Address & Contact

Our Address

شیراز ، بلوار سپاه شمالی ، نبش کوچه ۱۰ ، ابزار استوک نوحه سرا

Telephone

خرید ، فروش ، کرایه و تعمیر ابزار استوک نوحه سرا

▪️ معمولا استوک(STOCK) به ابزاری گفته می شود که بدون کارتن باشند یا مشکلات جزئی داشته باشند که این اتفاق ممکن است زمانی رخ دهد که تولید کنندگان خارجی معتبر که در بسیاری از حوزه‌ها اعم از حوزه‌ی رایانه،ابزار های صنعتی،لوازم خانگی و … فعالیت میکنند.

✳️ مزایا و معایب دستگاه استوک چیست ؟

▪️ مزایای اصلی این دستگاه ها، قیمت ارزان و مناسب انها می باشد به طوری که می توان گفت شما میتوانید یک وسیله برقی که نیاز های شما را تامین می کند همراه با بوجه خود خریداری نمائید .این تفاوت در مینیمم ترین حالت از چند برابر شروع می شود و گاه به ده ها برابر می رسد یک دستگاه استوک به قیمت واقعی 2 میلیون تومان احتمالا قیمت آکبند آن 6میلیون تومان به بالاست و گاه به 20 میلیون هم می رسد.

✳️ مشخصات یک استوک فروشی معتبر

🔻🔻تست کارکرد و کیفیت
🔻🔻ضمانت بازگشت وجه

🔻🔻آدرس مشخص برای انبار و یا مغازه
🔻🔻در دسترس بودن

🔻🔻مشخص بودن هویت صاحب امتیاز فروشگاه و پاسخگویی
🔻🔻پشتیبانی کامل و مشاوره برای خرید

▪️ در کل می‌توانیم بگویم که محصولات مارک‌دار استوک نوعی محصولات تازه و استفاده نشده‌ یا کم استفاده شده ای هستند که با قیمت‌های بسیار پایین‌تر از ارزش واقعی خودشان در کشورهای جهان سومی می‌توانیم آن‌ها را تهیه کنیم.

▪️ ابزار استوک جهت مصرف کشورهای مرفه درست شده‌اند. از کیفیت بسیار بالای ساخت و بهترین مواد اولیه برای رقابت در فروشگاه‌های اروپایی عرضه می‌شوند.

▪️در کشورهای مثل ایران که خرید ابزار های برند واصلی برای همگان به لحاظ قیمت امکان‌پذیر نیست و همچنین عموم متخصص ها مشتاق به استفاده از ابزار اصل باکیفیت هستند

 مدیریت :مجتبی نوحه سرا

شماره تماس:

09374641220

 

فروش پیکور هیلتی ۳۰ کیلویی

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

فروش پیکور هیلتی

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

ابزار استوک , استوک , لپ تاپ استوک ,