Address & Contact

Our Address

اصفهان،فلاورجان،پایانه حمل و نقل

Telephone

کمرشکن حسن حیدری در اصفهان 

🔰کمرشکن حیدری ؛ ارائه خدمات حمل و نقل محموله و سازه های ترافیکی و سنگین مجهز به کمرشکن کشویی ،5 محور 6 محور 7 محور 9 محور 11 محور ،بوژی و تریلی کشویی در سراسر کشور

✳️خدمات حمل و نقل حیدری در اصفهان:

🔸🔹حمل تخصصی توربین 
🔸🔹حمل کالا با بوژی 
🔸🔹حمل و نقل جاده ای سنگین و فوق سنگین 
🔸🔹عضو انجمن شرکت های حمل و نقل فوق سنگین ایران ( بوژی داران ) 
🔸🔹از اعضای اصلی شرکت تعاونی کمرشکن داران اصفهان 
🔸🔹حمل سریع و مطمئن محمولات سنگین و فوق سنگین 
🔸🔹به تمام نقاط کشور 
🔸🔹دارای ناوگان ملکی و مجهز به انواع : کشنده، بوژی، کمرشکن، کشویی و پایپ 

💥برای حمل و نقل بار و محموله های سنگین ، انواع کمرشکن مورد استفاده قرار میگیرند که برای هر نوع محموله خاص ، مدلی از کمرشکن ها مورد استفاده خواهد بود.

💥هریک از این کمرشکن ها قابلیت حمل بار تا تناژ مشخصی را دارند و بر همین اساس باید نسبت به محموله مورد نظر سازگاری داشته باشند . کمرشکن ها امکان حمل بار تا تناژ بالا را دارند و محموله هایی که توسط این خودروهای باربری حمل میشوند نیاز به مجوزات وزارت راه دارند .

💥با توجه به ابعاد و مقدار بار باید توجه کرد که لازم است نوع کمرشکن 2محور،  3محور و  4محور متناسب با بار انتخاب شوند تا در هزینه های حمل و نقل و نرخ کرایه باربری با کمرشکن صرفه جویی شود.

💥حمل و نقل بار و کالا با تریلی کمرشکن اصفهان بصورت همه روزه و با ارزانترین نرخ اجاره به شما عزیزان ارائه می گردد تا امکان حمل محموله های سنگین و فوق سنگین از تهران به اصفهان را داشته باشید. کمرشکن حیدری با رعایت اصل مشتری مداری و قیمت های عالی در زمینه حمل بار تمام سعی و تلاش خود را می کند که رضایت صد درصدی شما عزیزان را فراهم کند.

به مدیریت:حسن حیدری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حمل محصولات سنگین و فوق سنگین توسط کمرشکن حیدری در اصفهان , حمل محصولات سنگین حیدری در اصفهان , حمل محصولات فوق سنگین حیدری در اصفهان , حمل محصولات سنگین توسط کمرشکن در اصفهان , حمل محصولات فوق سنگین توسط کمرشکن در اصفهان , هزینه حمل محصولات در اصفهان ,