تولید موزاییک و سنگ ساختمانی

تولید و پخش موزاییک پلیمری و انواع سنگ مصنوعی مارال استون

 

شماره های تماس

09129536895

09368803064

02165415121

تولید موزاییک پلیمری ، سنگ مصنوعی ، سنگ نما بیرون و داخل منازل ، محوطه باغ و فضا سازی

موزاییک پلیمری چیست؟

موزاییک های پلیمری در واقع نوعی از سنگ های مصنوعی می باشند که در ابعاد موزاییک تولید می گردند.البته استقامت در موزاییک پلیمری با توجه به تغییرات به وجود آمده در ساختار ملکولی سیمان و روند پلیمریزاسیون که نوعی رزین سنگ مصنوعی می باشد، یک زنجیره ای مقاوم را تشکیل می دهند.

در واقع این روند جهت کریستاله شدن سیمان و بتن می شود و محصول تولید شده استقامت بیشتری و تقریبا دو برابر موزاییک های معمولی می باشد.در واقع ترکیبات پلیمری و افزودنی های شیمیایی و معدنی باعث چسبندگی بیشتر می شود و رنگهایی که در این نوع موزاییک بکار می روند از مواد معدنی وقلیایی بوده و در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند و رنگ اصلی خود را از دست نمی دهند و همین امر موزاییک پلیمری را کفپوشی فوق متراکم می سازد.

دلیل اصلی استقامت موزاییک های پلیمری جذب آب بسیار پایین آنها می باشد.رنگهایی که در موزاییک پلیمری بکار می رود عبارت است از : مشکی ، سفید ، آبی ، سبز ، قرمز ، زرد و قهوه ای .

موزاییک های پلیمری توانایی تحمل دمای زیر 50 را قادر می باشند وظاهری شبیه سنگ طبیعی دارد از آن جهت  بجای سنگ طبیعی نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

در واقع موزاییک پلیمری از جنس همان سنگ های مصنوعی می باشد که فقط طرح و ابعاد آن به صورت موزاییک تولید می گردد.

آیا طرح موزاییک پلیمری قابل انتخاب می باشد؟

✳️از آنجا که موزاییک های پلیمری به وسیله های قالب ها شکل دهی می گردد پس می توان طرح قالب را انتخاب و یا طراحی کرد.

موزاییک های پلیمری بهتر است یا موزاییک های ساده حیاتی؟

✳️موزاییک های پلیمری به دلیل مقاومت فشاری بالا و همچنین قدرت جذب آب کم و همچنین مقاومت در مقابل سرما و گرمای شدید ، به موزاییک های ساده ترجیح داده می شود.

⚡️موزاییک، کفپوشی است که برای پوشش کف از آن استفاده می شود. کف می تواند کف اتاق، کف سالن، کف حیاط، کف ویلا، کف باغ، کف پارک و یا هر فضای دیگری باشد.

⚡️به عبارت بهتر از دیر باز تا کنون سعی شده است تا فضای کف محیط را از یک مواد بسیار محکم و زیبا پوشش داد.

⚡️این زیبایی با کفپوشی به نام موزاییک امکان پذیر شده است. موزاییک همان سنگی است که از طریق فشار و تراکم روی مواد سازنده آن به وجود آمده است.

⚡️در حقیقت موزاییک کف پوشی متراکم از جنس بتن است. بتن یک ماده بسیار محکم برای ساخت انواع مصالح ساختمانی از جمله موزاییک به شمار می آید.

⚡️زمانی که روی بتن از طریق فشار و تراکم عمل فشار پرسی ایجاد می شود، یک لرزش روی سطح بتنی نیز به وجود خواهد آمد. این ترکم بتنی است که منجر به شکل گیری موزاییک می شود.

⚡️زمانی که موزاییک از طریق فشار و تراکم به وجود آمد می توان گفت که ابعاد آن نیز مورد نظر است. این ابعاد می تواند از قبل پیش بینی شده باشد.

⚡️البته می توان بیان کرد که در گذشته گاهی اوقات در کفپوش موزاییک حیاطی منزل نیاز بود تا موزاییک را برش می دادند تا بخش هایی از حیاط که هم سایز با موزاییک نبود نیز از موزاییک پر شود.

