تولید کننده خط تولید پارچه ماسک ملت بلون

⚜️ تولید کننده دستگاه های تولید ملت بلون 

⚜️ لایه ملت بلون چیست؟

⚜️ لایه ملت بلون(Melt blown)یکی از قسمت های مهم در ماسک است.این لایه از فیلامنت های منقطع تولید می شود.ظرافت هر یک از این فیلامنت ها ۱-۵ میکرون است.همین ویژگی باعث افزایش ویژگی نفوذناپذیری ملت بلون می شود.

⚜️ در ماسک های استاندارد از این لایه استفاده می شود.به همین دلیل ماسک مایعات را از خود عبور نمی دهد.پس در برابر سایر میکروب ها و ذرات نانومتری و ریز در هوا نیز همانند یک سد عمل می کند.اما همین لایه ی نازک قادر است هوا را به راحتی از خود عبور دهد.یعنی زمانی که ماسک را روی دهان می گذارید،قادرید به راحتی نفس بکشید.اما هوایی که وارد مجرای تنفسی می شود،پاک و تمیز است.

⚜️ جهت مشاوره و خرید دستگاه با ما تماس بگیرید⚜️
۰۹۱۳۳۰۷۶۰۱۳

⚜️ ملت بلون، منسوج بی‌بافت است که نقش فیلتر را در ماسک دارد و تولید آن از جدیدترین پیشرفت‌های فرایندهای منسوجات بدون بافت بشمار می‌آید؛ در این فناوری با استفاده از هوا و با شتاب بالا از پلیمرها یا رزین‌ها برای تولید شبکه‌های الیاف‌دار استفاده می‌شود.

⚜️ لایه ملت بلون یکی از قسمت‌های مهم در ماسک‌های پزشکی ماسک‌های N۹۵ و N۹۹ است که نفوذناپذیری بالایی در برابر میکروب‌ها و ذرات نانومتری و ریز در هوا و در صنعت فیلتراسیون و تولید ماسک‌های تنفسی و فیلترهای صنعتی دارد.

⚜️ ماسک‌های N۹۵ و N۹۹ به ترتیب ۹۵ و ۹۹ درصد از ذرات سه دهم تا نیم میکرون معلق در هوا را فیلتر می‌کنند.

⚜️خط تولید ملت بلون:

ملت بلون ( Meltblown ) یکی از انواع منسوجات بی بافت است که ظرافت الیاف پارچه و قدرت نفوذ ناپذیری بسیار بالا در برابر مایعات آن را به یکی از پر مصرف ترین انواع منسوجات بی بافت نموده است.

ماده اولیه اصلی در تولید پارچه ملت بلون همچون پارچه اسپان باند، پلی پروپیلن است.

ملت بلون از فیلامنت هایی با طول مختلف و ظرافت های (دنیر) ۱ الی ۵ میکرون تشکیل شده اند.

???مهمترین مصارف ملت بلون

?همانطور که گفته شد پارچه های ملت بلون در برابر مایعات قدرت نفوذ ناپذیری بالایی دارند و همین مورد سبب شده تا از ملت بلون در صنعت فیلتراسیون و تولید انواع فیلتر ها استفاده شود.

?تولید ماسک های تنفسی

?تولید فیلترهای صنعتی

?فیلتراسیون دستگاههای تصویه آب

و ده ها کاربرد فراوان دیگر…

?همچنین از ملت بلون در تولید اسپان باند های سه لایه SMS به عنوان لایه وسط استفاده فراوان میگردد.

???کاربردهای پارچه ملت بلون

?پارچه‌های پزشکی و بهداشتی: تولید روپوش جراحی، لباس محافظ، مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک، پوشک، دستمال بهداشتی و …

?پارچه‌های دکوراسیون منزل: تولید برچسب‌های دیواری، رومیزی، روتختی و …

?پارچه کشاورزی: پارچه محافظت از محصول، پارچه پرورش نهال، پارچه آبیاری، پرده عایق حرارتی و غیره

?پارچه برای تولید لباس: آستر، آستر چسب، پوسته، پنبه فرم‌دار، انواع پارچه پایه چرم مصنوعی و غیره

?پارچه‌های صنعتی: مواد فیلتر، فیلتر HEPA، مواد عایق، کیسه‌های سیمان، ژئوتکستایل، پارچه‌های پوشاننده و غیره

?موارد دیگر: پنبه فضایی، مواد عایق حرارتی و عایق صدا، مشمع کف اتاق، فیلتر سیگار، کیسه های چای و غیره

ویژگی های پارچه ملت بلون در ماسک

لایه‌ی ملت بلون در ماسک به عنوان کاغذ فیلتر هم شناخته می‌شود. البته منظور از کاغذی بودن، یک لایه‌ی خشک و غیر منعطف نیست. بلکه این لایه نرم و انعطاف‌پذیر است. ملت بلون نوعی پارچه بافته نشده با الیاف‌های فوق‌العاده ریز است. این محصول کرکی و نرم، می‌تواند روغن و میکروب‌ها را در خود جذب کند. در عین حال تنفس را سخت نمی‌کند. پس همزمان با فیلتر کردن هوا، می‌تواند اکسیژن مورد نیاز را به سمت مجاری تنفسی عبور دهد. برای تولید ماسک‌های استاندارد برای کادر پزشکی و سایر کارکنان در محیط‌های آلوده (پتروشیمی، صنایع سیمان، فولاد، آزمایشگاه‌ها) از این لایه استفاده می‌شود. در واقع از دیگر ویژگی‌های لایه ملت بلون ماسک، مقاومت آن در برابر مواد شیمیایی است. به طوری که این لایه علاوه بر فیلتر کردن میکروب‌ها، مانع از ورود آلاینده‌های شیمیایی به داخل مجاری تنفسی می‌شود.

مدیریت:آقای بابایی

 

پیج اینستاگرام تکساز نوین ???

 

 

تولید کننده پارچه ملت بلون , پارچه ملت بلون , کارخانه تولید پارچه ملت بلون , کارخانه تولید پارچه اسپان لس , قیمت پارچه ملت بلون , خرید اینترنتی پارچه ملت بلون , فروش عمده ملت بلون , خرید پارچه ملت بلون ,