Address & Contact

Our Address

تهران،کیلومتر 24 بزرگراه آیت الله سعیدی،انتهای بلوار شهید همدانی،شیشه نجفی

تولیدی،فروش و نصب شیشه سکوریت لمینت و ایمنی گروه صنعتی نجفی در آیت الله سعیدی تهران

?کیفیت و مشتری مداری شعار ماست ?
?فقط با یک تماس مشتری دائمی ما خواهید شد
?همراه: 09193277585 
?واتس اپ: 09105382338
?آدرس: تهران،کیلومتر 24 بزرگراه آیت الله سعیدی،انتهای بلوار شهید همدانی،شیشه نجفی

?پنجره‌‌‌های upvc 

?در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین پنجره‌‌‌های دنیا پنجره upvc میباشد. در گذشته پنجره‌ها اغلب نقش نورگیرخانه و یا ساختمان را بازی میکردند اما با افزایش جمعیت , افزایش آلودگی صوتی و آلودگی هوا باعث شد تا پنجره‌‌‌های UPVC ساخته شوند.

?یکی از مهم ترین مزایای پنجره UPVC عایق بودن آن است. پنجره‌‌‌های دو جداره بر عواملی چون: ورود گرد و غبار ,آلودگی صوتی وآلودگی هوا کاملا عایق میباشند. این ویژگی در محصولات آچیلان در , آرامش و رفاه را به افراد باز گردانده تا در خانه یا محل کار خود , بدون وجود صدای مزاحم یا هوای آلوده به استراحت یا کار بپردازند.

?پنجره‌‌‌های یو پی وی سی , از ایمنی و امنیت بالایی برخوردارند و در مقابل ضربه بسیار مقاومند. این پنجره‌ها در مقابل شرایط بد آب هوایی (گرمای شدید ,سرمای زیاد,رطوبت بالا) تغییر شکل نداده و طول عمر با لایی دارند.

?مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره 
?صرفه جویی در مصرف انرژی 

?درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شوند. این مدل پنجره‌ها مانع خروج هوای گرم داخل محیط و ورود سرما در فصل سرد می‌شوند و در فصل گرم سال نیز از خروج هوای خنک داخل جلوگیری می‌کنند.

?مانع ورود آلودگی 

?درب و پنجره‌های دو و سه جداره از ورود گردوغبار و آلودگی به داخل محیط جلوگیری می‌کنند. از این طریق درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره در حفظ سلامت ما نیز تاثیر دارند.

?مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف 

?این محصول به دلیل ساختار ویژه خود و مواد اولیه به کار رفته در آن در برابر رطوبت، باران، آفتاب و … مقاوم است و به سرویس مداوم احتیاجی ندارد.

?عایق سر و صدا

?درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند حکم یک عایق مناسب برای سر و صدا را داشته باشند. این محصولات می‌توانند آرامش را به شما هدیه دهند و سر و صدای اضافه را حذف کنند.

?شیشه سه جداره چیست؟

⚡️در پنجره UPVC می توان انواع شیشه های تک جداره، دوجداره، شیشه سه جداره و یا حتی شیشه چهارجداره را استفاده کرد. شیشه سه جداره از سه شیشه تک جداره بعلاوه دو اسپیسر تشکیل شده است. که در فضای خالی که بوسیله اسپیسر ایجاد می شود، گاز آرگون برابر با فشار هوای بیرون، تزریق می شود. شیشه سوم در پنجره سه جداره نقش عایق بندی را افزایش می دهد.

?شیشه سه جداره در کجا استفاده می شود؟

⚡️معمولا پنجره سه جداره در نواحی که سرمای زیادی دارد استفاده می شود. بدلیل اینکه عایق بندی حرارتی پنجره سه جداره نسبت به پنجره دوجداره بسیار بیشتر است. در مقابل، افزایش عایق بندی صوتی پنجره سه جداره در برابر پنجره دوجداره، عددی بین 3 تا 7 درصد بوده که تقریبا توسط حواس انسان قابل تشخیص نمی باشد.

شیشه سه جداره چه مزایایی دارد؟

?با استفاده از شیشه سه جداره، هدر رفت انرژی (حرارت و برودت) تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

?بدلیل سه جداره بودن، امنیت آن در برابر عوامل خارجی بیشتر است.

?شیشه سه جداره نسبت به شیشه دوجداره عایق بندی بهتری نسبت به صوت دارد.

?شیشه سکوریت 

?شیشه سکوریت هفت برابر از شیشه های معمولی یا خام مقاوم تر است که در مواقع شکستگی به تکه های کوچک بی ضرر و ایمن تبدیل می شود.

?تفاوت بین شیشه سکوریت و شیشه معمولی 

?تفاوت اصلی بین شیشه سکوریت و شیشه های خام نحوه ساخت و تولید آن می باشد که شیشه خام توسط کوره های مخصوص به دمای بالا رسیده و به سرعت توسط فشار هوای بالا خنک می شود و با ساختار متفاوت همان شیشه سکوریت بیرون می آید .

?شیشه های سکوریت در صورت شکستن به حالت پودری تغییر حالت کرده ولی شیشه های خام درز برداشته و حالت شمشیری به خود میگیرند .

?شیشه های سکوریت دمای حدود ۳۰۰ درجه را تحمل میکنند ولی شیشه های خام حداکثر تا ۶۰ درجه سانتیگراد را تحمل میکنند .

به مدیریت:مجید نجفی 

 

تولیدکننده پنجره دوجداره در تهران , پخش شیشه دوجداره در تهران , پخش شیشه سه جداره در تهران , درب پنجره upvc نجفی , تولید و پخش درب پنجره upvc در تهران , درب و پنجره upvc , تولیدی درب و پنجره در تهران , قیمت درب و پنجره دوجداره , قیمت درب و پنجره سه جداره , شیشه سکوریت , شیشه لمینت , شیشه نشکن , درب و پنجره ,