تولید و پخش کتیبه آیلار

?تولید و پخش کتیبه در طرح و رنگ های مختلف

?به صورت عمده و خرده بدون واسطه و مستقیم از کارخانه

?کیفیت عالی و درجه ۱ باضمانت برگشت

?ارسال به تمام ایران

✳️کتیبه یا قاب پرده، وسیله ای مدرن برای دکوراسیون منزل است که باعث زیبایی نمای پرده و پنجره ی منزل میشود. مهم ترین ویژگی های قاب و کتیبه ی پرده علاوه بر زیبایی، پوشاندن میله پرده نیز هست. جنس کتیبه معمولا دو مدل چوبی ساده و یا پلاستیکی است. نوع پلاستیکی ضد آب بوده و از جنس پلیمری است و هیچ آسیبی به پارچه نمیرساند. نوع دیگر جنس چوبی است که بسیار شکیل و هنرمدانه در طرح های گوناگون ساخته میشود. این طرح ها با تنوع بالا و مناسب برای انواع مختلف فضاهای مدرن و کلاسیک است.همچنین رنگ های مختلف که شامل موارد زیر هستند:
?سفید – طلایی
?سیاه قلم
?طلایی صدفی
?قهوه ای

?انواع کتیبه پرده بر اساس سبک طراحی
?کتیبه پرده ساده

⚜️کتیبه های ساده از کنده کاری ها و تزئینات بی بهره اند و مانند نواری ساده و مینیمال، قسمت بالایی پرده را می پوشانند.

?کتیبه پرده مدرن

⚜️کتیبه های مدرن نیز طراحی و نمایی شبیه به کتیبه های ساده دارند با این تفاوت که شیک و بروز نیز می باشند و از تزئینات و رنگ های مد روز در ساخت آن ها استفاده می شود.

?کتیبه پرده کلاسیک

⚜️کتیبه های کلاسیک همانند هر المانی که طراحی به سبک کلاسیک دارد، دارای تزئینات و کنده کاری های زیبا می باشد. اگر در دکوراسیون خانه خود از مبلمان و ویترین های کلاسیک استفاده کرده اید، بهتر است کتیبه پرده و حتی مدل پرده خانه خود را نیز به این سبک انتخاب نمایید تا هارمونی و هماهنگی بین اجزاء خانه برقردار شود.

?کتیبه پرده سلطنتی

⚜️کتیبه های سلطنتی همانند کتیبه های کلاسیک طراحی می شوند؛ با این تفاوت که میزان کنده کاری ها و تزئینات و حکاکی ها در این کتیبه ها بیشتر است. از کتیبه های سلطنتی در دکوراسیون خانه هایی که از مبلمان استیل و سلطنتی استفاده شده است و بیشتر وسایل خانه لوکس و گران قیمت هستند، می توانید استفاده کنید.

به مدیریت : مصطفی دشتی

09017851757
09126549127

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

تولید و پخش کتیبه آیلار در تهران , کتیبه , کتیبه پرده , کتیبه پرده سلطنتی , کتیبه پرده کلاسیک , کتیبه پرده مدرن , کتیبه پرده ساده , انواع کتیبه , قیمت کتیبه پرده , تولید و پخش کتیبه در تهران  ,