نصب سردخانه ثابت و متحرک صنایع برودتی آی سو

مشاوره,طراحی و ساخت و نصب و راه اندازی انواع سردخانه های ثابت و متحرک در ابعاد مختلف صفرتا صد.استفاده از موتورآلات و پرشیرآلات اصل دانفوس و کستل

ضمانت نامه کتبی یک ساله و در صورت لزوم ضمانت دوساله بدون قید و شرط میباشد

طراحی با متدهای بروز دنیا ایتالیایی و آلمانی

آماده عقد قرارداد با شرکت ها و ارگانها بابت سرویس و نگهداری و تعمیرات در سراسر کشور

خرید و فروش سردخانه و لوازم یراق آلات صفر تا صد
✅بدون واسطه
✅نصب و راه اندازی
✅سرویس و نگهداری
✅جابجایی
✅در سراسر کشور و کشورهای همسایه

✅یخچال صنعتی دستگاهی است که با استفاده از مکانیسم ماشین های برودتی فضایی را از لحاظ دمایی سرد می کند تا مواد فاسد شدنی را مدت زمان بیشتری نگهداری کند و با توجه به استفاده از این وسیله بیشتر در فضای رستورانی به آن یخچال رستورانی نیز می گویند.

✅یخچال های صنعتی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند که هرکدام بسته به ظرفیت در مکان های مختلفی هم به کار برده می شوند.

✅اگر صاحب یک فروشگاه یا کارخانه مواد غذایی باشید، قطعا به یک یخچال صنعتی یا یخچال ایستاده نیاز پیدا خواهید کرد. این دستگاه های غول پیکر که با نام یخچال های فروشگاهی نیز شناخته می شوند، یکی از ارکان اصلی ذخیره کردن به جهت سالم نگه داشتن مواد غذایی و نیز در معرض نمایش قرار دادن مواد غذایی جهت خرید مشتریان در فروشگاه هاست.

آدرس:

تهران،تهرانپارس شرقی،کوچه بهار۴،پلاک۲۰

تهران،جاده ساوه،بعداز میدان قائم،سرخیابان حصارک

به مدیریت:مهندس قربانی

 

 

 

یخچال صنعتی ,  انواع یخچال صنعنی ,  تولید یخچال صنعتی ,  تولیدی یخچال صنعتی قصابی ,  سردخانه ثابت ,  سردخانه صنعتی , تولیدی یخچال صنعتی مستر سرما در تهران ,  یخچال ویترینی ,  قیمت یخچال های صنعتی در  تهران,  یخچال قصابی ,  تولید انواع یخچال صنعتی در تهران , تولیدی یخچال  و صنایع برودتیمستر سرما , تولید کننده یخچال صنعتی  , تولیدی یخچال صنعتی ,