Address & Contact

Our Address

اصفهان _ شاپور جدید _ خیابان امام رضا _ جرثقیل کریمی

Telephone

انواع جرثقیل های سبک و سنگین و پشت اتاقی و کابین دار کریمی به صورت شبانه روزی

✔️ مجهز به انواع جرثقیل(سبک ، سنگین و خودروبر)
✔️ ساخت و تعمیر دستگاه جرثقیل و بازسازی ماشین و دستگاه های کفی دار صفر تا صد
✔️ ساخت انواع دستگاه های پشت اتاقی
✔️ مشاوره در امور حمل و بارگیری انواع بار ها
✔️ آماده عقد قرار داد با انواع شرکت ها
✔️ آماده ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در ‌کل استان

شماره های تماس
👇
(۰۹۱۳۴۲۰۲۰۷۶)
(۰۹۱۳۹۰۰۱۰۱۳)              *کریمی*
(۰۹۱۰۳۵۹۷۱۲۱)

🚡 امروزه جرثقیل ها از جمله ابزارهای مهم و بسیار کارآمد محسوب می شوند به طوری که در صورت نبودن آنها بسیاری از کارها در انجام با مشکل روبه رو می شوند ساخت جرثقیل ها در زندگی بشر تاثیر بسزایی داشته و باعث تسریع و تسهیل در امور می شود به طوری که امروزه بدون استفاده از آنها کارهایی مانند ساخت و ساز , پروژه های عمرانی , حمل خودروهای سنگین , کانکس ها و در کل جابه جایی اجسام سنگین و خارج از نیروی انسانی با مشکل روبه رو می شود این دستگاه ها انواع مختلفی داشته وهمچنین کاربردهای متفاوتی دارد از پر استفاده ترین این دستگاه ها انواع جرثقیل های سنگین می باشد .

🚡 انواع جرثقیل های سنگین

🚡 جرثقیل های چرخ زنجیری و چرخ پلاستیکی

این نوع از انواع جرثقیل های سنگین این نوع با توانایی 20 تن تا 4000 تن ساخته می شوند از خصویات آن ها می توان به سرعت حرکت پایین اشاره نمود نوع چرخ پلاستیکی این ماشین هاتا قابلیت باربری 35 تن ساخته می شوند این نوع با بوم تلسکوپی و بوم خرپایی ساخته شده اند .

🚡 جرثقیل های کامیونی

سرعت این ماشین نسبت به جرثقیل های چرخ زنجیری و چرخ پلاستیکی بالا بوده و تردد آنها در جاده ها انجام گرفته در دو نوع بوم تلسکوپی و خرپایی با ظرفیت باربری شان تا 800 تن تولید می شوند .

🚡 جرثقیل دروازه ای

این نوع در دو نوع تک پل و دو پل ساخته می شود و مناسب برای حمل دستگاه های سنگین و با حجم زیاد می باشد .

جرثقیل های بالابری سنگین
این نوع در ظرفیت های مختلف 600 تا 2000 تن و دارای یک بوم و وزنه های تعادل که بر روی وزنه های زنجیری قرار دارند برای کاهش فشار بر روی بوم از یک پایه عمودی و یک خرپا استفاده می شود .

🚡 جرثقیل های برجی (تاورکرین)

این نوع برای سرویس دهی زیاد در ارتفاعات در کنار یا داخل ساختمان در حال ساخت یا پروژه های عمرانی در انواع مختلف ساخته می شوند از کاربردهای این ماشین می توان به برج سازی , راه سازی , سدسازی یا پروژه های وسیع 360 درجه اشاره نمود .

🚡 جرثقیل شناور

این نوع از انواع جرثقیل های سنگین بوده که ظرفیت بارگیری تا 9000 تن را دارا می باشد که به جرثقیل کشتی نیز شناخته می شود کابرد این جرثقیل برای ساخت و ساز های دریایی , بارگیری از کشتی ها و خارج نمودن کشتی های غرق شده استفاده می شود .

🚡 جرثقیل هوایی

همانطور که اشاره شد انواع جرثقیل های سنگین بسیار مختلف هستند و کاربردهای متفاوتی دارند نوعی از این جرثقیل ها برای جابه جایی بار هایی که از طریق زمینی امکان پذیر نمی باشند ساخته شده است و به جرثقیل آسمانی نیز شهرت دارند این سازه همچون هلی کوپتر عمل کرده و با توجه به ظرفیت آنها برای جابه جایی کالا استفاده می کنند جرثقیل های هوایی برای امداد و نجات در شرایط بحرانی استفاده می شوند.

🚡 جرثقیل های ثابت

این نوع با توجه به نامشان بر روی زمین ثابت هستند و برای بالابردن بار و مصالح کاربرد دارند جرثقیل های ثابت در انواع جرثقیل سرکشی , جرثقیل دروازه ای , جرثقیل تاورکرین و جرثقیل سقفی تولید می شوند

🚡 جرثقیل تلسکوپی

جرثقیل تلسکوپی در واقع نوعی از جرثقیل‌ها است که به یک بوم با قابلیت افزایش یا کاهش ارتفاع مجهز بوده و به مدد بازوی هیدرولیکی حرکت می‌کند. بوم‌ها یا تلسکوپ از فولاد ضدزنگ و مقاوم ساخته شده که به‌صورت خشاب‌هایی درون هم فرومی‌روند.

🚡 جرثقیل های پشت اتاقی

 

مدیریت : علیرضا کریمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع جرثقیل متحرک , انواع جرثقیل تلسکوپی , انواع جرثقیل , انواع جرثقیل های ماشینی , قیمت انواع جرثقیل , جابجایی بار , مشاوره درجابجایی , انواع جرثقیل سنگین و سبک , بازسازی صفر تا صد , انواع جرثقیل های پشت اتاقی , انواع جرثقیل های کابین دار , ساخت جرثقیل ۱۰ تن و ۱۵ تن ,