Address & Contact

Our Address

مازندران،آمل

Telephone

تولید و پخش بتن اکسپوز گریتون در آمل و نوشهر

❇️بتن اکسپوز چیست؟

🔴 بتن یکی از مصالح ساختمانی به شمار میرود که تراکم و استحکام بالای آن باعث شده تا امروزه شاهد استفاده از آن در ساخت سازه های گوناگون باشیم.

🔴 با پیشرفت تکنولوژی نوعی از بتن نیز در ساخت سازه های گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد که به آنها قطعات پیش ساخته بتنی گفته میشود و همانطور که از نامش نیز به خوبی پیداست در محل کارگاه و توسط دستگاه ها و تجهیزات مخصوص تولید و سپس به محل ساختمان برای نصب حمل میشوند.

🔴بتن اکسپوز گریتون از جمله قطعات پیش ساخته بتنی میباشد که کاربرد بسیار زیادی را به دلیل کیفیت فوق العاده خوب خود در ساخت و سازها پیدا کرده است.

🔴 بتن اکسپوز گریتون از سطحی نسبتا صاف و سیقلی برخوردار است و جزو قطعات پیش ساخته بتنی است که هیچ پوششی بعد از نصب بر روی آن قرار نمیگیرد. کیفیت ساخت بتن اکسپوز گریتون بسیار بالاست و از سطحی بسیار صاف با ظاهری کاملا مناسب برخوردار میباشد.

🔴بتن اکسپوز از مراحل نصب آسانی برخوردار است که این موضوع باعث تسریع در روند نصب و بکارگیری از این قطعات پیش ساخته بتنی شده است. طول عمر بتن اکسپوز مثال زدنی است و میتواند بالاترین دوام و طول عمر را در میان دیگر قطعات پیش ساخته بتنی از خود نشان دهد.

❇️کاربرد بتن اکسپوز گریتون

🔸بیشترین کاربرد بتن اکسپوز در سازه ها و بناهای عمومی میباشد که از ابعاد بالایی برخوردار هستند. کاربرد بتن اکسپوز در بناهای عمومی و بزرگ نیز که از معماری خاصی نیز برخوردار هستند بی دلیل نیست.

🔸 تناسب این قطعات پیش ساخته بتنی با معماری نمای سازه های عمومی و بزرگ از دلایل کاربرد بتن اکسپوز گریتون میباشد.

🔸بتن اکسپوز میتواند تناسب و تعامل خوبی با نمای این سازه ها برقرار کرده و جلوه مدرن و بی نظیری را ایجاد کند. کاربرد بتن اکسپوز باعث باعث میشود تا در هر فصل از سال بتوان روند ساخت نما را بدون توقف ادامه داد.

❇️آجر نسوز

🔴هر آجری که با خاک نسوز ساخته شود در دسته بندی آجر نسوز قرار میگیرد، دمای پخت این خاک با توجه به نوع آن متفاوت است، اگر بخواهیم به نهایت کیفیت برسیم قطعا باید دمای کوره را در مدت زمان استاندارد تنظیم کرده تا محصولی ایده آل و با کیفیت تولید شود، علاوه بر دما و زمان، به کارگیری خاک با کیفیت و فراوری استاندارد آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

🔴خاک نسوز دارای پوکه‌‌‌های و کانیهای معدنی است، سلیس، فلزات واسطه، آلومین، اکسید منیزیم و دی اکسید سیلیسوم از مواد اصلی خاک نسوز است همچنین برای بالا بردن مقاومت خاک نسوز از اکسیدکروم و آهن استفاده میشود، بنابراین هر نوع آجر نسوز دارای مواد معدنی بالا با درصد‌‌‌های مختلف است، دقت داشته باشید فراوری خاک در پروسه تولید آجر نسوز یکی از مهمترین عوامل است البته، باعث بالا رفتن هزینه‌‌‌های تولید میشود.

❇️آجر سفید

🔸آجرها چون از لازم و مهم ترین مصالح برای ساخت یک بنا به شمار می آید باید جنسی مستحکم و با استحکام داشته باشند، آجر های سفید افزون برآن استفاده در بنای ساختمان در داخل خانه نیز به زیبایی بخش هایی از یک ساختمان کمک میکند .

🔸 جنس آجر های سفید از خشت بوده است.که آن را درون قالب هایی ریخته و سپس بعد از خشک شدن آن سفیدی آن از ساییده شدن بسیار و پوشیده شدن آن از آهک به دست می آید.

🔸این آجر ها از خاک سفید نسوز مهیا می شوند. جنس آجر سفید خیلی مهم بوده و اهمیت فراوانی دارد چرا که تمام سازه ها بر روی آن قرار می گیرند و فشار سقف و طبقات فوقانی تا حدی بر روی آجر قرار می گیرند.

🔸 این آجر ها بعد از این که خشت آنها فشرده شدن درون کوره قرار می گیرند که این امر باعث خشک شدن کامل آن شده و آجری سخت و محکم را به وجود خواهد آورد جنس این آجر ها به صورتی باید باشد که کاملا نسوز بوده و در مقابل آتش فقط گرم خواهد شد.

به مدیریت:مهندس رشیدنیا

 

 

 

 

 

آجر سفید نماچین , آجر نسور هلندی , تولید و پخش و نصب انواع آجر نسوز سفید و هلندی در آمل و نوشهر , خانه آجری در مازندران , تولید پخش و نصب آجر سفید نماچین و نسوز هلندی خانه آجری در مازندران , تولید و پخش بتن اکسپوز گریتون در آمل و نوشهر , کاربرد بتن اکسپوز گریتون ,