Address & Contact

Our Address

تهران ، آیت الله سعیدی (جاده ساوه) ، کیلومتر 7 تقاطع بزرگراه آزادگان

تولید کننده دریچه زیر فن کویل خیالی

? گروه تولیدی خیالی

? تولید کننده انواع دریچه های زیر فن کویل چوبی با رنگ پلی اورتان براق و مات

? استیل و آلومینیوم با پوشش رنگ الکترواستاتیک در طیف های محتلف

? تولید انواع دریچه های سقف سرویس و روشنایی خطی روبروزن سی درجه

? تولید دریچه های بازدید سقفی و دیواری لولایی و مگنتی

? دریچه زیر فن کویل یا دریچه بازدید فن کویل ، برای ایجاد دسترسی آسان به دستگاه هایی مانند داکت ها و فن کوئل هایی که اغلب در سقف قرار دارند مورد استفاده قرار میگیرد. ابعاد دریچه دسترسی و بازدید فن کویل نسبت مستقیم با ابعاد دستگاه فن کویل دارد.

? دریچه زیر فن کویل بطور کلی از پنج نوع جنسِ آلومینیوم،آهن، چوب(ام دی اف) ، استیل و پلاستیک تولید و عرضه می گردد.

? دریچه زیر فن کویل چوبی

به لحاظ مّتریال دریچه زیر فن کویل را می توان از جنس چوب(ام دی اف) نیز تولید نمود.با توجه به ساختار و ماهیت چوب که اجزای دریچه زیر فن کویل را بصورت ضخیم تر و با رنگ های متنوع تر به نمایش می گذارد،استفاده از این نوع دریچه زیر فن کویل را در ساختمانها و پروژه های لوکس مورد توجه قرار داده است.

دریچه زیر فن کویل چوبی به سانِ دیگر انواع دریچه زیر فن کویل آلومینیومی، دارای انواع متنوع می باشد که اگر بخواهیم دریچه زیر فن کویل چوبی را به دو دسته ی اولیه ی تقسیم کنیم می توانیم به لحاظ درب دریچه زیر فن کویل دو نوع تقسیم بندی اشاره کنیم:

الف- دریچه زیر فن کویل چوبی با درب وزنه ای:
درب این دریچه زیر فن کویل چوبی قابلیت جداشدن از فریم را دارد و بصورت وزنه ای در محلِ نشیمنِ خود جانمایی می شود.

آنچه که در ساخت و تولید این نوع دریچه زیر فن کویل چوبی باید رعایت گردد ایجاد یا عدم ایجاد شیار هوارسانی به دستگاه فن کویل می باشد.

اگر دستگاه فن کویل نیاز به هوارسانی از سطح درب دریچه زیر فن کویل داشته باشدحتما باید شیارهایی روی بدنه ی درب دریچه زیر فن کویل ایجاد نمود که عموما شکل و ساختار این شیارها بصورت خطوط گریلیِ موازی می باشد،اما شکل و طرح های مختلفِ دیگری را مطابق با سلیقه ی کارفرما می توان بعنوان شیارِ هوارسان روی درب حک نمود که هوا را از محیط به سمت مکنده ی دستگاه فن کویل هدایت کند.

لازم به ذکر است در مواردی که فاصله زیرِ فن کویل تا افقِ سقف کاذب کم باشد،امکان استفاده از دریچه زیر فن کویل چوبیِ وزنه ای وجود ندارد،چون جایی برای جابجاییِ درب دریچه زیر فن کویل نمی ماند.

ب- دریچه زیر فن کویل چوبی با درب لولایی:
درب این دریچه زیر فن کویل با لولاهای مخصوص به بدنه ی فریم دریچه زیر فن کویل متصل می شود و بوسیله قفل ،باز و بسته می شود.در اینجا نیز نیاز یا عدم نیازِ دستگاه به سیستم هوارسان از درب دریچه زیر فن کویل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.بنا بر این موضوع بدنه درب دریچه زیر فن کویل قابلیت طراحی و ایجادِ شیارهای لازم را پیدا می کند.

سطوح بدنه دریچه زیر فن کویل چوبی در هر مدل با رنگ پلی اورتان و پلی استر بصورت شکیل قابل پوشش می باشد

 

مدیریت : آقای علی اکبر خیالی

 

 

دریچه زیر فن-ام دی اف- کویلی , قیمت دریچه زیر فن کویل , انواع دریچه فن کویل , ابعاد دریچه فن کویل سقفی , دریچه دسترسی فن کویل ,