Address & Contact

Our Address

اصفهان، خیابان کاوه ، شهرک ولیعصر ، کوچه رحمانیان، کارگاه مرادی

تولید پین و گوه کیان پین

⚡️برای اتصال چندین قالب فلزی به هم و ایجاد یک قالب واحد بزرگ چندین روش متداول وجود دارد که از پرکاربردترین آنها پین و گوه می باشد. مزیت پین و گوه نسبت به بقیه اتصالات باز و جدا نمودن پین و گوه خیلی راحتر از بقیه اتصالات می باشد. در ضمن طول عمر و مقاوت پین و گوه خیلی بیشتر از دیگر اتصالات می باشد. ابزار بهم وصل کردن پین و گوه چکش می باشد که هر چقدر محکم تر نر و ماده به هم کوبیده شوند قدرت پیوستگی قالبها بیشتر می شود.

?کاربرد گوه چیست؟

?گوه در نجاری بیشترین کاربرد استفاده از این ماشین مکانیکی دارد. پین و گوه یکی از رایج ترین اتصالات قالب بتن فلزی می باشد. از این محصول برای اتصال قالب های پانل بتن به یکدیگر استفاده می شود. گوه یا همان مادگی ، جزئی است که شما شیار است و پین در آن قرار می گیرد. این محصول در ضخامت های مختلف تولید می شود. ضخامت ورق معمولاً ۴ میلی متر است ، اما در ضخامت های ۳ و ۵ میلی متر هم تولید می شود. طول آن ۹/۵ سانتی متر است و وزن تقریبی آن حدود ۱۱۰ گرم است

?مزایا

1) مقرون به صرفه

2) سهولت در نصب و جداسازی

3) ایجاد استحکام کافی در بین پانل ها برای جلوگیری از نشت بتن

?نسبت به سایر اتصالات قالب بتن هزینه پایین تر دارد و به راحتی روی پانل ها باز و بسته می شود. یکی از عوامل مهم در بتن ریزی جلوگیری از نشتی بتن در هنگام اجراست ، پین و گوه با اتصال محکم پانل ها به یکدیگر از نشتی بتن در هنگام بتن ریزی جلوگیری می کند.

?چه تعداد پین و گوه در یک پروژه نیاز است ؟

?جهت اتصال قالب ها به یکدیگر از به صورت نر و ماده استفاده می شود. هرچه این قطعه ضخامت بیشتری داشته باشد اتصال محکم تری بین پانل ها ایجاد می شود. به طور متوسط برای هر قالب متناسب به نحوه قرار گیری در کنار سایر قالب ها ۵ جفت استفاده می شود. یعنی در هر متر مربع حدود ۱۶ جفت به کار می رود.

به مدیریت : محمد مرادی

 

 

 

تولید پین و گوه کیان پین در اصفهان , تولید پین و گوه , پین , گوه  , تولید پین و گوه در اصفهان , تولید پین و گوه کیان پین , کیان پین در اصفهان ,