خدمات صوتی و تصویری پارازیت سیستم

تعمیر و فروش و نصب سیستم صوتی و تصویری ضبط ،باند،میندرنج،میدبیس،فولرنج،ساب،تیوتر،سوب تیوتر،هورن

به مدیریت:امیر طالبی زاده

 

 

✅با توجه به علاقه وافر نسل جوان به شنیدن صدای با کیفیت در خودرو، بسیاری از تولیدکنندگان خودرو در سراسر جهان همان طور که به فناوری ساخت و تجهیزات ایمنی و پیشرانه کارآمد برای محصولات خود فکر می‌کنند دنبال یافتن بهترین سیستم‌های صوتی و تصویری نیز هستند که همین موضوع باعث شده هم‌اکنون خودروهای مدل روز با امکاناتی بسیار حرفه‌ای در این زمینه روانه بازار شوند.

✅قبل از وارد شدن به بحث اصلی یعنی معرفی سیستم های موجود در بازار لازم به یادآوری است که باید هدف و انگیزه تان را از خرید سیستم صوتی یا تصویری برای خودرو مشخص کنید تا با دیدن صدها مدل موجود در بازار دچار سردرگمی نشده و اقتصادی تصمیم بگیرید

✅تیپ (کاست):

پخش های تیپ یا کاست خور معمولا یک کاست را درون خود جای داده و دارای چهار خروجی صدا ۴۰ وات (PMPO) و معمولا این پخش ها فاقد خروجی ساب یا آمپلی فایر هستند.

هرچند مدت هاست این نوع پخش کننده را از ذهن خود پاک کرده ایم، اما اکنون برخی خودروها با این نوع سیستم پخش روانه بازار مصرف می شوند یا این که از گذشته به صورت فابریک در خیابان های کشور تردد می کنند.

این در حالی است که در نمونه های کمی جدیدتر برخی از آنها این قابلیت را دارند که سیستم چنجر (سی دی چنجرها معمولا از سه تا ۱۲ سی دی را در خود جای می دهند و اکثر آنها فاقد قدرت پخش فرمت MP3 و دیگر فرمت ها جز Audio هستند) را نیز به آنها متصل کرد، اما اصلی ترین خصوصیت مثبت این نوع پخش ها، رادیوی قوی آنهاست.

✅پخش CD:

پخش های سی دی معمولا یک جایگاه برای ورود سی دی دارند و به مدل های مختلف تقسیم می شوند. برخی از آنها امکانی مشابه با امکانات پخش های تیپ دارند و برخی هم امکانات اضافه مانند تنظیمات بیشتر، امکان اتصال به آمپلی فایرها و خروجی تا هشت عدد. اکثر پخش های سی دی اتومبیل قادرند سی دی هایی با فرمت MP3 و Wav را بخوانند؛ در حالی که بیشتر مدل های موجود امروز بازار قابلیت ورودی صدا چون USB و مموری و AX را نیز دارند.

✅پخش کننده DVD:

پخش های دی وی دی قادر به خواندن اکثر فرمت ها هستند و چند خروجی و چند ورودی دارند. قابلیت اتصال مانیتور (تا شش عدد) در برخی از آنها وجود دارد. با وجود این، ویژگی منفی اکثر پخش های دی وی دی، خروجی های ضعیف صوتی آنهاست که برای سیستم های حرفه ای کارایی ندارند. اتصال دوربین عقب، دوربین مادون قرمز، GPS و… از امکانات اضافه دی وی دی هاست.

✅اسپیکرها

پس از خرید دستگاه پخش کننده نوبت به اسپیکر خواهد رسید. وسیله ای که قرار است صدای باکیفیت را برای ما پخش کند. از آنجا که هم اکنون سیستم استریو در صدا محبوب ترین است، بنابراین بدون تردید نیازمند دو دستگاه اسپیکر در خودروی خودمان هستیم که گاهی این تعداد به شش یا هشت عدد نیز خواهد رسید.

به طور کلی در بازار دو نوع باند به شکل های مختلف داریم که یک گروه به باندهای گرد و دیگری به باندهای خربزه ای معروف هستند.

لازم به یادآوری است هر یک از این گروه ها دارای کارایی و کیفیت های متفاوتی هستند که به آنها می پردازیم.

 

 

خدمات صوتی و تصویری ,  خدمات امنیتی خودرو ,  عامل پخش دزدگیر ,  خدمات صوتی و تصویری خودرو در کرمان ,  انواع خدمات صوتی و تصویری و امنیتی ,