⚡️خوشبختانه در شرایط فعلی تکنولوژی روز دنیا توانسته است موزاییک را با ابعاد مختلف و هم اندازه با سایز کف ایجاد نماید.

مزایای استفاده از موزاییک پلیمری:

✳️به دلیل وجود مواد پلیمری مثل رزین در کفپوش پلیمری، کیفیت آن از لحاظ مقاومت سایشی، خمشی و فشاری بالا می رود و این باعث برتری پیدا کردن موزاییک پلیمری نسبت به دیگر سنگ های طبیعی و مصنوعی می شود.


✳️موزاییک پلیمری به دلیل مزایای خود تحولی بزرگ و شگرف را در بازار موزاییک به وجود آورد. در لیست زیر می توانید برخی از این مزایا را مشاهده کنید:

به آسانی قابل شست و شو است و نسبت به آب نفوذ پذیر نیست.

با ملات ماسه و سیمان به آسانی نصب می شود.

به دلیل تنوع در اندازه، نیاز به برشکاری ندارد.

?چند منظوره بودن یعنی از یک طرح و رنگ می توان در در فضای بیرونی و درونی و برای کف، سقف، نما و فضای دکوراتیو استفاده کرد.

قابلیت خود پاک شوندگی دارد و هیچ وقت در بافت سنگ تیرگی ایجاد نمی شود.

براق است.

در رنگ، ابعاد، طرح و نقش تنوع بالایی دارد.

وزن پایینی دارد و سبک است.

به دلیل بهره بردن از تکنولوژی های جدید ارزان قیمت است.

با تغییراتی که در فرمولاسیون آن میتوان ایجاد کرد امکان استفاده از موزاییک پلیمری در نما به عنوان سنگ آنتیک، سنگ نما و… به وجود می آید.

تولید و پخش موزاییک پلیمری و انواع سنگ مصنوعی مارال استون

موارد استفاده موزاییک پلیمری:تولید و پخش موزاییک پلیمری و انواع سنگ مصنوعی مارال استون

موزاییک پلیمری به دلیل خاصیت مقاوم بودن در برابر اتفاقات طبیعی و عوامل محیطی برای پوشاندن سطح مکان هایی خارج از ساختمان و همچنین سنگ فرش هایی با طرح های متنوع و زیبا استفاده می شود.

پس پیاده روها، حیاط ها، معابر پارک ها ، حیاط ها ، پله ها و … جاهایی هستند که موزاییک سمنت پلاست برای پوشاندن کف آن ها مورد استفاده قرار می گیرد

موزاییک بتنی پلیمری در برابر یخ زدگی نیز خیلی مقاوم هستند، از این رو در مناطق سردسیر برای کفپوش های حیاط و سنگ فرش کردن آنها از این موزاییک استفاده می شود. این موزاییک نسبت به آب نفوذ ناپذیر است به همین دلیل در برابر یخ زدگی و سرما دچار شکستگی نمی شود.

از موزاییک پلیمری به دلیل ضخامت کم و وزن پایینی تری که نسبت به انواع دیگر کفپوش بتنی دارند می توان برای پوشش پشت بام خانه ها نیز استفاده می شود.

همچنین برای بخش بندی محوطه حیاط های بزرگ می شود از رنگها و طرح های جذاب کفپوش پلیمری بهره برد.

به مدیریت : مهدی عیوضی

آدرس دفتر فروش:سه راه اندیشه به سمت اندیشه،نرسیده به خیابان ایران زمین،پلاک ۳۳۷،سنگ ربیعی

 

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

✔️ تولید و پخش موزاییک پلیمری تولید بتن اکسپوز

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

تولید و پخش موزاییک پلیمری و انواع سنگ مصنوعی در شهریار تهران , موزاییک پلیمری  , موزاییک , سنگ ساختمانی , انواع سنگ ساختمانی , قیمت موزاییک پلیمری , موزاییک پلیمری چیست , سنگ مصنوعی و سنگ نما و محوطه باغ , تولید و پخش موزاییک پلیمری و انواع سنگ مصنوعی مارال استون