جواهری کوروش 

⚜️ بورس جدید ترین طلا و جواهر

⚜️ به روزترین مدل های حلقه ، سرویس و …

⚜️ برترین کیفیت بامناسب ترین قیمت

⚜️ تنوع در طلا و جواهرات 

جشن عروسی اتفاق مهم زندگی همه ی زوج های جوان است.یکی از مهم ترین بخش‌های خرید عروسی، خرید سرویس طلا برای عروس است.

طلا نمادی از زینت و آراستگی برای بانوان به حساب می آید. بانوان ایرانی نیز از این قاعده مستثنا نیستند. بنابراین از دیر باز تا کنون یکی از رسم و رسوم های ما ایرانی ها، مخصوصا پیش از مراسم ازدواج، این است که به دنبال خرید ست طلای عروس هستیم.

طلا علاوه بر این که برای ایرانیان به عنوان یک کالای زینتی شناخته می شود، به آن به چشم یک سرمایه گذاری نیز نگاه می شود،و همینطور برای خرید ست طلای عروس زمان و سلیقه و انرژی زیادی باید صرف شود.

انگشتر نامزدی
این انگشتر همانطور که از نام آن بر می آید، بدین منظور ساخته شده است که تعهد شما با شریک تان را در دوران پیش از ازدواج نشان دهد. پوشیدن انگشتر نامزدی یکی از رسوم متداول برای زوج هایی است که قرار است دیر یا زود با یکدیگر ازدواج کنند. این روزها البته می توان به یک دوست نیز به نشانه یک دوستی بی پایان انگشتر نامزدی را هدیه داد.

دوام و ماندگاری انگشتر
بر اساس یک قاعده کلی هرچه عیار طلا بیشتر باشد یعنی انگشتر از طلای خالص ساخته شده و طلای خالص نیز نسبتا فلز نرمی است که به درد کارهای روزمره نمیخورد. زیرا ممکن است خراش بخورد یا آسیب ببیند.برعکس انگشترهای کم عیار (به عنوان مثال، ۱۰k یا ۱۴k) از آنجایی که از ترکیب چند فلز مختلف ساخته میشوند معمولا مستحکم تر هستند و به راحتی به درد کارهای روزمره شما میخورند بدون اینکه آسیبی به آن ها وارد شود. نگهداری و مراقبت از این انگشتر ها آسانتر است و کمتر نیاز به جلا دادن پیدا میکنند.

گردنبند

خرید طلا و جواهرات برای خانم‌ها و به صورت خاص گردنبند، از زمان‌های دور تا کنون همیشه نمادی از عشق و تعهد فرد به زندگی، خانواده، همسر و دوستان بوده است.

رولباسی‌های طلا در طی چندسال اخیر در بین خانم‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده که هر خانمی در جعبه جواهراتش حتما یکی از آنها را دارد. از طرفی در دنیای مد و ترندهای جهانی به عنوان یک آیتم شیک و کاربردی از آن یاد شده است.

دستبند طلا از گذشته تا به حال جزء اولین انتخاب ها بعد از شنیدن نام طلا برای خانم ها بوده است و بدیهی است، جلوه ی زیبای آن و تنوعی که انواع مدل دستبند دارد باعث شده تا اولویت هر شخصی در هنگام خرید باشد.

دستبند النگویی

دستبند هایی النگویی غیر قابل انعطاف هستند و معمولا هیچ گونه قفلی برروی آنها موجود نیست. به همین دلیل باید برای استفاده از آن انگشتان خود را جمع کنید و آن را در مچ خود بیندازید.

گوشواره

گوشواره یکی از اقسام زیبای طلا و جواهر می باشد که از طریق اتصال به لاله گوش، باعث زیبایی می شود و در میان خانمها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. 

⚜️ به مسئولیت : آقای رضا شیخ پور

 

جهت خرید و ثبت سفارس 

???

https://kuroshgold.com

برای اطلاع از قیمت ها و نمونه کارها از کانال ما دیدن کنید.

سرویس طلا

 

انگشتر

 

طلا فروشی در رشت، بهترین طلا فروشی در رشت، زرگری کوروش در رشت، طلافروشی کوروش در رشت، قیمت طلا در رشت، مدل سرویس طلا در رشت , مدل های جدید سرویس های عروس , مدلهای جدید طلا وجواهرات در بازار زرگری رشت , به روز ترین طلاها در رشت ,