Address & Contact

Our Address

تهران،شهرک صنعتی عباس اباد،خیابان47،چهارراه دوم دست چپ،پلاک1

Telephone

 فولاد سازه خراسان

◾️ میلگرد بستر از مجموعه از جنس فولاد ضد زنگ یا استینلس استیل می باشد که برای تقویت دیواری های آجری و یا بلوک سیمانی، در بین سنگ بنایی که به نحوی ترک خورده یا شکستگی دارد مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین میلگرد بستر برای ستونهای بنای ساختمان به منظور باربری عمودی و مایل تاثیر به سزائی دارد.

◾️ مفتول آهنی یا مفتول فولادی کاربردهای زیادی در صنایع و ساختمان سازی دارد. مصارف صنعتی مفتول به مراتب از مصارف ساختمانی آن بیشتر می باشد.

تیرچه چیست؟

◾️ تیرچه هایی که خرپایی آن ها به روش جوش نقطه ای تولید گردد، تیرچه صنعتی نامیده می شوند. تیرچه های صنعتی در ظاهر یا به صورت مثلثی بوده و یا چهار وجهی می باشند. شکل گیری اجزای این تیرچه ها به صورت مستقیم می باشد و هیچ انحنایی در این مسیر شامل آن ها نمی گردد.

🔰🔰انواع تیرچه ها

🔹🔸 تیرچه بتنی
🔹🔸 تیرچه خرپایی
🔹🔸 تیرچه صنعتی
🔹🔸 تیرچه پیش تنیده
🔹🔸 تیرچه فلزی با جان باز

✔️✔️ مزیت و کاربرد تیرچه صنعتی از لحاظ فنی

◾️ روش های سنتی به دلیل استفاده از نیروی انسانی، در معرض خطاهای انسانی قرار داشتند و نمیشد از این خطاها اجتناب نمود در صورتی که در روش های صنعتی تولیدات با استفاده از ماشین ها صورت میگیرد و این خطاها از بین رفته اند.

◾️ در روش سنتی از جوش قوش الکتریکی برای جوش قطعات مختلف استفاده می شد و آرماتورها را به سطوح متصل می نمود و خروجی تولید شده شکننده می بود. در صورتی که در تولید تیرچه صنعتی از سیستم جوش نقطه ای استفاده می شود و نقض ذکر شده از این طریق رفع می گردد. به همین دلیل استفاده از تیرچه سنتی در بیشتر نقاط کشور ممنوع اعلام شده است.

◾️ در روش تولید سنتی در مراحل مختلف ناخالصی هایی وارد می شد و این مورد موجب کاهش ضخامت آرماتورها می گشت و کیفیت فولاد متصل شده را کاهش می داد. در این نقص تیرچه تولید شده مقاومت خوبی برای تنش های مختلف نداشته و به منظور حل این مساله از سیستم جوش نقطه ای با پرس آرماتورها استفاده نموده اند.

◾️ در نوع صنعتی می توان از تیرچه های سایز کوچیک نیز استفاده نموده و وزن سازه را کاهش داد . کارخانه تیرچه صنعتی فولاد سازه بهترین تیرچه های صنعتی موجود در صنعت را عرضه می دارد.

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

تولید میلگرد بستر

 

 

تولید کننده میلگرد بستر ,  تولید کننده مفتول , تولید کننده  تیرچه بتنی ,تولید کننده تیرچه خرپایی , تولید کننده تیرچه صنعتی , تیرچه پیش تنیده , تیرچه فلزی با جان باز ,