Address & Contact

Our Address

کرمانشاه، بلوار قائم ، پلاک 1

Telephone

موسسه خدمات پزشکی و پرستاری حیات در کرمانشاه

شماره تلفن
35 35 – 083

09920354193

 

 

♦️♦️ مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل حیات دارای مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی و مجوز تبلیغات از سازمان نظام پزشکی استان
#️⃣ ویزیت بیماران توسط پزشکان مجرب
1️⃣ انواع تزریقات و پانسمان
2️⃣ وصل سرم
3️⃣ وصل سوند ( مثانه و معده)
4️⃣ انواع پانسمانهای نوین و پیشرفته و حرفه ای ( زخم بستر و سوختگی های گسترده و….)
5️⃣ کشیدن انواع بخیه و زدن بخیه
6️⃣ سوراخ کردن گوش توسط دستگاه بدون درد
7️⃣ اعزام آمبولانس تیپ A و تیپ B جهت جابجایی و انتقال بیماران
8️⃣ گرفتن نمونه خون و ارسال به آزمایشگاه
9️⃣ اندازه گیری فشارخون، دمای بدن و اکسیژن خون
#️⃣ اندازه گیری قند خون
#️⃣اجاره دستگاه اکسیژن ساز
#️⃣ تهیه دارو طبق دستور پزشک
#️⃣و تمامی خدمات پرستاری و پزشکی دیگر در منزل با رعایت تمام پروتکلهای بهداشتی
⬅️تمامی هزینه ها طبق تعرفه ابلاغی دانشگاه علوم پزشکی میباشد

✅تمامی خدمات توسط پزشکان و پرستاران با تجربه و با سابقه کار بیش از بیست سال انجام می‌شود
⏪حضور سریع و به موقع در محل زندگی و محل کار شما
⏪⏪با ما بیمارستان رو به خانه بیاورید

🩺 با توجه به اهمیت و حساسیت خاص قشر سالمند، کودکان و بیماران، مرکز پرستاری حیات سعی کرده تا با غربالگری، گزینش، آموزش و همچنین نظارت مستمر بر نحوه عملکرد پرستاران و مراقبان تیمی متخصص و کارآزموده در این زمینه را گرد هم آورد. نقطه تمایز ما تجربه سالیان متمادی فعالیت در این حوزه و مهم‌تر از آن عشق به سالمندان و کودکان، این سرمایه‌های گرانبهای زندگی است.

🩺 ما بر این باور هستیم بیمار برای خدمات پزشکی مثل پانسمان و تزریقات در منزل خود باشد و نیازی به مراجعه به مراکز درمانی در ترافیک و شلوغی نیست. همچنین ممکن است در معرض آسیب بیشتر قرار بگیرد. تزریقات و پانسمان در منزل با مراجعه پرستار کارکشته می‌توان احساس رضایتمندی و امنیت خاصی به بیمار دهد و در روحیه او تاثیر بگذارد ما تزریقات سرم، تزریقات آمپول وریدی و عضلانی، کنترل فشار خون، پانسمان زخم عادی و زخم بستر و تعویض کچ را با هماهنگی در منزل انجام می‌دهیم.

🩺 افرادی که به هر علتی دچار کمبود اکسیژن هستند. مثل بیماران قلبی و ریوی، مسمومیت با گاز، سالمندان و جانبازان عزیز نیاز به تنفس بهتر در محیط خانه دارند. ما در بهبود روند تنفسی از طریق ارسال و نصب اکسیژن در منزل و اکسیژن درمانی همکاری می‌کنیم. همچنین در تست خواب برای کسانی که بیماری مزمن، یا مشکل تنفسی، خروپف کردن، و خواب عمیق دارند به صورت شبانه روزی خدمات پزشکی در منزل ارائه می‌دهیم.

✨ما آرامش را برای شما و عزیزان شما به ارمغان می‌آوریم✨

🩺 خدمات ما علاوه بر اعزام کارشناسان ارشد پرستاری سالمند به منزل و مراقبت و پرستاری از کودک در منزل، شامل خدمات پرستاری از بیمار و نیز اعزام ،فیزیوتراپ، ماساژور پرستار و همچنین پزشک متخصص (پزشک خانواده) جهت انجام کلیه امور درمانی مثل تزریقات در منزل، پانسمان، فیزیوتراپی، نوار قلب، سرم تراپی و ماساژ در محیط آرام و شرایط کم استرس‌تر منزل شما عزیزان نیز می‌باشد.

 

 

 

 

تزریقات در منزل کرمانشاه , پانسمان در منزل کرمانشاه , وصل سرم در منزل کرمانشاه , وصل سوند در منزل کرمانشاه , ویزیت بیمار توسط پزشک در کرمانشاه , فیزیوتراپی در منزل در کرمانشاه , خدمات پزشکی و پرستاری در منزل در کرمانشاه , کشیدن بخیه و زدن بخیه در منزل کرمانشاه ,