اجرای نماشویی شاه نشین در تهران

? شستشوی نما در تهران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . چرا که باعث جلوه ی درخشان ساختمان شما می شود و باعث می شود که ساختمان شما در محله و ساختمان های دیگر بدرخشد ، در شهر تهران به دلیل آلودگی های ناشی از خودرو ها و باران های اسیدی و نیز کارخانجات کثیفی های بیشتری برروی نمای ساختمان ها دیده می شود ، از این رو لازم است تا نماشویی در تهران بسیار جدی گرفته شود.

❇️نماشویی با طناب

?نماشویی با طناب مزیت های بسیاری دارد و نیز صرفه جویی بسیار بالایی در وقت و هزینه می شود ، نماشویی با طناب به این صورت است که نما کار طناب را در پشت بام به یک میله یا سر ستون محکم می کند. و با داشتن یک طناب اصلی و طناب اطمینان دوم (طناب ترمز)از نمای ساختمان آویزان می شود و با در دست داشتن اهرم برروی نما و در ارتفاع های مختلف اقدام به شستشوی نما می کند .

?شاید فکر کنید که نماشویی با طناب سرعت عمل و امنیت کافی را ندارد اما باید بگوییم در مورد شستشوی نما با طناب اینگونه نیست می توان گفت در صورت ماهر بودن نما کار و آموزش درست کادر نماشویی با طناب موجب این می شود تا کار با نهایت سرعت و ایمنی به انجام برسد .

❇️کفسابی

?کفسابی و سنگسابی همانطور که از نامش پیداست به معنای سابیدن سنگ، برداشتن لایه ای از سنگ به منظور براق نمودن، آینه ای کردن و از بین بردن ایرادات سنگ کف ساختمان می باشد. در عملیات کفسابی از دستگاه های مخصوص در این زمینه استفاده می شود که به وسیله آن ۱ الی ۴ میلی متر لایه برداری سنگ صورت می گیرد تا جرم ها و آلودگی های موجود بر روی سنگ کف از بین بروند و علاوه بر درخشان شدن سنگ، سطح آن نیز کاملا صاف و هم تراز شود .

?عملیات سنگسابی مختص به یک نوع کف نمی باشد، بلکه برای تمامی مصالح به کار رفته در کف ساختمان اعم از انواع سنگ ها مانند سنگ دهبید، مرمر، گرانیت و همچنین بتن و سایر مصالح قابل اجرا می باشد .

❇️فواید کفسابی

?با انجام خدمات سنگسابی همه پستی و بلندی های کف ساختمان کاملا برطرف خواهد شد و سطح سنگ ها صیقلی و همتراز می شود .

?سنگسابی باعث شفاف و براق شدن سطح سنگ می شود که درنتیجه زیبایی خاصی را به همراه خواهد داشت .

?پس از انجام کفسابی تمامی جرم ها و خطوط و شکاف موجود بر روی سنگ کف کاملا از بین رفته و مانند روز اول حالت درخشانی خود را به دست می آورند .

?سنگسابی باعث افزایش دوام و عمر مفید سنگ می شود. چرا که با پوشاندن درزهای لای سنگ ها به وسیله بتونه از نفوذ آب و آلودگی به داخل آن جلوگیری شده و باعث مقاوم شدن سنگ می شود .

?ایزوگام در نما بدون داربست

?نماشویی با پیچ رولپلاک

?نقاشی در نما باراپل

به مدیریت:حسن فلاحتی شاه نشین

شماره تماس:
۰۹۱۹۱۳۰۰۸۸۶

 

 

 

 

 

 

 

 

کفسابی , نماشویی , ارزان ترین قیمت نماشویی , نماشویی فلاحتی در سراسر تهران , اکباتان , نماشویی در پونک , نماشویی در تهران , نماشویی در خیابان ولیعصر , نماشویی در سعادت آباد , نماشویی در غرب تهران , نماشویی در قیطریه , نماشویی در میدان انقلاب , نماشویی در ونک , مزایای کفسابی و نماشویی , نماشویی با طناب در تهران , شستشوی نما , هزینه اجرای کفسابی و نماشویی ,