Address & Contact

Our Address

استان مرکزی ،شهرستان خمین ،خیابان مصطفی خمینی

Telephone

فروش حبوبات بسته بندی شده زمانی

اماده همکاری با بنکداری و عمده فروشی ها کلی و جزیی

بسته بندی ها در کیسه ۳۰،۳۵،۵۰کیلویی تحویلی کف انبار مشتری

انواع بار بوجار دستچین پولیش شده

 

▪️ حبوبات از جمله مواد غذایی پرمصرف در تمام دنیا است که به صورت بسته بندی شده و فله در بازارها به فروش می رسد. بسیاری از مردم برای اطمینان از سلامت و مرغوبیت حبوبات تمایل دارند حبوبات را در بسته بندی هایی که مطابق با استاندارد است خریداری کنند. به همین دلیل کارگاه ها.

کارخانه ها و تولیدی های مختلفی با استفاده از دستگاه های بسته بندی حبوبات اقدام به تولید بسته بندی های مناسب برای حبوبات کرده اند.

🔰 انواع بسته بندی غلات و حبوبات

🔻 شیشه ای
🔻 جعبه ای ( مقوایی )
🔻 نایلونی و نایلکسی
🔻 سلفون بسته بندی حبوبات – پاکت بسته بندی یا دوخت ساده ( opp ، cpp ، bopp و … )
🔻 پاکت کرافت ( کاغذی ) یا پاکت پلاستیکی – زیپ دار – پلمپ ( مناسب برای فروشگاه های غلات و حبوبات )
🔻 ظروف پلاستیکی یکبار مصرف حبوبات

به جرئت می توان گفت بیش از 95% بسته بندی غلات و حبوبات صنعتی یکی از نوع های سلفون بسته بندی می باشد ، زیرا یکی از بهترین انتخاب ها همراه با تنوع بالا و مقاومت زیاد و در عین حال هزینه نسبتا پایین تر نسبت به بسته بندی شیشه ای و ظروف پلاستیکی با دردسر کمتر و استفاده راحت تر نسبت به جعبه های مقوایی است .

✅ ویژگی های بسته بندی :

1)حفاظت | محافظت از محصول در برابرا انواع آسیب ها

🌀 محافظت از محصول در هنگام جابجایی، جابجایی و ذخیره سازی. بسته بندی محصولات از برخورد محصولات در داخل بسته و یا در حین جابجایی از هرگونه آسیب جلوگیری می کند.

🌀  محصول باید در برابر اثرات محیطی مانند گرما، سرما، رطوبت و غیره محافظت شود. همچنین باید برای جلوگیری از هر نوع تقلب، ضد دستکاری باشد. در نتیجه محافظت و ایمنی محصول، یکی از اصلی ترین وظایف بسته بندی می باشد.

2)حمل و انتقال و نگهداری آسان بسته بندی

🌀بسته بندی به سهولت در نگهداری و همچنین جابجایی و حمل و انتقال کالا بسیار کمک می کند. بسیاری از محصولات کهصادر می شوند، باید به طوری بسته بندی شوند که استانداردهای حمل و نقل دریایی، هوایی، زمینی و… را داشته باشد زیرا ممکن است با کشتی های کانتینردار، هواپیما ها و… حمل شوند.

🌀خوش حجم بودن بسته ها استفاده کامل تری از فضای ذخیره سازی و انبار ارائه می دهد؛ همچنین در صورت داشتن اندازه یکنواخت بسته ها، می توان در حین جابجایی، بارگیری و تخلیه در انرژی، هزینه و زمان صرفه جویی کرد.

مدیریت :
حسن زمانی
۰۹۰۳۷۰۶۸۹۳۴
۰۹۱۸۷۶۵۸۹۶۲

 

حبوبات بسته بندی شده , قیمت حبوبات بسته بندی شده , بسته بندی حبوبات در منزل نی نی سایت , صادرات حبوبات بسته بندی شده خرید عمده , حبوبات بسته بندی شده , قیمت لوبیا چیتی فله دیجی کالا , مشاوره در مورد بسته بندی حبوبات , سایت میدون بسته بندی حبوبات ,