Address & Contact

Our Address

تهران،تهرانپارس

Telephone

نقاشی ساختمان کاظمی در تهران

اجرای انواع رنگ های روغنی ،پلاستیک،مولتی کالر,اکرلیک(بی بو)،بلکاورنگهای فوری کارهای سیلر وکیلرروی در های چوبی و.

تمام کارهای نقاشی کلی وجزئی داخل ونمای ساختمان درتمام نقاط در کوتاهترین زمان .

رنگهای استاندارد، هر رنگی که مشتری مد نظرش باشه

رنگ نیپون ژاپنی،هادی ،سحر،ارژنگ…

*تبلیغ ما کیفیت کار ماست*

✳️انواع رنگ‌های مورد استفاده در نقاشی ساختمان

✨رنگ پلاستیک: رنگ پلاستیک از قدیمی ترین نوع رنگ ها به حساب می آید که استفاده از آن بسیار راحت و آسان می باشد.برای اینکه بخواهیم ماندگاری رنگ پلاستیک بیشتر باشد میتوان چندین بار از آن استفاده کرد.

✨رنگ روغن: رنگ های روغن همواره جزء محبوب ترین رنگ ها به حساب می آید و از آن برای نقاشی در و پنجره استفاده میشود. رنگ های روغنی به سه دسته براق ، مات و نیمه مات تقسیم می شوند.

بوی این رنگ برای کودکان،افراد سالخورده و بیماران مناسب نیست و توصیه میشود زمان استفاده از رنگ های روغنی به خصوص در فصل تابستان ،همه درب و پنجره ها باز باشد تا این افراد اذیت نشوند.

✨رنگ مولتی کالر: از رنگ مولتی کالر میتوان بر روی سطوح استفاده کرد و به نوعی ایرادات کار را با آن پوشانید.این رنگ در برابر گرد و غبار و دود بسیار مقاوم است و در مکانهای بسیار شلوغ با کمترین هزینه از رنگ های مولتی کالر استفاده کرد.لازم به ذکر است که این رنگ هیچ بوی بدی ندارد.

✨رنگ بلکا: رنگ بلکا از پنبه ساخته شده و نوعی پوشش سلولزی می باشد که به جای کاغذ دیواری از آن استفده می کنند و همچنین مقرون به صرفه نیز است.قابل شستشو می باشد و هیچ گاه ترک نمی خورد.

✨رنگ پتینه: این رنگ به فرد این اجازه را میدهد که هر سطحی را که دوست داشته باشد طراحی کند و نسبت به دیگر رنگ ها بسیار مقاوم است و دیرتر کثیف میشود.

به مدیریت:اکبر کاظمی

 

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی براق

رنگ روغنی براق قابلیت شستشو را داشته و معمولاً بر روی همه سطوح چون گچ، چوب، سیمان و فلز قابل استفاده می‌باشند. ازجمله مزایای رنگ روغنی براق می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوشش‌دهی بیشتر
دوام بالاتر
روشنایی بیشتر منزل
شستشوی راحت

ازجمله معایب رنگ روغنی براق، نمایان کردن ایرادها و موج گچ‌کاری و زیرسازی سطح رنگ‌کاری می‌باشد. چراکه به دلیل براق بودن رنگ، سطح استفاده شده باید کاملاً صاف باشد تا رنگ‌کاری عالی و کامل نمایان شود

رنگ روغنی مات

رنگ روغنی مات برای سطوح گچ و سیمان مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم توسط قلم مو و هم غلطک اجرا می‌شود. یکی از مزیت‌های اصلی رنگ روغنی مات در پنهان کردن ایرادات دیوار می‌باشد. اگر دیوار منزل و یا هر سطح مورد نظر در رنگ‌کاری، ایراد و مشکلی بابت گچ‌کاری دارد، می‌توانید با استفاده از نقاشی ساختمان با رنگ روغنی مات پنهان کنید.

اما در مورد معایب نقاشی ساختمان با رنگ روغنی مات می‌توان به بازتاب محدود آن در نور منزل اشاره کرد. همچنین پوشش‌دهی کمتر، شستشوی سخت‌تر و بوی نامطبوع آن در زمان رنگ‌آمیزی از دیگر موارد می‌باشد. معمولاً اگر لکه‌ای بر روی رنگ روغنی مات ایجاد شود، پاک کردن آن سخت‌تر می‌باشد و حتی ممکن است که جای دستمال نیز بر روی سطح باقی بماند

رنگ روغنی نیمه براق

رنگ روغنی نیمه ‌براق از ترکیب ۲ رنگ روغنی مات و براق ساخته می‌شود. البته بر طبق میزان درخششی که برای رنگ‌آمیزی دارید می‌توانید نسبت هر یک از این رنگ‌ها را تغییر دهید و به یک رنگ روغنی نیمه براق مناسب برسید. معمولاً از این نوع رنگ روغنی برای پوشش‌دهی دیوارها بیشتر استفاده می‌شود. چرا که هم در مقایسه با رنگ روغنی براق، ایرادات دیوار را بسیار کمتر نمایان می‌کند و هم در مقایسه با رنگ روغنی مات، نور بیشتری را در فضا انعکاس خواهد کرد. در مورد شستشو و تمیز کردن دیوار در این نوع رنگ روغنی نیمه براق نیز باید بگوییم که در مقایسه با رنگ روغنی مات بهتر و راحت‌تر صورت خواهد گرفت.

در مورد کیفیت نقاشی ساختمان با رنگ روغنی باید بگوییم که اولین نکته، در مورد خرید یک رنگ باکیفیت می‌باشد. چراکه نصف کار کیفیت نهایی رنگ‌آمیزی مربوط به کیفیت رنگ و باقی موارد مربوط به نقاش حرفه‌ای، وسایل و ابزارکار و زیرسازی سطح مورد نظر می‌باشد. ازاین‌رو برای انجام درست و عالی کار حتما به تمام این موارد توجه داشته باشید تا کار نقاشی ساختمان با رنگ روغنی به بهترین نحو صورت گیرد.

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

بیشترین و مهمترین عامل که در هزینه نقاشی چیست ؟

بیشترین و مهمترین عامل که در هزینه نقاشی ساختمان تاثیر گذار است زیر ساخت های موجود خانه هستند که پس از بررسی نقاش این مهم مشخص خواهد شد. عامل دیگر کیفیت خود رنگ نقاشی ساختمان است که درجه یک باشد ویا… که این مورد هم از طرف شما مشخص خواهد شد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که هزینه نقاشی ساختمان با رنگ روغن یا نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک در نهایت چقدر برای شما تمام خواهد شد؟

البته به خاطر داشته باشید که قیمت ها به صورت حدودی می باشد یعنی بسته به نوع رنگ انتخابی شما، جنس رنگ، زیر کار این قیمت ها به طور دقیق از طرف نقاش ساختمانی تعیین می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

خدمات سیار نقاشی ساختمان کاظمی در تهرانپارس , خدمات سیار نقاشی در تهرانپارس , نقاشی ساختمان در تهرانپارس ,  نقاشی ساختمان , بهترین نقاش ساختمان در تهرانپارس , هزینه نقاشی ساختمان در تهرانپارس , خدمات سیار نقاشی ساختمان کاظمی در تهران , نقاشی ساختمان در تهران ,