Address & Contact

Our Address

گیلان،پره سر

Telephone

انجام‌ تسطیح اراضی و باغ حفاری آب و گاز بارگیری تخریب رحیمی

✨انجام کلیه آمارهای پی کنی ریشه کنی گود برداری خاکبرداری✨
✳️بیل بکهو چیست؟

💫بیل بکهو یک بیل مکانیکی است که با سیستم فشار هیدرولیک کار می‌کند. این نوع بیل در ابتدا بر روی بدنه یک ماشین سنگین کم وزن مانند تراکتور سوار کردند و از آن برای انجام خاک برداری‌های سبک یا درون شهری که جای زیادی برای مانور نیست، استفاده می‌کردند.

💫با اضافه کردن یک بازوی لودر بر تراکتور به تدریج کاربری‌های آن افزایش یافت و تعادل وزنی هم برقرار شد؛ حالا نام لودر بکهو شایسته این تراکتور تجهیز شده است. حداکثر سرعت این ماشین ۳۹ کیلومتر بر ساعت و حداقل آن ۳۵ کیلومتر بر ساعت است.

✳️بیل بکهو یا بکهو لودر از چه بخش‌هایی تشکیل شده است؟

🔻بکهولودر از بخش‌هایی مانند لودر، بیل بکهو، پایه‌های تعادل، سیستم فشار هیدرولیک و موتور تشکیل شده است؛ که هر کدام در حین عملیات ساختمانی یا هر عملیات دیگری وظیفه‌ای دارند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

🔻بیل بکهو برخلاف لودر توانایی چرخش دارد و این امکان را می‌دهد تا بدون جابجایی ماشین کار دپو انجام شود که این عمل در زمان، صرفه جویی زیادی می‌کند.

✳️بکهولودر چه کاربردی در عملیات‌های اجرایی دارد؟

🔹🔸به‌طورکلی چون این ماشین بیل کوچکی دارد از آن بیشتر برای کارهای کوچک عمرانی و کشاورزی استفاده می‌شود. از بیل بکهو بیشتر در خاکبرداری با حجم کم و در خاک‌های نرم بهره برده می‌شود.

🔹🔸بارگیری کامیون‌های حامل خاک را هم معمولاً با بیل بکهو انجام می‌دهند زیرا سرعت عمل زیادی دارد، کار با آن راحت است و جای زیادی را هم اشغال نمی‌کند. لایروبی هم به دلیلی باکت کوچکی که بکهولودر دارد یکی از کاربرد‌های ویژه آن است. کندن کانال‌های مخصوص لوله گذاری هم از تخصص‌های بکهولودر است.

🔹🔸باکت کوچک و همچنین اندازه کوچک ماشین باعث می‌شود تا در کوچه‌های تنگ هم بتوان از آن بهره برد. در صورت نبود دیگر ماشین آلات از بیل بکهو برای حمل لوله هم استفاده می‌شود.

🔹🔸به جز عملیات‌های عمرانی و کارهای ساختمانی از بیل بکهو در کشاورزی و باغداری هم استفاده می شوند. این ماشین به دلیل اندازه کوچکی که دارد به راحتی می‌تواند بین درختان حرکت کند و شخم زنی را تسهیل کند.

✳️ اجزای تشکیل دهنده ساختمان بیل

۱- باکت (جام)
۲- دکل (تیرک اصلی)
۳- استیک‌(بازوی جام)
۴- شاسی یا بدنه
🔹🔸جام ها با عرض های مختلف از ۷۵ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر وجود دارند و اغلب بخش بالایی جام عریض تر از بخش پایین آن می باشد. این مورد از اصطکاک لبه جام کاسته و سبب تسریع عمل تخلیه می گردد.

✳️بیل مکانیکی

🔹🔸بیل در دو نوع مکانیکی و هیدرولیکی در صنعت ساختمان سازی و پروژه های عمرانی به کار گرفته می شود. بیل های مکانیکی و هیدرولیکی برای انواع گودبرداری با عمق های مختلف و بر روی انواع خاک کاربرد دارند. این نوع از ماشین آلات عمرانی به تنهایی قادر به حفر گودال بر روی بسترهای سخت سنگی نمی باشند.

🔹🔸حفاری زمین های صخره ای و سنگی توسط بیل با کمک سایر ابزار و ماشین آلات حفاری از قبیل چکش هیدرولیکی (پیکور) ، ریپر، مواد منفجره و … امکان پذیر است. بیل علاوه بر حفر کانال و گودال، می تواند خاک و سنگ های حاصل از حفاری را بار وسایل نقلیه نماید. پیش از انجام عملیات حفاری توسط بیل، لازم است محدوده سایت مورد نظر از انواع موانع طبیعی و انسانی پاکسازی گردد.

 

به مدیریت:نوید رحیمی

 

 

خدمات مکانیکی بیل بکهو رحیمی در پره سر گیلان , خدمات مکانیکی بیل بکهو در پره سر گیلان , خدمات مکانیکی بیل بکهو رحیمی , تسطیح اراضی در پره سر , تسطیح باغ در پره سر , حفاری آب در پره سر , حفاری گاز در پره سر , بارگیری و تخریب در پره سر , هزینه تسطیح باغ در پره سر ,