تولید انواع فانوس هرمی ، دودکشی و مدل تخت فانوس کده در تهران

✨شمعدان و جاشمعی جزء وسایل اساسی در دکوراسیون منزل به حساب می آید. شاید شما هم به ذهن تان خطور کرده باشد که از چند مدل شمعدان یا جاشمعی برای تزیین منزل استفاده کنید اما همیشه این سوال پیش می آید چه نوع شمعدانی می تواند برای مکان مورد نظر شما مناسب تر باشد.

✨اگر از یک میز ناهار خوری بزرگ مانند میز ناهارخوری ۸ نفره یا ۱۲ نفره استفاده می کنید خرید شمعدان های چند شعله را به شما توصیه میکنم. زیبایی این شمعدان ها در استفاده از آن ها به صورت جفت برای دو سر میز می باشد.

✨نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که تناسب بین اندازه میز و اندازه شمعدان ها را در نظر بگیرید. مثلاً برای یک میز ۱۲ نفره از یک مدل پنج شعله یا بزرگتر توصیه می شود. اگر میز کوچکی دارید و مثلاً از یک میز ناهار خوری شش نفره استفاده میکنید می توانید از یک مدل سه شعله یا پنج شعله برای وسط میز استفاده کنید.

✨یادتان نرود حتماً از شمع های با رنگ مناسب در داخل جاشمعی ها استفاده کنید و آن ها را خالی رها نکنید. ترکیب مناسب رنگ باعث ایجاد تآثیر بهتری خواهد شد.

✨فانوس های تزیینی که یکی از رایجترین وسایل دکوری برای برگزار کنندگان مجالس و تشریفات است این روزها در فضاهای خانگی نیز بسیار پرکاربرد ظاهر شده است . بهترین مکان برای استفاده از فانوس های تزیینی کنار شومینه و یا کنار سالن پذیرایی است. این فانوس ها با ارتفاع حدود ۶۰ سانتی متر و کمتر در دو یا سه سایز قابل تهیه می باشند.

✨بهترین انتخاب برای تکمیل دکوراسیون شما تهیه هر سه سایز یا دو سایز آن کنار یکیدگیر است. فراموش نکنید فانوس تزیینی شما بدون وجود شمع بی مفهوم خواهد بود. بهتر است از شمع های قطور وبلند برای داخل فانوس ها استفاده کنید.

به مدیریت : آقای میثم یحرویی

شماره های تماس:
09917394714
09126422286

 

 

 

فانوس مدل اهرمی شیک

فانوس مدل دودکش زیبا

 

فانوس مدل تخت

جاشعمی

انواع ساعت های تزیینی

 

 

 

 

تولید کننده انواع فانوس و جاشمعی در تهران , تولید کننده انواع فانوس و جاشمعی فانوس کده , فانوس , جاشمعی  , قیمت فانوس , قیمت جاشمعی ,