Address & Contact

Our Address

گیلان

Telephone

خدمات کاشت مژه لاله

?کاشت مژه

?کاشت مژه یکی از جدیدترین راه‌های افزایش زیبایی چشم‌هاست و امروزه آگهی‌های مختلفی در مورد کاشت و اکستنشن مژه وجود دارد. در حقیقت دو نوع کاشت مژه وجود دارد.یکی کاشت مژه دائم و دیگری کاشت مژه موقت که به اسکتنشن مژه هم معروف است و معمولا به صورت میانگین تنها یک هفته ماندگاری دارد.

?انواع کاشت مژه

✳️کاشت مژه، به دو شیوه انجام می‌شود؛ کاشت دائم (آرایشگاهی و کلینیکی) و کاشت موقت مژه.

✳️در کاشت موقت یا همان استفاده از مژه مصنوعی، از چسبی استفاده می شود که ماندگاری کمی دارد و بسته به پرپشتی مژه‌ها، از مژه مصنوعی استفاده می‌شود. اگر مژه‌های طبیعی کمی داشته باشید، میزان استفاده از مژه مصنوعی زیاد خواهد بود. در مژه مصنوعی، مژه طبیعی، حذف نمی شود و مژه مصنوعی با چسب، روی مژه طبیعی، کار می شود

⚡️نکات مهمی که برای کاشت مژه باید رعایت کنید
⚜️بسته بودن چشم‌ها

?هنگام کاشت مژه، باید چشمان فرد بسته باشد تا چسب داخل چشم او نرود. همیشه از متصدی مجرب بخواهید که ابتدا چند مژه کاشت کند و اگر حساسیت پیدا نکردید، بقیه کار را ادامه بدهد. پس از کاشت، بهتر است از ریمل و مدادهای آرایشی و نیز فرمژه استفاده نکنید.

?توجه کنید که برای برداشتن مژه، بایستی به متصدی مجرب مراجعه کنید و از مادهٔ مخصوص (ریموور) برای برداشت مژه مصنوعی استفاده کنید. آن‌ها، مادهٔ مخصوص را از طریق گوش پاک‌کن به مژه‌های شما می‌زنند و آرام آن‌ها را جدا می‌کنند تا باعث ریزش و کنده شدن مژه طبیعی شما نشود. پس، خودتان نسبت به کندن مژه با موچین اقدام نکنید.

?پس از کاشت مژه نیز از مالیدن چشم، خاراندن، و آب زدن زیاد به چشم، خودداری کنید. هر چقدر مژه‌های شما دیرتر چرب شود، دیرتر کیفیت خود را از دست خواهد داد. روی شکم نخوابید تا فشار مستقیم به مژه های کاشته شده وارد نشود.

⚜️تغذیهٔ مژه

?برای داشتن مژه های طبیعی، پُرحجم و خوش‌حالت، باید به آن‌ها رسیدگی کنید. تغذیهٔ خوب، سبب می‌شود که مو و مژه‌های پرپشتی داشته باشید. مو، از پروتئینی به نام کراتین ساخته شده است. هر چیزی که باعث تقویت موی بدن شما بشود، باعث تقویت مژه و ابرو نیز خواهد بود. رژیم غذایی سالم، کمک بزرگی به شما خواهد کرد. پس، موادمغذی مثل کلسیم و فسفر را به بدن برسانید.

?مژه، چرخهٔ رشد دارد و مرتب رشد می‌کند. حتما هر کاری را زیر نظر مشاور متخصص پوست و مو انجام بدهید و از مشورت‌ها و تجویزهای اینترنتی افراد غیرمتخصص، پرهیز کنید. برای تقویت مژه، به‌جای روی آوردن به محصولات شیمیایی با فرمولاسیون‌های مضر، از طب سنتی ایرانیان زیر نظر پزشک استفاده کنید. روغن زیتون و روغن آرگان به تغذیهٔ مژه کمک می‌کند. همیشه قبل از خواب، آرایش‌تان را پاک کنید و مژه‌ها را با برس مخصوص شانه کنید.

به مدیریت : لاله هاشمی

 

خدمات کاشت مژه لاله در گیلان , کاشت مژه , کاشت مژه در گیلان , هزینه کاشت مژه , انواع کاشت مژه ,