Address & Contact

Our Address

تهران

خدمات تزریق آلومینیوم و سرب و زاماک دایکاست ارشا در تهران

⚡️از آن جایی که فرآیند تولید قطعات دایکاست، فرآیندی بسیار دشوار و نیازمند تخصص و علم بالایی می باشد، مجموعه ارشا جهت تولید محصولات با کیفیت از دستگاه های پیشرفته تزریق قطعات برنجی و نیرو هایی متخصص استفاده می کند.

روش کار دایکاست

قالب‌های دایکاست بعد از بسته شدن قالب، مواد مذاب به داخل یک نوع پمپ یا سیستم تزریق (بسته به طرح دستگاه) هدایت شده و سپس در حالی که پیستون پمپ، مواد مذاب را با سرعت از سوی سیستم تغذیه قالب به داخل حفره می‌‏فرستد، هوای داخل حفره از طریق سوراخ‌های هواکش خارج می‌شود. این پمپ در برخی از دستگاه‌ها دارای درجه حرارت محیط و در بعضی دیگر دارای درجه حرارت مذاب است.

همچنین مقدار مواد مذاب تزریق شده قبل از اندازه مورد نیاز جهت پر کردن حفره است تا سرباره‌ گیرها را پر کند و حتی پلیسه‌ها را در اطراف قطعه به وجود آورد. سپس در مرحله دوم زمانی که ماده مذاب در حال سرد شدن در داخل حفره است، پمپ همچنان فشار خود را ادامه می‌دهد. در مرحله سوم قالب باز شده و قطعه به بیرون پرتاب می‌شود.

در آخرین مرحله همچنان که قالب باز است داخل حفره قالب تمیز و در صورت نیاز روغنکاری شده و دوباره قالب بسته و آماده تکرار عملیات قبل می‌شود

مزایای مهم تولید با دایکاست عبارت‌اند از:

⚜️اشکال پیچیده‌تری را می‌توان تولید کرد.

⚜️به دلیل آنکه قالب با سرعت و تحت فشار پر می‌شود قطعات با دیواره‌های نازکتری را می‌توان تولید کرد و خلاصه آنکه در این روش نسبت طول قطعه به ضخامت قطعه به مراتب بیشتر از سایر روش‌ها است.

⚜️نرخ تولید در این روش بسیار بالا است، به ویژه اگر قالب‌های چند حفره‌ای باشد.

⚜️معمولاً قطعه تولید شده به وسیله دایکاست از پرداخت سطح خوبی برخوردار است و احتیاجی به عملیات ماشین‌کاری بعدی ندارد و به دلیل عملیات فوق‌العاده اقتصادی است.

⚜️قالب‌های دایکاست مانند قالب‌های ریژه معمولاً بیش از آنکه فرسوده شوند و در ابعاد قطعه تولید شده اختلافی به وجود آید، هزاران قطعه تولید خواهدکرد، در نتیجه سرمایه‌گذاری برای تولید قطعه کمتر است.

⚜️نسبت به دیگر روش‌های تولید قطعه، از فلز مذاب با روش دایکاست مقاطع ظریفتری را روی قطعه می‌توان به وجود آورد.
اکثر قطعات تولید شده با کمترین پرداخت، آماده آب فلزکاری هستند.

⚜️قطعات آلومینیومی ساخته شده توسط دایکاست معمولاً نسبت به روش‌های دیگر مانند ریخته‌گری آلومینیوم در ماسه مقاومت بیشتری دارند.

⚜️همچنین امروزه از روش دایکاست برای تولید قطعات لوستر استفاده می‌گردد، که اکثر مزایاهای ذکر شده را در بر می‌گیرد

قطعات لوستر دایکاست

روش تولید این نوع محصولات عبارت است از قطعاتی که از طریق تزریق فلز مذاب و تحت فشار به درون قالب در روشی به نام دایکاست ، فلز مذاب به درون حفره ای به شکل خود قطعه ٬ساخته شده و سپس پس از سرد شدن قطعه مورد نظر به دست می آید.در این روش قطعه های ریخته گری شده توسط دایکاست طبعا نسبت به روش های دیگر ساخت فلز مقاومت بیشتری دارد.این نوع لوستر ها با توجه به نوع ساختشان چون با ظرافت خاصی داخل قالب ساخته میشوند از زیبایی خاصی برخوردار هستند و تقریبا پس از قالب گیری این قطعات دیگر نیاز به اعمال فرایندی دیگر روی فلز نیست و به همان شکل زیبایی خود را با یک مرتبه قالب گیری به دست میاورد .

خرید لوستر دایکاست

اگر طرفدار سبک ایرانی و کار دکوراسیون ایرانی هستید با هزینه کم میتوانید از این لوستر ها استفاده کنید.لوستر های دایکاست به دلیل تولید بالا در کارخانه ها قیمت مناسب تری دارند و همچنین تنوع بالای این لوستر ها غالبا چشم گیر میباشد.

 

 

طراحی و تولید انواع قطعات لوستر , ساخت قالب دایکستی ,  قالب دایکست چیست ,  دایکست و ریخته گری برنز و آلومینیوم ,  طراحی و تولید قطعات لوستر ارشا در تهران , انواع قطعات لوستر ,  ساخت قالب دایکست در تهران , ساخت انواع قطعات لوستر در تهران , طراحی و تولید انواع قطعات لوستر دایکاست ارشا در تهران , قطعات لوستر دایکاست ارشا  , قیمت قطعات لوستر دایکاست ,