Address & Contact

Our Address

ساوه

Telephone

باطری سازی و ریمپ تیونینگ خودرو در ساوه

▪️تنطیم موتور خودرو به دلایل مختلفی همچون فرسودگی قطعات،‌ اشکال در سیستم برق و سنسورها،‌ اختلال در عملکرد پمپ بنزین و… به هم می‌ریزد و عملکرد موتور را دچار اختلال می‌شود. نیاز به تنظیم موتور معمولا روشن شدن چراغ چک موتور را به دنبال دارد. این چراغ بعد از باز کردن سوئیچ، روشن شده و در صورت نبودن مشکل به صورت خودکار خاموش می‌شود. در صورتی که چراغ چک خاموش نشد احتمالا خودرو یکی از مشکلات زیر را دارد.

✔️خراب بودن سنسورها
✔️اختلال در ارتباط ECU
✔️قطعی ارتباط بین سنسورها و کامپیوتر خودرو
✔️فعال شدن سوئیچ اینرسی
✔️اختلال در سیستم ایموبلایزر

▪️در صورت روشن ماندن چراغ چک باید دلایل آن را بررسی کنید که در برخی مواقع با انجام تنظیم موتور برطرف می‌شود.

☑️ ریمپ و چیپ تیونینگ:

▪️هر برد الکترونیکی را که قابل برنامه ریزی باشد چیپ تیونیگ می نامند.

▪️تمام بردها و یونیت هایی که قابل برنامه ریزی باشند ماند ایسیو خودرو ECU، برد گیربکس اتومات TCU ، برد الکترونیکی ترمز ABS جزئی از چیپ تیونینگ است.

▪️چیپ تیونینگ اگر بصورت صحیح و تخصصی انجام شود باعث تقویت خودرو در بخش های مختلف می شود از قدرت و شتاب و نحوه عملکرد موتور خودرو گرفته تا تقویت ترمزها و عملکرد و بهبود کارایی گیربکس های خودرو های اتومات

☑️ ریمپ چیست ؟

ریمپ قسمتی از چیپ تیونینگ است که با تقویت و برنامه ریزی ایسیو خودرو انجام می شود. ریمپ با بهینه سازی ارتباطات برقی و مکانیکی و نرم افزاری ایسیو انجام می شود.

☑️ اجرای ریمپ

▪️برای اجرای ریمپ ابتدا مهندس اجرا کننده ریمپ، برنامه خودرو مورد نظر را میخواند و سپس تغییراتی را که قرار است انجام شود را اعمال میکند. اگر ریمپ به صورت تخصصی و دقیق توسط مراکز تخصصی ریمپ انجام شود باعث تقویت خودرو در بخش های مختلف مانند: افزایش شتاب اولیه(صفر تا صد) ، افزایش شتاب حین حرکت ، کاهش دمای کارکرد فن ، کاهش مصرف سوخت ، رفع کپ سر گاز(ریپ زدن) ، رفع کپ حین حرکت ،افزایش کارایی ماشین در حالت استفاده ازکولر ، افزایش قدرت ماشین در سربالایی ، بهبود تعویض دنده در گیربکس های اتوماتیک و … می شود.

☑️ اتری سازی چیست؟

▪️ باتری سازی یکی از کسب و کارهای فنی و مرتبط با صنعت خودرو است که در آن ساخت و تعمیر انواع باتری خودرو انجام می‌گیرد

 مدیریت :

امیرحسین برزو
امیرعباس برزو

خدمات تخصصی برق خودرو ,  تنظیم موتور برزو در ساوه , باطری سازی , ریمپ تیونینگ خودرو در ساوه , تنظیم موتور خودرو های ایرانی و خارجی , اصلاح کیلومتر , CNG , AIRBAG , ABS , رفع کپ دریچه گاز برقی ,  افزایش شتاب , اجرای بک فایر ,  کاتاف رگباری ,  تعمیر استارت ,  دینام، , سیم کشی , کولر و بخاری ,