خدمات فنی مهندسی ماندگار در انزلی

✨خدمات فنی مهندسی پکیج،کولر و دستگاه تصفیه آب

✨نمایندگی پکیج ایساتیس،آریستون،آماتیس،وسترن،روکا،آگرا،ایران رادیاتور،بوتان،تاچی،بوش،باکسی،فلوری،مگاترم،شوفاژکار،لورچ

✨نمایندگی کولر ال جی،سامسونگ،گری،گرین،هایر،ایساتیس،ایران رادیاتور،آیوا،گالانز

✨نمایندگی تصفیه آب سی سی کا،کریستال،آکوا،کلیه دستگاه های تایوانی و ایرانی

✨کلینیک ساختمان،دیزاین داخلی و نمای بیرونی ساختمان های مسکونی،اداری،تجاری با کادر مجرب و کار آزموده

✨اجرای کلیه سیستم های تاسیسات حرارتی و برودتی اماکن مسکونی،تجاری،اداری و آموزشی

شماره های تماس:

09115013911
01344424881

 

🔴پکیج چیست و چگونه کار میکند؟

🔥پکیج وسیله یا ابزاری است برای گرم کردن آب برای هر نوع مصارف خانگی و تجاری؛ که با توجه به کوچک بودن آن رفته رفته جای موتورخانه‌های بزرگ را به خود اختصاص داده است. سیستم پکیج‌ها در مقایسه با موتورخانه‌ها فضای کمتری اشغال می‌کند و به راحتی در خانه و یا جاهای کوچک قرار می‌گیرد.

🔥از پکیج‌های گرمایشی در تابستان تنها برای گرم کردن آب، جهت مصارفی مانند: استحمام و شتشو استفاده می‌شود، ولی در زمستان علاوه بر مصارف همیشگی، جهت گرم کردن آب برای شوفاژ و گرم کردن خانه‌ها نیز استفاده می‌شود.

🔴انواع پکیج

🔥پکیج‌ها انواع مختلفی دارند که بر اساس سوخت و نحوه قرار گرفتن آن‌ها تعیین می‌شوند.کارکرد پکیج اینگونه است که زمانی که آب گرم را باز می‌کنید آب از درون سنسور‌ها و لوله‌هایی که آب را گرم می‌کنند گذشته و آب گرم را به بیرون منتقل می‌کند.به صورت کلی پکیج‌ها به دو دسته مختلف زمینی و دیواری تقسیم می‌شوند.

🔴پکیج زمینی

🔥دارای یک مخزن است که به صورت همیشگی آب گرم درون آن وجود دارد و زمانی که آب آن خارج شود دوباره پر از آب گرم خواهد شد.

🔴پکیج دیواری

🔥درباره پکیج دیواری باید بگویم که یکی از پرطرفدار ترین‌ها است چرا که مکان کمتری را اشغال می‌کند.پکیج دیواری ظاهری شبیه به آبگرمکن دیواری دارد و زمانی که آب گرم را باز می‌کنید سنسور‌های موجود درون آن آب را گرم می‌کنند.این نوع پکیج آب مصرفی شما برای حمام، دستشویی، ظرفشویی و … را و همچنین آب گرم مورد نیاز برای گرمای محیط به واسطه رادیاتور را تامین می‌کند و با استفاده از دود کش دود حاصل از آن را به بیرون منتقل می‌کند.

🔴کولر گازی

💎کولرهای گازی یکی از مدل‌های مرغوب و باکیفیت سیستم‌های خنک‌کننده و گرم‌کننده است که با مصرف بهینه‌ی برق در تمام سال هوایی خنک و مطبوع به شما هدیه می‌دهد. کولر گازی با خارج کردن هوای گرم در تابستان فضای اتاق را خنگ نگه می‌دارد و در سرمای زمستان هوای گرم و دل‌نشینی را تولید می‌کند.

💎کولرهای گازی به لحاظ شکل ظاهری و نوع کاربردشان به دو نوع اصلی تقسیم می‌شوند: پنجره ای و اسپلیت. برق مصرفی کولرهای پنجره ای ۵/۲ برابر اسپلیت است و اگرچه انواع اسپلیت از انواع پنجره ای گران ترند ولی این گرانی در طول چند سال و با توجه به قبض برقی که پرداخت می‌کنید، جبران خواهد شد.

🔴انواع کولر گازی

💎کولر گازی انواع متفاوتی دارد و می‌توان براساس متراژ خانه برای خرید آن اقدام کرد. کولر گازی دو تکه که بانام اسپلیت نیز شناخته شده است یکی از معروف‌ترین انواع کولر گازی است. این انواع از کولر گازی قابلیت نصب بر روی دیوار و کنترل از راه دور دارد و معمولاً به رنگ سفید و طوسی تولید می‌شود.

💎اسپلیت دو بخش دارد، و یک بخش آن به‌راحتی در خانه نصب می‌شود و بخش دیگر آن در بیرون از منزل قرار می‌گیرد. یونیت خارجی اسپلیت که خارج از ساختمان قرار می‌گیرد توسط دو لوله‌ی آلومینیومی‌یا مسی به یونیت داخل ساختمان وصل می‌شود.

💎برخی از نمونه‌های اسپلیت علاوه‌بر تهویه هوا، امکان تصفیه آن را نیز دارند و هوایی خنک و پاکیزه تولید می‌کنند؛ این نمونه‌ از کولر گازی‌ها برای شهرهای آلوده مانند تهران بسیار کاربردی هستند.

🔴دستگاه تصفیه آب چگونه کار می‌کند؟

❇️نحوه کار دستگاه‌های تصفیه آب به این صورت هستند که در ابتدا ناخالصی‌ها و املاح بزرگ تر از آب پاک شده، سپس کلر و دیگر املاح مضر آب تصفیه می‌شود.

❇️مراحل تصفیه آب در هر دستگاهی متفاوت است برخی از مدل‌های تصفیه آب‌‌‌های خانگی در ۴ مرحله آب را پاکسازی می‌کنند و برخی دیگر مانند دستگاه تصفیه آب خانگی کوبلکو در ۷ مرحله آب را تصفیه می‌کند که مرحله آخر خاصیت قلیایی کردن آب مصرفی را دارد که بر سلامتی انسان بسیار تاثیر گذار است.

🔴قطعات دستگاه تصفیه آب

💧 شیر ورودی
💧 اتصالات پلاستیکی کوئیک فیتینگ
💧 هوزینگ ها
💧 شاسی دستگاه
💧 ترانس
💧 پمپ
💧 شلنگ
💧 گیج فشار روغنی
💧 هوزینگ ممبران
💧 فیلتر‌‌‌های تصفیه آب مرحله ۱ تا ۶
💧 شیر تصفیه آب
💧 مخزن تحت فشار

به مدیریت:قناعتی

 

 

 

 

خدمات فنی مهندسی کولر در انزلی , خدمات مهندسی پکیج در انزلی , خدمات فنی مهندسی پکیج کولر و تصفیه آب ماندگار در انزلی , قطعات دستگاه تصفیه آب , انواع پکیج , پکیج دیواری و زمینی , هزینه تعمیرات کولر و پکیج در انزلی گیلان , نمایندگی پکیج در بندرانزلی , نمایندگی کولر در بندرانزلی , نمایندگی تصفیه آب در بندر انزلی ,