Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی،تبریز

Telephone

نصب و تعمیرات لوازم خانگی قاضی یاری

🛠 تعمیرات انواع لوازم خانگی و لوازم برقی (انواع یخچال،انواع ماشین ظرف شویی،انواع ماشین لباسشویی و …)
🛠 سرویس و تعمیر انواع لوازم خانگی ایرانی و خارجی در اسرع وقت
🛠 تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی در منزل
🛠 کیفیت ارائه تعمیرات لوازم خانگی اولویت ماست
🛠 ارائه خدمات تعمیرات به طیف وسیعی از برندها و انواع لوازم خانگی

🔴 تاثیر لوازم خانگی برقی بر زندگی امروز ما قابل چشم‌پوشی نیست. امروزه در خانه‌های ما، وظایف زیادی بر دوش لوازم خانگی برقی هست و اگر این لوازم دچار مشکل یا اختلال بشن، روند زندگی ما هم تا حد زیادی می‌تونه مختل بشه.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴

🔴 با توجه به شرایط اقتصادی موجود، در صورت بروز هرگونه مشکل برای لوازم خانگی برقی، بهترین راهکار برای رفع خرابی، تعمیر لوازم خانگی برقی هست چرا که برای خرید لوازم جدید باید چندین برابر پول تعمیر اون‌ها رو هزینه کنید.

🔧 به‌ صورت کاملاً تخصصی🔧

🔧 دارا بودن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر توانسته‌ با تجربه چندین ساله خود در تعمیرات لوازم خانگی با علم و فناوری روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیرات منحصر به فرد در این زمینه باشد. 

🔧 دارای نمایندگی تعمیرات تمام برندهای تلویزیون و سایر لوازم خانگی

🔧 تعمیرات انواع لوازم خانگی در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص 

نصب و تعمیر انواع لوازم خانگی

✨ ضمانت کالا✨ 

ما بعد از تعمیر وسایل آسیب دیده توسط تعمیرکاران حرفه ای خود ، با ضمانت تعمیر اساسی تلویزیون و کولر گازی در کرج را به شما تحویل میدهیم. چنانچه در مدت مشخص لوازم شما مجددا دچار مشکل شود ما بدون دریافت وجه آن ها تعمیر خواهیم کرد.

✨ قیمت مناسب✨ 

یکی از افتخارات ما برای مشتری مداری بیشتر استفاده از قیمت و تعرفه مناسب برای تعمیرات می باشد. ما با استفاده از تجهیزات مدرن تعمیرات تلویزیون و کولر را با بهترین قیمت انجام داده و شما می توانید هزینه کمتری را بپردازید.

✨ خدمات پس از فروش✨ 

بعد از تعمیر تلویزیون وکولر گازی ارتباط ما با قطع نخواهد نشد و شما می توانید در هر لحظه برای مشکلات پیش آمده احتمالی با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت مشکل شما را برطرف سازند.

✅ چرا باید ما را انتخاب کنید؟

✅با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر توانسته‌ با تجربه چندین ساله خود در تعمیرات کولر گازی با علم و فناوری روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیرات منحصر به فرد در این زمینه باشد.

✅ دارای نمایندگی تعمیرات تمام برندهای اسپیلت یا کولر گازی می باشیم

✅ تعمیرات انواع کولر گازی در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص در محل کار یا منزل شما انجام می شود. از این رو هیچ دغدغه ای نسبت به مراجعه حضوری و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب تان وجود ندارد.

✅ تخصص فنی تعمیرکاران

✅ تجربه چندین ساله

✅ استفاده از فن آوری روز دنیا

✅ تعمیرات در کمترین زمان ممکن

 

 

 

به مدیریت:امیری قاضی یاری

 

 

 

 

تعمیرات لوازم خانگی , تعمیرات انواع لوازم خانگی در تبریز , تعمیرات انواع یخچال در تبریز , تعمیرات ماشین ظرف شویی در تبریز , تعمیرات ماشین لباسشویی در تبریز , هزینه تعمیرات انواع لوازم خانگی در تبریز , تعمیرات و خدمات در تبریز , لوازم برقی , خدمات نصب و تعمیرات لوازم خانگی قاضی یاری در آذربایجان شرقی ,خدمات نصب انواع لوازم خانگی در آذربایجان شرقی ,