Address & Contact

Our Address

تربت حیدریه

تولید و پرداخت ابزار صافکاری قالب تنه و مشتی فولادی و چدنی ابوالفضل یادگار

⚙️ انواع ابزارآلات صافکاری

⚙️ ارائه دهنده جدیدترین محصولات صافکاری بدون رنگ و نقاشی خودرو با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت

⚙️ ابزار صافکاری خودرو مهم ترین بخش صافکاری خودرو می باشد. زیرا این ابزار ها به شدت تخصصی می باشد. برای یک صافکاری خوب به دو عامل اصلی نیاز است. عامل اول مهارت و تجربه استادکار صافکاری می باشد. عامل دوم در شکل گیری یک صافکاری خوب ابزار صافکاری تخصصی می باشد. ابزار صافکاری خودرو را مانند تمام بخش های صافکاری باید به دو دسته تقسیم کرد.

⚙️ انواع ابزار صافکاری خودرو

 برای بررسی انواع ابزار صافکاری خودرو باید از تقسیم بندی اصلی انواع صافکاری استفاده کنیم. در نتیجه ابزار صافکاری خودرو عبارت است از:

ابزار صافکاری با رنگ
ابزار صافکاری بدون رنگ

⚙️ انواع ابزار صافکاری با رنگ

⚙️ شاسی کش

شاسی کشی یعنی برگرداندن شاسی آسیب دیده‌ اتومبیل به حالت اولیه. این کار معمولا با کمک جرثقیل یا جک انجام می ‌شود. به این جرثقیل ها شاسی کش گفته می شود. وقتی شدت ضربه تصادف به حدی زیاد باشد که ستون ‌های اصلی بدنه اتومبیل جابه جا شوند، صافکار باید سراغ شاسی‌ کشی برود. این مرحله، جزو مراحل اولیه صافکاری با رنگ است.

⚙️ سمباده

سمباده های برقی یا دستی که بسته به میزان کار مورد نیاز انتخاب می شوند، ابزارهایی هستند که صافکار به کمک آنها بخش های آسیب دیده را تمیز میکند. برای ترمیم آسیب ابتدا بخش های آسیب دیده سمباده کاری می شود تا بعد از برگرداندن قطعا آسیب دیده به حالت اول، دوباره رنگ آمیزی شوند.

⚙️ دستگاه جوش 

در برخی موارد بخش هایی از بدنه خودرو در اثر ضربه از بین رفته است. اگر این بخش ها خیلی کوچک باشند به کمک دستگاه جوش ترمیم می شوند.

⚙️ وسایل بتونه کاری

بعد از ترمیم یا تعویض قطعات آسیب دیده و قبل از شروع مرحله رنگ آمیزی مجدد، صافکار باید بدنه خودرو را بتونه کاری کند. صافکار به کمک این وسایل، زیرسازی لازم برای رنگ آمیزی مجدد بدنه را ایجاد می کند.

مدیریت : آقای ابوالفضل غریب زاده

 

ابزار و وسایل صافکاری , ابزار صافکاری جدید , ابزار صافکاری مدرن , ابزار صافکاری بدون رنگ ,