Address & Contact

Our Address

پردیس،فاز ۳،میدان شاه،پاساژ یاقوت

Telephone

کرکره برقی آریا درب در پردیس و بومهن و رودهن فروش نصب تعمیرات

⭐️⭐️با سه اکیپ فعال شبانه روزی⭐️⭐️

▪️ کرکره برقی از دو بخش اصلی تیغه و موتور تشکیل می شود اما برای نصب کرکره برقی به لوازم دیگری نیز نیاز هست که در زیر به قطعات کرکره برقی اشاره می کنیم

✅  قطعات و اجزای اصلی کرکره برقی

▪️ در حالت کلی زمانی یراق آلات کرکره برقی مورداستفاده قرار می‌گیرند که قطعات و لوازم کرکره برقی به‌صورت کامل در اختیار نصاب قرار بگیرد. در غیر این صورت نه‌تنها در زمان نصب با مشکل مواجه خواهیم شد، بلکه به دلیل نقص در قطعات لازم، کرکره برقی بلااستفاده خواهد ماند؛ بنابراین قبل از نصب و راه‌اندازی انواع کرکره برقی دقت کنید که تمامی قطعات و اجزای اصلی آن را تهیه‌کرده باشید تا در زمان نصب دچار مشکل نشوید. اصلی‌ترین قطعات و لوازم جانبی کرکره برقی به شرح زیر است:

–تیغه کرکره برقی

▪️ تیغه کرکره برقی با توجه به نیاز مصرف‌کننده در انواع و اندازه‌های مختلف طراحی و ساخته شده است. جنس تیغه‌ها معمولاً از فولاد، آهن زنگ نزن، آلومینیوم، پلی کربنات و … است که براساس محل قرارگیری و شرایط آب و هوایی گزینه‌های متفاوتی برای انتخاب و نصب وجود دارد. به‌طور مثال در مناطق مرطوب و شرجی نظیر شمال کشور و حاشیه خلیج‌فارس اغلب از تیغه کرکره برقی آلومینیومی و کرکره پلی کربنات استفاده می‌کنند؛ زیرا در مقابل رطوبت و دما مقاوم بوده و کمتر دچار فرسایش و پوسیدگی می‌شود. به عبارتی می‌توان گفت تیغه و جنس آن‌یکی از اصلی‌ترین قطعات و لوازم کرکره برقی به شمار می‌رود.

– موتور کرکره برقی

▪️ موتور کرکره برقی نیز یکی از مهم‌ترین قطعات کرکره برقی محسوب می‌شود. به‌طوری‌که نبود این قطعه و یا عدم اتصال درست آن سبب ازکارافتادن کرکره برقی می‌شود. در بازار ایران اغلب از دو نوع موتور توبلار و موتور ساید برای کرکره‌های برقی استفاده می‌شود و مصرف‌کنندگان نیز از این موتورها رضایت دارند. نکته قابل‌توجه اینکه موتورهای توبلار برای اماکن کم تردد و درب‌های سبک مورداستفاده قرار می‌گیرد و بالعکس موتور ساید برای اماکن پررفت‌وآمد و درب‌های سنگین استفاده می‌شود.

– شفت (لوله)

▪️ از این قطعه برای نصب رول کرکره برقی استفاده می‌کنند. بدین‌صورت که با روشن شدن موتور، شفت به حرکت درآمده و تیغه‌ها به دور آن پیچیده می‌شود.

– سیستم برق اضطراری (UPS)

▪️ این سیستم اغلب در موتورهای ساید مورداستفاده قرار می‌گیرد و در زمان قطع جریان برق می‌توان چندین بار کرکره را بالا و پایین کرد.

صفحه پلیت

▪️ این قطعه در دو طرف چپ و راست کرکره برقی نصب می‌شود و وظیفه آن نگه‌داشتن شفت در بالای کرکره است.

– ریموت کرکره برقی

▪️ با استفاده از این قطعه می‌توانید از فاصله چندم‌تری به موتور کرکره برقی فرمان داده و آن را باز و بسته کنید.

– ریل کرکره برقی

▪️ ریل به پروفیلی گفته می‌شود که در دو سمت راست و چپ دهانه کرکره برقی نصب می‌شود. پس از آن تیغه‌ها درون آن قرارگرفته و به‌صورت منظم و یکدست بالا و پایین می‌شوند.

▪️ از دیگر قطعات و لوازم کرکره برقی می‌توان از مویی، کپس، قوطی و جاقفلی نام برد.

 

مدیریت : اقای محمدرضا طاهری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تیغه کرکره برقی آلومینیومی , تیغه کرکره برقی رول گیتر , تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار , تیغه کرکره برقی گالوانیزه تک جداره , تیغه کرکره برقی پلی کربنات شفاف ,