Address & Contact

Our Address

اصفهان،خمینی شهر،خیابان امیر کبیر،کوچه36

Telephone

فروش انواع جک سقفی و اتصالات و رابط داربست ناصری

فروش جک سقفی اتصالات داربست ناصری
🔻🔺 برای تحمل باری که توسط سقف ایجاد می‌شود از جک سقفی استفاده می‌کنند. می‌توانید برای ساختمان سازی از این نوع جک استفاده کنید و کارهای خود را به راحتی انجام دهید، جک‌ها در انواع مختلفی ساخته شده‌اند که هر کدام از آن‌ها کاربردهای خاص خود را دارند.

🔻🔺 جک سقفی یکی از وسایل پرکاربرد و مهم در ساختمان سازی می‌باشد. همانطور که می‌دانید چند روز باید بگذرد که سقف ساختمان‌ها مقاوم و محکم شود و طی این چند روز باید از جک سقفی برای نگه داشتن سقف استفاده کنید و مانع از فرو ریختن آن شوید. توجه داشته باشید که استفاده از جک سقفی در ساختمان‌هایی که دارای سقف بتنی هستند، ضروری می‌باشد.

☑️ معرفی لوله داربست و قالب فلزی:

🔶🔹 لوله داربست یکی دیگر از وسایل بسیار کاربردی و مهمی می‌باشد که در ساختمان سازی از آن استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که اتصال لوله داربست باید توسط افراد ماهر و با تجربه انجام شود. اگر نصب آن توسط کسی انجام شود که هیچ اطلاعی از مشخصات و ویژگی‌های آن نداشته باشد، بدون شک با مشکل مواجه می‌شود و خسارت‌های زیادی به وجود می‌آید..

🔶🔹 همانطور که از اسم آن مشخص است از لوله داربست به عنوان داربست برای کارهای ساختمانی استفاده می‌شود. توجه به این نکته حائز اهمیت است که این نوع لوله‌ها معروف به لوله ۵ هم هستند.

🔶🔹 هنگام ساخت و سازها معمولا دسترسی به برخی از قسمت‌ها مشکل است. برای دسترسی راحت به این قسمت‌ها می‌توانید از داربست‌ها استفاده کنید و به راحتی کارهای خود را انجام دهید.

🔶🔹 داربست‌ها از فلز ساخته شده‌اند و در دو نوع سنگین و سبک وجود دارند که برای وزن‌های مختلف مناسب می‌باشند.

🔶🔹 حال نوبت به معرفی قالب فلزی می‌رسد که یکی دیگر از وسایل مورد نیاز در ساختمان سازی است و برای ساخت بتن از آن استفاده می‌شود.

🔶🔹 بتن یکی از مقاوم‌ترین موادی می‌باشد که در ساختمان سازی بکار می‌رود و در قسمت‌های مختلفی از آن استفاده می‌شود. برای ساخت آن از قالب‌های فلزی مخصوصی استفاده می‌شود. قیمت قالب فلزی با توجه به نوع آن متغیر است و بعد از مشخص کردن نوع قالب، می‌توانید آن را از یک مرکز معتبر خریداری نمایید.

مدیریت :آریا ناصری

خرید قالب و جک ساختمانی , قیمت اجاره جک و قالب ساختمانی , جک سقفی دست دوم یزد ,  آرماتور بندی , فروش جک سقفی اتصالات داربست ناصری ,