تولید کننده محصولات مفتولی هایپر استیل

صنایع تولیدی هایپر استیل با تجربه ای چندین ساله در ساخت محصولات مفتولی و کالاهای کاربردی و لوکس خدمت رسان شما مردم عزیز میباشد

ما همیشه در تلاشیم تا با استفاده از دانش و ماشین آلات روز و با نگاه علمی به موضوعات و همچنین به کارگیری پرسنل با تجربه و خلاق محصولات با کیفیتی را تولید نموده و گامهای موثری در زمینه ساخت مصنوعات فلزی ولوازم کاربردی منزل و آشپزخانه برداریم.

قبول انواع سفارشات شما عزیزان افتخار ماست

✨عرضه عمده انواع محصولات✨
⚡️ارسال به کل کشور⚡️

☎️شماره تماس☎️

09129264284

09373987181

02165409873

02165630067

 

خدمات:

ما با تجربه ای چندین ساله توانایی کسب کرده ایم در ساخت انواع محصولات مفتولی و کالاهای خاص:
انواع آبچکان
انواع استند ها
انواع نظم دهنده ها
انواع گریل و کباب پز ها
انواع پایه گلدان ها
انواع کالاهای لوکس سفارشی
و انواع محصولات خاص مد نظر شما در حیطه کاریمان
ساخت کوره های پخت و روکش پلاستیک برای فلزات
و انجام خدمات روکش پلاستیک فلزات با بهترین مواد اولیه

به مدیریت : میلاد بهرامی

 

توری گریل
با استفاده از توری گریل شما می توانید انواع ماهی ، مرغ ، همبرگر ، کدو و بادنجان و یا حتی استیک هایی که از قبل مزه دار کردید را گریل نمایید. این توری دارای 2 عدد دسته مقاوم جهت جا به جا کردن می باشد.
این توری گریل را هم در مصارف خانگی و صنعتی بر روی منقل های ذغالی و گازی یا برقی میشود استفاده کرد و هم در طبیعت از پخت غذا روی ان میشود لذت برد.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

ارگانایزر
این نظم دهنده ها می‌توانند باعث بهبود فضای داخلی کابینت شوند و شما می‌توانید از دو ردیف فنجان و لیوان و بشقاب همزمان در داخل کمد و کابینت استفاده کنید.
این نظم دهنده ها را میتوان در فضاهایی مانند کابینت، کمد، جا کفشی و… استفاده کرد.

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

پایه گلدان
پایه گلدان ها از جنس فلز با ضخامت مناسب و تحمل وزن کافی با روکش استیل یا روکش پلاستیک پلی اتیلن ضد آب و ضد خش در رنگ های متنوع عرضه میشوند و جلوه زیبا و دلنشینی به گل ها و منزل شما عزیزان میبخشند.

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

آبچکان

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

✳️میز های جلو مبلی و عسلی 

💫امروزه به به کار گیری علم نوین و خلاقیت و ظرافت در ساخت میز های جلو مبلی و میزهای عسلی متنوعی ساخته میشود که مورد پسند خریداران و مصرف کنندگان واقع شده است.

💫این میز ها در ابعاد و رنگ های متوع و مدل های مختلف و حتی سازه های سفارشی قابل عرضه هستند.

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

تولید کننده محصولات مفتولی هایپر استیل در تهران , محصولات مفتولی , لوازم کاربردی منزل و آشپزخانه , لوازم آشپزخانه , آبچکان ,  استند ,  انواع نظم دهنده ها , انواع گریل و کباب پز ها ,  پایه گلدان , ساخت کوره های پخت و روکش پلاستیک برای فلزات در تهران , انجام خدمات روکش پلاستیک فلزات با بهترین مواد اولیه در تهران  ,