Address & Contact

Our Address

تهران ، جنت آباد مرکزی ، روبروی مسجد ولی الله العظم(عج) ، مجتمع بنفشه ، طبقه اول ، واحد 26

Telephone

تولید کننده دستگاه کاهنده مصرف برق آرمان سازان

?تولید کننده اولین و تنها دستگاه سه کاره قدرتمند در دنیا?

⚡️محافظی قوی⚡️
⚡️
⚡️استابلایزری قدرتمند

⚡️کاهنده مصرف برق هوشمند⚡️

?دستگاه کاهنده مصرف برق اولین و تنها دستگاه کاهنده مصرف برق در خاورمیانه و جهان میباشد که بنام مهندس جوان ایرانی مهندس حسن یکه فلاح به ثبت اختراع رسیده و هرگونه سوءاستفاده پیگرد قانونی دارد

?این دستگاه که سه کاره قدرتمند نام گرفته.محافظی قوی برای تمام لوازم برقی و حتی سیم کشی بشمار می آید .و استابلایزری قدرتمند که نوسانات را حذف و افت ولتاژها را جبران میکند .وکاهنده مصرف برق هوشمند که بین 35 تا 70 درصد در هزینه برق مصرفی صرفه جویی میکند وتنها دستگاهی در دنیا میباشد, که توانسته مصرف برق ماینرها را کاهش دهد .

?این دستگاه با آزمایشهای گوناگونی که توسط متخصصین نخبه و بین المللی را گذرانده لقب شاهکار صنعت برق جهان را به خود اختصاص داده است .

✳️مناسب برای :

?منازل
?سوپرمارکتها
?فروشگاهها
?لبنیاتیها
?بستنی فروشیها
?کارخانجات
?ادارات
?شرکتها
?کارگاهها

?و در کل برای هرجایی که مصرف برق دارد و از هزینه سرسام آور برق نگران هستند  و نوسانات و افت ولتاژها باعث آسیب رسیدن به لوازم برقیشان شده  این دستگاه کاملا قانونی و هیچگونه مغایرتی با اداره برق و ارگانهای وابسته به وزارت نیرو ندارد
این دستگاه دارای یکسال کارانتی بی قید وشرط تعویض و 15 سال خدمات پس از فروش میباشد.

✳️سوالات متداول درباره نصب وخرید دستگاه کاهنده مصرف برق

۱-این دستگاه چه کاری درمدار انجام می دهد که موجب کاهش مصرف برق میشود؟

?پاسخ: درشبکه های جریان متناوب برق توانی که از مولد دریافت میشود به دو بخش توان مفید(اکتیو)وتوان غیر مفید (راکتیو)تقسیم میشود،که سهم عمده مصارف شبکه هارا مصرف کننده (اهمی-سلفی)دریافت میکند که درآن سیم پیچ یا سلف نقش اصلی را ایفا میکند،اینکه سلف توانی را از مولد دریافت میکند امااین توان رابه شبکه پس میدهد که این توان قابل استفاده نیست ودر مسیر عبور تلف میشود،این دستگاه باحذف بارهای تلف شده یا(راکتیو)وبا ذخیره کردن انرژی برق مصرف آن را ڪاهش میدهد.

۲-این دستگاه در کجا نصب شده و دارای چه ابعادی می باشد؟

?پاسخ: این دستگاه بعد از کنتور اصلی نصب می شود وضمن نصب آسان و قابلیت جابجایی وانتقال از یک مکان به مکان دیگر را دارا می باشد ودارای ابعاد تکفاز(۱۰×۱۵)وسه فاز(۱۰×۳۰)میباشد.

۳-آیا نصب این دستگاه منع قانونی دارد؟

?پاسخ: به دلیل اینکه این دستگاه بعداز ڪنتورنصب میگردد ودر حریم خصوصی شخص خریدار قرارمیگیرد،هیچ گونه منع قانونی ومغایرتی با ارگانهای دولتی واداره برق ندارد.

به مدیریت : جناب آقای حسن یکه فلاح

 

 

افتخاری دیگر از شرکت فنی ومهندسی آ.س.آ
دستگاه کاهنده مصرف برق ماینرهای بیت کوین
دیگر نگران مصرف زیاد ماینرها نباشید

 

نصب دستگاه تکفاز 32آمپر مدل p1-1 درآبمیوه بستنی پارک

 

نصب دستگاه سه فاز 32 آمپر در تولیدی قالب کفش واقع در تهران آزادگان خیابان حشمت

 

دستگاه کاهنده مصرف برق نمونه 100آمپر نصب شده دردامداری صنعتی دام کیان گستر واقع در روستای صالحیه ازتوابع استان البرز

 

تولید کننده دستگاه کاهنده مصرف برق آرمان سازان در تهران  , دستگاه کاهنده مصرف برق  , محافظ قوی  , استابلایزری قدرتمند , شرکت آرمان سازان , دستگاه کاهنده مصرف برق در تهران , قیمت دستگاه کاهنده مصرف برق در تهران ,