Address & Contact

Our Address

کرمان

Telephone

خدمات طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی کناف کرمان دکور

✨ اجرای صفر تا صد دکوراسیون داخلی

✨  اجرای کامل پروژه‌‌‌های دکوراسیون داخلی

✨  انجام کلیه خدمات در زمینه دکوراسیون داخلی

✳️ داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل، یکی از ایده آل‌‌‌های انسانها در زندگی روزمره می‌باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

✳️ داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد

✳️  انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد.

⚡️ سقف کاذب

🔸 سقف کاذب به عنوان یک پوشش برای سقف اصلی در نظر گرفته می‌شود. این پوشش نه تنها زیبایی سقف را دو چندان می‌کند، بلکه با استفاده از آن می‌توان تاسیسات و سیم کشی‌ها را پوشش داد و دغدغه مخفی نگه داشتن آنها را رفع نمود. سقف کاذب نوعی سقف ثانویه برای ساختمان محسوب می‌شود که در پایین سقف اصلی نصب می‌شود و عیوب آن را برطرف می‌سازد.

🔸 این سقف به سقف اصلی و دیوارهای اطراف متصل می‌گردد و سازه اصلی بار آن را تحمل می‌کند. سقف کاذب برای عایق نمودن سقف در برابر صدا و حرارت، اجرای نورپردازی‌‌‌های دکوراتیو و پوشش سیم‌‌‌های تاسیسات کاربرد دارد و در اکثر خانه‌‌‌های امروزی می‌توان نمونه‌‌‌های مختلف آن را مشاهده کرد.

🔰 کناف

🔹 کناف، صفحاتی روکش دار و غالبا گچی هستند که امروزه در صنعت ساختمان سازی به وفور مورد استفاده قرار می گیرند که عمده دلایل آن زیبایی ظاهری، سرعت نصب و اجرای بالا، تنوع فوق العاده و … هستند. کناف همان نسل جدید گچ محسوب می شود که تقریبا در تمامی امور ساختمان سازی مورد استفاده قرار میگیرد.

🔹 از ورق های کناف در دیوار ها و سقف های هر بخشی از ساختمان با توجه به کاربرد و شرایط محیط و همچنین سلیقه کارفرما، می توان استفاده کرد. انواع مختلف پانل های گچی، چوبی و … به جهت کناف کاری در بخش های مختلف ساختمان در بازار موجود هستند. تیم متخصص و مجرب رویاهوس، با ایده های خلاقانه خود و بهره وری از به روز ترین متد ها و طراحی های ساختمان سازی داخلی و همچنین استفاده از باکیفیت ترین مواد، ساختمانی شیک، زیبا و قطعا موردپسند شما تحویلتان می دهد.

🔻 نحوه انجام کناف کاری

کناف کاری با توجه به فضای محیط و محلی که کناف قرار است در آن انجام بشود دارد. انجام دادن کناف کاری در سقف باید توسط فردی ماهر به یکی از روش‌های زیر صورت بگیرد:

⚡️ کناف کاری متحرک

اکثرا از روش کناف کاری متحرک در ادرات و مراکز تجاری استفاده می‌شود، انجام این کناف کاری با توجه به لوازمی که در سقف نصب می‌شود امکان پذیر است و یکی از روش‌های رایج نصب کناف در سقف همین روش می‌باشد.

⚡️ کناف کاری ثابت

کناف کاری ثابت دارای جنبه‌ی تزئینی می‌باشد و اکثرا از این روش در اجرای سقف کناف منزل استفاده می‌شود، در این روش استفاده از نورپردازی در کناف امکان پذیر می‌باشد که همین امر از اهمیت بالایی برخوردار است

به مدیریت : جناب گوهرگزی

 

 

 

 

خدمات طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی کناف کرمان دکور در کرمان , طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در کرمان , دکوراسیون داخلی در کرمان , کناف کرمان دکور  , اجرای کناف در کرمان , اجرای دکوراسیون در کرمان ,