جرثقیل سازی و کمپرس سازی تیام اطلس

? جرثقیل سازی تیام اطلس دارای بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی ، ساخت و مونتاژ انواع ماشین آلات صنعتی جرثقیل سازی تیام اطلس اقدام به ساخت جرثقیل های موبیل( پشت کامیونی) از ۵ تا ۱۵ تن در مدلهای super-J ۶۰۰۰ , super-J ۱۰۰۰۰ , super-J ۱۲۰۰۰ نموده است.که باعث صرفه جویی ارزی و نیز اشتغال زایی و کمک به خود کفایی کشور شده است.باتوجه به پیشرفت روز افزون فن آوری و افزایش استفاده از علوم نرم افزاری در همه رشته ها وزمینه های کاری نیاز به سامانه های سخت افزاری و شبکه ای متنوع بسیار محسوس تر از گذشته شده است.بدیهی است که با گسترش استفاده از این سامانه ها وهمچنین سرعت صعودی پیشرفت در ساخت قطعات وبهینه کردن آنها به روز ماندن در این عرصه و عیب یابی وبهینه سازی سامانه ها برای هر فرد کاری دشوار و دور از دسترس است.

? این مجموعه بر این باور است تا با گرد آوردن افراد متخصص در زمینه های مختلف و با استفاده از روشهای استاندارد بتواند دغدغه های ناشی از این گونه مسایل را حل کرده و بستر مناسبی را برای آسودگی خیال مشتریان ایجاد کند.

 

?ساخت و تولیدو تعمیر انواع کمپرسی

? خرید و فروش انواع تریلی کفی کمپرسی بغلدار

 

مدیریت:آقای صفری

 

 

 

 

 

جرثقیل , جرثقیل سازی , کمپرس سازی در اصفهان , جرثقیل سازی اطلس در اصفهان , انواع جرثقیل , انواع ماشین آلات صنعتی , ساخت جزثقیل پشت کامیونی ,