Address & Contact

Our Address

مشهد،بلوار میامی،مهدی آباد،مهدی آباد 24

Telephone

انواع مواد گرانول آسیابی ایپکس پلاست

?تولید مناسب تزریق انواع قطعات صنعتی و کشاورزی 
?فروشنده انواع مواد آسیابی و گرانول بادی ، پ پ ، پلی اتیلن ، نایلون 
?مفتخریم با 10 سال سابقه ی درخشان در حوزه بازیافت پلاستیک در خدمت همکاران عزیز باکیفیت و قیمت مناسب باشیم?
?گرانول چیست؟

?گرانول حالت خاصی از پلیمر است که به صورت دانه‌های رنگارنگ در اندازه‌های کوچک در صنایع پلاستیک سازی استفاده می‌شود یا همان پلیمر است به شکلی دیگر که می‌توانند از هر نوع پلاستیکی تولید شوند. پاکسازی طبیعت، جلوگیری از آلودگی محیط زیست و کاهش هزینه‌های صنایع پلاستیکی از خاصیت‌های گرانول است.

?گرانول پلی پروپیلن یا پ پ چیست؟

?گرانول پ پ مخفف پلی پروپیلین PP است. این نوع از گرانول‌‌‌های پلیمری، حالت دانه دانه ریز داشته و در تولید مواد پلاستیکی کاربرد فراوانی دارد.البته ناگفته نماند نوعی ساختار در پلیمرها وجود دارد که به آن گرانول گفته می‌شود.

?در واقع گرانول پ پ، مواد مخصوصی است که در تولید لوله‌های پروپیلین استفاده می‌شود و به عبارتی مواد اولیه بازیافتی پلیمری است که برای تولید لوله واتصالات استفاده دارد.برای استفاده گرانول پ پ در صنعت، نخست باید ذوب شوند تا بتوانند در اشکال مختلف قالب زده شوند و پلیمری که برای اولین بار ذوب می‌شود قطعا از خواص بهتری برخوردار است.

?ویژگی گرانول پلی پروپیلن چیست؟

۱-دومرحله ای بودن گاز گیری: با این کار درصد بالایی از گاز که داخل پلاستیک‌ها مانده است گرفته میشود و این باعث می‌شود که شکنندگی محصول بسیار کمتر شود.

۲-دخیل بودن نظر مشتری: اضافه کردن مواد هاش H که مشتری میتواند در زیادبودن و یا کم بودن این مواد در گرانول نظر دهد.هاش (H) باعث انعطاف پذیری و روندگی بیشتر گرانول می‌شود.

?گرانول بازیافتی در کجا و برای ساخت چه چیزهایی استفاده می‌شود؟

?گرانول بازیافتی که برای بار نخست تبدیل به قطعات پلاستیک می‌شوند؛ بعضی از همین قطعات امکان بازیافت دارند یعنی پودر می‌شوند و بعد از آسیاب شدن مجدد در دستگاه تولید گرانول قرار می‌گیرند.

? البته در ساخت تمام قطعات پلاستیکی از پلیمرهای گرانول شده استفاده نمی‌شود و بعضی تولیدکنندگان همان مواد ضایعاتی را آسیاب می‌کنند و گرانول نمی‌کنند و در دستگاه تزریق می‌ریزند و تبدیل به محصول جدیدی می‌کنند که به آن مواد آسیایی می‌گویند.

?گرانول بازیافتی می‌توانند خوراکی، صنعتی و فلزی باشند و برای ساخت تمام اقلامی‌که حساسیت‌های بهداشتی ندارند استفاده می‌شود.

?ساخت لوله‌های انتقال آب، لوله‌های انتقال مایعات، سبدهای میوه، کفی کفش‌ها، میزهای پلاستیکی، اسباب بازی‌ها،داشبورد، سپر، کنسول، همچنین برای تولید باتری ماشین نیز می‌توان از گرانول پ پ بازیافتی استفاده نمود.

?ویژگی‌های گرانول بازیافتی PP چیست؟

?آسان بودن تزریق پلاستیک با استفاده از پلی پروپیلن 
?سبک بودن و چگالی کمتر پلی پروپیلن 
?قیمت مناسب مونومرهای مورد استفاده در PP
?تنوع بالای پلیمرهایPP از نظر خواص شیمیایی و فیزیکی 
?قابلیت آلیاژ شدن با سایر پلاستیک‌ها
?قابلیت اتصال و جوش‌پذیری قطعات PP
?مقاومت در برابر انواع بازها و اسیدها
?قابلیت رنگ‌پذیری و تنوع بالای رنگ 
?امکان بازیافت و استفاده مجدد

?بازیافت گرانول پ پ pp در چند مرحله انجام می‌شود؟

?مزایا و کاربردهای فراوان پلی پروپیلن باعث شده است که بسیاری از افراد برای تزریق پلاستیک به سراغ مراکز خرید و فروش گرانول بازیافتی PP بروند. این گرانول‌ها در واقع ذراتی هستند که از ذوب مجدد و بازیافت پلاستیک‌های پلی پروپیلن ساخته شده‌اند. اما بازیافت کردن این پلاستیک‌ها به این راحتی هم نیست و دردسرهای خاص خودش را دارد.

به مدیریت:عبدالرحمان نظری 

 

ایپکس پلاست در مشهد , ایپکس پلاست , تامین کننده انواع مواد گرانول آسیابی , تولید کننده انواع مواد گرانول آسیابی , تولید مناسب تزریق انواع قطعات صنعتی و کشاورزی , تزریق انواع قطعات صنعتی و کشاورزی , گرانول ایپکس پلاست , مواد گرانول آسیابی , گرانول نظری , انواع گرانول در مشهد , تولید گرانول در مشهد , فروش گرانول در مشهد , پخش گرانول در مشهد , قیمت گرانول در مشهد , قیمت گرانول , کاربرد انواع گرانول , تولید کننده و تامین کننده انواع مواد گرانول آسیابی ایپکس پلاست در مشهد ,