Address & Contact

Our Address

خوزستان

Telephone

تولید یونولیت سقفی و فوم شرکت فوم سازان پارسیان داریون

💠 تولید کننده انواع یونولیت سقفی ، فوم کرومیت  💠

🔻 در هنگام ساختمان سازی، زمانی که نوبت به سقف ساختمان می رسد باید عوامل و نکات زیادی را مد نظر قرار داد و آن ها را رعایت کرد. امروزه در دنیا هر چه که یک ساختمان سبک تر و مقاوم تر باشد، مناسب تر است و خواهان بیشتری دارد. از جمله مواردی که می تواند وزن ساختمان را کمتر کند، سقف سازه و ساختمان است. با انتخاب نوع مناسب سقف و استفاده از مصالح خوب می توان این مهم را انجام داد.

🔻 استفاده از سقف تیرچه بلوک و یونولیت سقفی باعث می شود که سقف سبک و مقاوم ساخته شود. پلاستوفوم نام ماده ایست که در کشور ما آن را به نام یونولیت می شناسند. این محصول از جنس پلی استایرن بوده و در بتن ریزی سقف از آن استفاده می کنند.یونولیت ها نوعی پلیمرند که رنگ سفید دارند و عایق حرارت، رطوبت و صدا هستند.

🔰 ویژگی های یونولیت

🔸 به جای این که ۱۰ عدد بلوک سفالی در سقف قرار دهیم می توان از یک بلوک یونولیتی استفاده کرد.
🔸 باعث صرفه جویی در مصرف بتن و تیرچه می شود.
🔸 از آن جایی که قسمت انتهایی این محصول دارای شیار است در نتیجه نیازی به رابیتس کاری ندارد و با کیفیت بالا و قابلیت اجرای خوب به گچ و خاک می چسبد.
🔸 این محصول چه در هنگام تولید و چه در موقع نصب و حمل و نقل ضایعات و پرتی ندارد.
🔸 سرعت نصب سقف را افزایش می دهد و اجرای آن را راحت تر می کند.
🔸 در مصرف آب صرفه جویی می شود.
🔸 به دلیل حمل راحت، در هزینه حمل و نقل صرفه جویی می شود.
🔸 سقف را سبک تر می کند و همین امر باعث می شود که در هنگام زلزله خطرات ناشی از پرتاب و سقوط مصالح را به حداقل برساند.
🔸 از نفوذ گرما ، سرما ، رطوبت و صدا جلوگیری می کند.
🔸 تا 20 دقیقه می تواند در برابر آتش مقاومت کند و نسوزد البته نوع EPS این گونه است.
🔸 این محصول در هنگام آتش سوزی دود نمی کند.
🔸 مصرف فولاد را کاهش می دهد.
🔸 در قالب بندی صرفه جویی می کند.

💠 مراحل نصب یونولیت سقفی

✳️تیرچه ها را بر روی سقف بین تیرآهن ها قرار می دهند با حدود فاصله ۵۰ سانتی متری و پس از آن بلوک ها را در وسط این تیرچه ها قرار می دهند تا کامل سقف را بپوشاند پس از آن که بلوک گذاری کامل شد میلگردهای مش توری را روی سقف قرار می دهند تا کاملا روی بلوک ها را پوشش دهد سپس بتن ها را بر روی سقف ریخته و ابتدا به صورت دستی و بعد با یک دستگاه که دارای غلتک است سیمان های روی سقف را صاف می کنند . سیمان ها روی بلوک ها و تمامی درزهای بین بلوک ها قرار می گیرد تا کامل سقف را بپوشاند و محکم شود

🔻 یونولیت سقفی برای عایق سازی ساختمان ها

⚡️ عایق سازی ساختمان با استفاده از یونولیت سقفی و ورق فوم، تضمین کننده بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان است. از طریق سیستم‌های عایق سازی، گرمای داخل ساختمان به بیرون نشت پیدا نمی کند و سرمای بیرون، بخصوص در فصل زمستان به داخل ساختمان وارد نمی شود. به این ترتیب، امری اجتناب ناپذیر است که بسیاری از پیمانکاران و مهندسان ساختمان به دنبال خرید یونولیت و فوم با بهترین قیمت و کیفیت برای عایق سازی پروژه های ساختمانی خود باشند.

⚡️ میزان تقاضای بازار برای خرید این متریال، قیمت یونولیت سقفی، قیمت فوم، قیمت یونولیت و هزینه نصب و اجرای این متریال را تحت تاثیر قرار داده و طبیعتاً ورق های یونولیت که از کیفیت بالاتری برخوردار باشند در میزان فروش فوم و فروش یونولیت نیز تاثیر گذار خواهند بود.

مدیریت : امیر محمودی نیا

تولید یونولیت های سقفی و ورق های عایق , یونولیت سقفی , ورق عایق , تولید انواع یونولیت های سقفی و ورق های عایق با کیفیت بالا , یونولیت , تولید یونولیت , تولید ورق های عایق , ویژگی های یونولیت , مراحل نصب یونولیت سقفی , یونولیت ,