Address & Contact

Our Address

اصفهان،خیابان شرقی،خاتون عباد

خدمات ساختمانی و آلاچیق محمدی

?مجموعه خدمات ساختمانی محمدی برگرفته از کادری مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی در سراسر استان اصفهان در حیطه ی خدمات ساختمانی، گچ کاری، بنایی ،دیوار چینی ، کاغذ دیواری ، پارکت ، لمینت، اجرای سقف کناف، نصب سرامیک، سرامیک کاری، سنگ کاری، بازسازی و کلیه امور مربوط به خدمات ساختمانی با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی در کل مناطق استان اصفهان می باشد.

❇️آلاچیق

آلاچیق فضایی است نیمه باز که عموماً عملکردی استراحتی، تفریحی در فضای باز دارد.از آنجایی که در فضاهای لنداسکیپ و محوطه نیاز به فضایی برای استراحت،گفتگو و سکون داریم عموماً از یک سقف استفاده میکنیم تا در عین حفظ دید به محوطه، سایه ای ایجاد شود و فضایی برای سکون.عموما آلاچیق ها یا برای فضای مذکور به طور اختصاصی طراحی میشوند و یا از آلاچیق های پیش ساخته استفاده میشود. مشخص است که در صورت امکان طراحی، فضایی مطلوب تر ایجاد خواهد شد.

❇️در ساخت آلاچیق از چه متریالهایی استفاده میشود؟

آلاچیق پیش از هر چیز نیاز به یک سازه دارد که عموماً این سازه از فلز و یا چوب است، از آنجایی که آلاچیق در فضای باز استفاده میشود باید به یاد داشت که در صورت استفاده از فلز از رنگ های اپوکسی و یا رنگ های پوشش دریایی برای کاور کردن استفاده شود و در صورتی که از چوب استفاده میکنیم حتماً چوب ترمو باشد.

به مدیریت:حسن محمدی

 

 

خدمات ساختمانی , اجرای انواع خدمات ساختمانی در اصفهان , اجرای آلاچیق در اصفهان , انواع آلاچیق , حدمات ساختمانی و آلاچیق محمدی در اصفهان , مصالح موردنیاز برای اجرای آلاچیق , هزینه اجرای آلاچیق در اصفهان , نماکاری , بنایی , سنگ کاری ,