فروش ذرت، یونجه ،خوراک آماده دام سیلاژ تاج دانه در شوش خوزستان

⚡️ خوراک دام غذای رشد یا توسعه یافته برای گاو ،گوسفند،طیور و آبزیان است . خوراک های مدرن با انتخاب دقیق و ترکیب مواد مختلف برای ارائه رژیم های غذایی بسیار مغذی تولید می شوند که هم سلامت حیوانات را حفظ می کند و هم کیفیت محصولات نهایی مانند گوشت، شیر یا تخم مرغ را افزایش می دهد. بهبودهای مداوم در رژیم غذایی حیوانات از تحقیقات، آزمایش ها و تجزیه و تحلیل شیمیایی توسط دانشمندان کشاورزی حاصل شده است.

🔴 خرید خوراک دام

علوفه دام و غذای دام اصلی ترین موضوعی است که در پرورش حیوانات اهلی بایستی به آن توجه شود. دامداری می تواند یک شغل درامد زا باشد و به همان اندازه می تواند امنیت اقتصادی شما را با مشکل مواجه کند.مهمترین مسیله پیش روی دامدار جهت افزایش بهره وری، خرید خوراک دام، انواع خوراک های موجود در بازار ، نحوه تولید صنعتی یا سنتی و به صرفه ترین خوراک برای رسیدن به حداکثر وزن گیری برای دام است.دام ها یا همان حیوانات اهلی پرورشی دست انسان نیز نیازمندی هایی های دارند. اگر به خوبی به آن ها رسیدگی شود منجر به سلامتی و شادابی دام های ما اعم از گاو ها و گوسفندهای ما میگردد.

💠 غذای حیوانات اهلی از چه منابعی تامین می شود؟

🔸 حیوانات به طور کلی به مواد مغذی مانند انسان نیاز دارند.

🔸 برخی از خوراک‌ها، مانند علف‌های مرتعی، یونجه و محصولات سیلو، و غلات خاص، به‌طور خاص برای حیوانات پرورش می‌یابند.

🔸 سایر خوراک ها، مانند تفاله چغندرقند، غلات آبجو و سبوس آناناس محصولات جانبی هستند که پس از فرآوری محصول غذایی برای استفاده انسانی باقی می مانند.

🔸 محصولات غذایی مازاد مانند گندم،سایر غلات،میوه ها، سبزیجات و ریشه نیز ممکن است برای حیوانات تغذیه شود.

⚜️ کاه نیشکر (باگاس) چیست؟

🔻 کاه فله را با استفاده از دستگاه های خاص در دمای حدودا 300 درجه سانتیگراد پخته سازی و سپس خرد می کنند و در بسته بندی های مکعبی شکل۳۰-۴۰ کیلوگرمی بسته بندی می شود و چون شکل بسته بندی آن شبیه بلوک است از این رو کاه نیشکر بلوکی نام گرفته است.محصول از نیشکر بدست می آید و غالبا از تولیدات استان خوزستان می باشد.بقاياي نيشكر شامل سرشاخه، پيت وباگاس و ملاس نيز يكی از پسماندهاي كشاورزي است كه بخش قابل توجهي از محصول اصلي نيشكر را در برمي گيرد.

🔻 سرشاخه نيشكر داراي ارزش غذايي مناسبي بوده به نحوي كه پروتئين خام و انرژي زايي آن نسبت به كاه غلات بالاتر است و مي توان آن را در رديف علوفه هاي متوسط طبقه بندي كرد.

به مدیریت: آقای حسین و علیرضا چراغی

شماره تماس

09166462238

علیرضا چراغی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید فروش و بسته بندی خوراک دام در شوش, علوفه , کاه نیشکر در شوش , تاج دانه در خوزستان , خوراک دام در خوزستان  , فروش ذرت در شوش , فروش یونجه در شوش ،خوراک آماده دام در شوش , خرید و فروش بسته بندی ذرت چاپر علوفه تاج دانه ,