تولید و فروش فندق و گل گاوزبان آقایی

🔸خشکبار گیلان 
🔸تولید و فراوری محصولات گیلان 
🔸فندق  
🔸گل گاوزبان  
🔸بادام زمینی 
🔸برنج 
🔸چای 

✨هدف: رساندن محصولات کشاورزی از تولید کننده ب مصرف کننده با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت✨

شماره های تماس:
09920259754

به مدیریت:آقایی

🌀ارسال از، گیلان به سراسر کشور (قرارداد با پست و باربری)🌀

✳️خواص فندق 

🔺بهبود سلامت قلب؛ خواص فندق برای فشار خون 
🔺کمک به کنترل دیابت 

🔺خواص فندق و آنتی‌اکسیدان‌ها 
🔺فواید فندق و خواص فندق برای تقویت مغز 

🔺کمک به پیشگیری از سرطان 
🔺محافظت از اعصاب 

🔺خواص فندق برای چاقی و اضافه وزن مفرط
🔺کمک به پوست و موی سالم

✳️فواید گل گاو زبان 

🔰بهبود علائم سرماخوردگی 

🔸گل گاو زبان به درمان کردن سرفه‌های مزمن، وقفه‌های تنفسی و آسم‌های خفیف کمک می‌کند.

🔰ترمیم و زیبایی پوست و مو 

🔸اگر جوشانده یا عصاره برگ گل گاو زبان را با مقدار مساوی آب رقیق کنید، محلول بی‌نظیری برای خشکی پوست، خارش و جوش‌های عصبی و دردناک روی پوست شکل می‌گیرد.

🔰تقویت اعصاب 

🔸بر اساس نظرات روانشناسان مطرح، اکثر مردم در قرن حاضر، زندگی پراضطرابی دارند. این استرس در طولانی مدت سلامت روح و روان را تحت‌تاثیر خود قرار می‌دهد و عملکرد طبیعی مغز را دچار مشکل می‌کند.

🔰ضد سرطان 

🔸در ترکیبات گل گاو زبان عنصر منیزیم وجود دارد که از بروز سرطان جلوگیری می‌کند.

🔰ضد التهاب و ضد قرمزی 

🔸ترکیبی به نام آلکوالویید نیز در ترکیبات گل گاو زبان وجود دارد که به آن خاصیت ضد آلرژی، ضد روماتیسم و درد مفاصل و ضد التهاب و قرمزی می‌دهد.

🔰تب بر 

🔸استفاده از این گیاه در بیماری‌هایی که معمولا با تب همراه هستند (سرخک، مخملک، آبله و کهیر) به پایین آوردن تب کمک می‌کند.

✳️نکات مهم برای خرید برنج با کیفیت 

💥یکی از مهم ترین نکات خرید برنج با کیفیت یک دست بودن و قاطی نداشتن آن است، اگر برنج یکدست نباشد، قاطی داشته باشد و چند نوع باشد نوع پخت سخت می شود.

💥برای تشخیص این نکته مقداری برنج را در کف دست خود ریخته و همه را با دقت ببینید، شکل و رنگ و اندازه همه برنج ها باید باهم یکسان باشد، برنج های قاطی عطر کمتر و متفاوتی دارند.

💥همانطور که در بالا اشاره کردیم برای ری کردن برنج، بهتر است که کهنه باشد، برنج کهنه تیره تر است و هنگام خرید باید توجه داشته باشید که همه برنج ها به یک اندازه تیره باشند.

💥از دیگر نکات مهم برای خرید برنج این است که توجه کنید که برنج کپک زده نباشد وآفت نداشته باشد.

✳️بررسی تمام خواص، فواید و مضرات بادام زمینی 

💫بادام زمینی طعم و ارزش غذایی مانند گردو و بادام دارد. بادام زمینی نیز بسیار مغذی است. آنها شامل بسیاری از مواد مغذی ضروری و منبع عالی از منگنز، نیاسین و غیره هستند.

💫و طبق آنچه در این بخش از سلامت نمناک می خوانید منبع خوبی از ویتامین E، اسید فولیک، فیبر و فسفر است. بادام زمینی ها برای 8 ماده مغذی ضروری، مانند کاهش خطر بیماری های قلبی، کنترل وزن، تثبیت سطح قند خون، افزایش متابولیک در بدن انسان و غیره شناخته می شوند. در خانه بسیاری از هندی ها بادام زمینی وجود دارد و به عنوان میان وعده مصرف می شود.

 

تولید و پخش برنج و بادام زمینی آقایی در رودسر گیلان , پخش برنج در رودسر , تولید برنج در رودسر , پخش بادام زمینی در رودسر , تولید بادام زمینی در رودسر , تولید فندق در رودسر , فروش فندق در رودسر , تولید گل گاوزبان در رودسر , فروش گل گاوزبان در رودسر ,