Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی،تبریز،جاده مایان،شهرک الوار،کوی نجمی

Telephone

پاکت سازی آذران رنجی در آذربایجان شرقی

✨تولید انواع پاکت سلفونی

❇️سلفون های پاکتی به چندین نوع مختلف تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

🔴سلفون متالایز و متالایز طلایی

⭐️یکی پر مصرف ترین سلفون های پاکتی نمونه متالایز و متالایز طلایی است که در هر فروشگاهی می توانید آن را مشاهده کنید ، جنس تولید این ماده از OPP است که به اصطلاح به آن BOPP می گویند و به دو رنگ پایه طلایی و آلمینومی تولید می شود ، همینطور سلفون متالایز قابلیت چاپ پذیری بسیار بالایی دارد که باعث می شود ریز ترین جزییات با بالاترین کیفیت روی بسته بندی مشخص شود .

🔴پلاستیک زیپ دار

⭐️یکی از پر مصرف ترین سلفون پاکتی نمونه زیپ دار آن است که حتما این نمونه را در فروشگاه ها مشاهده کرده اید ، به علت داشتن زیپ و قابلیت باز و بسته شدن یکی از بهترین پاک های پلاستیکی برای بسته بندی انواع مواد است .

🔴سلفون پاکتی شفاف و ساده

⭐️همانطور که می دانید پلاستیک یکی از پر مصرف ترین مواد است که نمونه سلفون پاکتی شفاف نیز سهم بزرگی در آن دارد ، این نمونه در انواع ابعاد قابل تولید در کارخانه جات سانی پلاست است.

🔴چاپ سلفون پاکتی

⭐️نمونه های چاپ دار سلفون پاکتی برای بسته بندی مواد غذایی و بهداشتی مورده استفاده قرار می گیرد ، که می توانید برای افزایش بازده تبلیغاتی از این نوع سلفون استفاده کنید.

به مدیریت:ناصر رنجی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سلفون , سلفون پاکتی , انواع سلفون پاکتی , تولید پاکت سلفونی پاکت سازی آذران رنجی در آذربایجان شرقی , پاکت سازی آذران رنجی در تبریز , سلفون متالایز , چاپ سلفون پاکتی , پلاستیک زیپ دار , قیمت انواع پاکت سلفونی در تبریز ,