نصب دوربین،دزدگیر و کولر چوار چرا در مهاباد

?انواع خدمات شامل:?

✨نصب اعلام حریق

✨نصب آیفون

✨نورپردازی حرفه ای ساختمان نما و ابزار

✨سیم کشی صنعتی و ساختمانی

✨تولید انواع لوستر در سایزهای مختلف

✨تعمیر و نصب انواع لوستر

✨فروش آینه،کنسول،شمعدانی،ساعت و انواع آباژور در انواع سایز و طرح های لوکس

✨انواع مبل چستر در رنگ های مختلف

✨فروش به صورت عمده ، خرده و نقد و اقساط

✨ارسال به سراسر کشور

?لوستر

?لوستر یکی از اکسسوارهای سنتی دکوراسیون داخلی در فضاهایی همچون اتاق نشیمن، اتاق ناهارخوری، تالارهای بزرگ و… است. می‌توانید انواع لوستر را در اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق کودک و … استفاده کنید.

?امروزه لوستر سقفی در سراسر دنیا از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. این لوسترها از نظر طراحی، شکل، استایل و هم چنین نوع لامپ به کار رفته در آن، انواع مختلفی داشته و به همین دلیل انتخاب نادرست آن می تواند به طور کلی طراحی فضای خانه، سالن و اتاق خواب شما را خراب کند.

?لوستر سقفی کریستال

?یکی از دلایل محبوبیت این لوسترها، وجود انواع مختلف آن است که با هر سلیقه و هر خانه ای به راحتی تطابق پیدا می کند. از نمونه کلاسیک این اِلمان می توان در خانه هایی که مبلمان سلطنتی یا کلاسیک جزء مهمی از آن را تشکیل می دهد استفاده کرد. این محصول کاملا کلاسیک بوده و معمولا با کریستال های گرد ساخته و تولید می شوند.

?از نمونه های دیگر لوستر کریستالی می توان به لوسترهای مدرن اشاره کرد. این اِلمان خود به انواع مختلفی از جمله چهارگوش، گرد و مربعی تقسیم می شود و بیشتر در منازلی که مبلمان و وسایل کلاسیک در آن دیده نمی شود کاربرد دارد. هرچه نقش و نگار، طراحی، تعداد کریستال ها و هم چنین جنس آن بیشتر و بهتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود.

?لوستر کریستالی مدرن بر خلاف نمونه کلاسیک آن آویزهای کریستالی و ریسه ای کمتر و جزئیات بیشتری همراه با اشکال هندسی دارد. برای مثال نمونه گرد آن شامل چند ردیف دایره متقاطع است که از سطح سینی آویزان اند. مدل چهارگوش آن که به خاطر طرح یونیک و خاصش شناخته می شود، می تواند به راحتی محیط شما را تغییر داده و بر زیبایی آن بیفزاید.

?نکاتی برای خرید لوستر:

?در خرید لوستر با توجه به ابعاد خانه ی خود و ارتفاع آن لوستر را انتخاب کنید باید ابعاد لوستر مناسب برای خانه ی شما باشد اگر لوستر بیش از حد بزرگ باشد برای محلی که قصد دارید لوستر نصب کنید پس علاوه بر اینکه هیچ تاثیری در زیبایی خانه ندارد باعث کاهش زیبایی خانه نیز میشود.
اگر نیاز به نور لوستر دارید پس از لوستری که تعداد لامپ آن بیشتر است و برای افزایش نور اتاق طراحی شده است انتخاب کنید.بعد از ابعاد و نور لوستر با توجه به سلیقه ی خود و بودجه ای که در نظر گرفته اید لوستر را انتخاب و خرید کنید.

?از جمله زیباترین انواع لوستر که در بازار دیده می‌شود، لوستر برنجی است. برنج آلیاژی از مس و روی است که ترکیب این آلیاژ‌ها در ساخت برنج بر روی کیفیت آن تاثیر می‌گذارد و یکی از دلایل تنوع قیمت انواع لوستر برنجی همین درصد خلوص آلیاژ برنج است. لوسترهای برنجی به دلیل جلای خاصی که دارند توانسته اند محبوبیت زیادی را در میان مشتریان کسب کرده و جایگاه خاص خود را به دست بیاورند.

?عوامل موثر بر قیمت انواع لوستر برنجی:

?جنس آلیاژ برنج

?اندازه لوستر برنجی

?تعداد شاخه‌‌‌های لوستر برنجی

?جنس لاله‌‌‌های مورد استفاده در لوستر برنجی

?آینه و کنسول:

دکوراسیون داخلی هر خانه ای با آینه و کنسول زیباتر میشود، آینه و کنسول‌ها امروزه دکوراتیو هستند و فضای منزل را لوکس میکنند مخصوصا اگر سفید رنگ باشند. آینه و کنسول‌‌‌های سفید رنگ و چوبی جدیدترین مد این روزها برای دکوراسیون منزل هستند.

?اصول نورپردازی نمای ساختمان مسکونی

نورپردازی نمای ساختمان اشکال مختلفی دارد. ممکن است کل نمای ساختمان نورپردازی شود یا عکس آن هدف از نورپردازی نمای ساختمان، برجسته کردن بخشی از نما نسبت به سایر بخش‌ها باشد.

❇️تاثیر رنگ و شدن نور

اولین و مهم‌ترین اصل و نکته در نورپردازی توجه به رنگ و شدت نورهایی است که قرار است در نمای خارجی ساختمان به کار رود. این دو مورد در نورپردازی نمای ساختمان باید چشم‌نواز بوده و با طرحی فانتزی چشم انسان هماهنگی داشته باشند. نورپردازی نما نباید برای انسان آزاردهنده باشد و سبب شود از نگاه کردن به بنا خودداری کند. رنگ‌های ملایمی مانند رنگ سفید و آبی از رنگ‌های پر طرفداری هستند که معمولا در نورپردازی نمای ساختمان به کار می‌رود و جلوه و زیبایی قابل توجهی به بنا می‌بخشند.

❇️پنهان بودن منبع نور

منبع نورپردازی نما در ساختمان، جز در موارد خاص باید پنهان باشد و محل قرارگیری آن برای عموم قابل تشخیص نباشد و نمای ساختمان را بهم نریزد.

❇️هماهنگی نورها با متریال ساختمان

نورهای به کار رفته باید با نوع مصالح و متریال به کار رفته در نمای ساختمان همخوانی و هماهنگی داشته باشند.

❇️برجسته کردن عناصر نما

برجسته کردن عناصر موجود در نما، یکی از اصلی‌ترین اهداف نورپردازی نما در ساختمان است به همین دلیل شناخت و ارزیابی عناصر مهم نما اهمیت ویژه‌ای دارد. باید توجه داشت که کدام جنبه معماری ساختمان مورد تایید است. در صورت وجود پیش آمدگی‌هایی مانند ایوان‌ها، ستون و قوس‌ها، نورپردازی نمای ساختمان ضرورت بیشتری خواهد داشت.

❇️سازگار بودن نورپردازی نما در ساختمان با محیط اطراف

عدم سازگاری نورپردازی نمای ساختمان با ساختمان‌های مجاور در مناطق مسکونی موجب اغتشاش دید (آلودگی نوری) می‌شود.

به مدیریت:حسین زاده

 

 

 

 

 

لوستر , انواع لوستر , تولید و پخش و نصب انواع لوستر و اتصالات نورپردازی چوار چرا در مهاباد , نصب دوربین و دزدگیر ساختمان , نصب اعلام حریق , نصب آیفون , ساعت دیواری , کنسول , آینه و شمعدان , نورپردازی حرفه  ای نمای ساختمان ,