Address & Contact

Our Address

خراسان

تولید انواع چسب نواری ونوم

شرکت کیمیا چسپ پارامیس طوس با مسیولیت محدود تولید کننده انواع چسبهای صنعتی و تحریر و‌چسپ کاغذی و چسبهای دو سانتی
بزرگترین تولید کننده چسبهای نواری در استان خراسان
با ماشین آلات روز تایوان

▪️ چسب نواری ترکیبی از یک ماده با رویه ی چسبناک است و برای چسباندن اشیا به هم بدون استفاده از میخ وجوش و دیگر انواع اتصالات از این دست، مورد استفاده قرار می گیرد. مهم ترین مزیت چسب نواری در مقایسه با دیگر انواع نگه دارنده ها این است که هیچ آسیبی را به محل مورد استفاده وارد نمی کنند.

مهم ترین انواع چسب های نواری

1.چسب های حساس به فشار: پرکاربرد ترین چسب نواری در بازار، چسب های حساس به فشار یا PSA هستند که در محیط های معمولی با میزان دمای خانه و در حالت خشک، امکان چسبندگی دارند.

میزان چسبندگی این نوع چسب به سطوح مختلف بالا بوده و صرفا با فشار انگشت به نقطه مورد نظر می چسبند. این نوع چسب های نواری نیازی به آب، حلال و یا دما ندارند.میزان دمای مناسب برای چسبندگی این چسب متوسط است، بین 59 تا 95 درجه فارنهایت. میزان دمای بالاتر از این حد می تواند سطح کارآیی چسب را تنزل دهد.

2.چسب های حساس به دما: این نوع چسب نواری برای چسبیدن به محل مورد نظر نیاز به یک منبع دمایی دارد. دمای مورد نیاز برای چسبیدن این نوع چسب 180 درجه فارنهایت و یا بالاتر است.

این نوع چسب همچنین مناسب سطوحی است که به صورت ذاتی دارای خاصیت چسبندگی پایین باشند. مثل لاستیک و یا مواد پلاستیکیEPDM، PU، و PVC. حامل یا روکش این نوع چسب بر حسب محل مورد استفاده می تواند متغیر و متنوع باشد.

3.چسب های فعال آبی: چسب های فعال شده آبی یا چسب نواری صمغی شده یک ماده چسبی است که روی یک روکش یا پوشش کاغذی کرافتی قرار داده می شود. این نوع چسب با رسیدن رطوبت به آن فعال می شود.

این نوع چسب در حالت عادی کاملا خشک و فاقد چسبندگی است یا میزان چسبندگی ناچیزی دارد. چسب فعال آبی یا WTA چسبی ارزان قیمت با میزان چسبندگی بالا است.

مدیریت : سید حسن سیدالموسوی
موبایل:  09151185495
مدیر فروش : 
09150778582

چسب نواری پهن قوی , قیمت نوار چسب مشکی , چسب نواری رنگی , جا چسب نواری ,