Address & Contact

Our Address

تهران،آزادگان،خیابان عرفان،کوچه عرفان یکم،پلاک 2،بنگاه مرتضی خدابنده لو

Telephone

خرید و فروش ورق لوله میلگرد،اینکونل،مونل،کاپرنیکل،هستلوی،و سوفاله سوپرآلیاژ کارن استیل در تهران

?سوپر آلیاژها

?سوپر آلیاژها مواد فلزی با قابلیت دمای کاری بالا می باشند. این آلیاژها از چندین عنصر مختلف تشکیل شده اند. کمبود مواد اولیه و هزینه بالای استخراج و تخلیص آن ها، همچنین فرایندهای پرهزینه، پیچیده و زمان بر ساخت سوپرآلیاژها، اهمیت بازیافت این مواد را دو چندان کرده است.

?عملیات مرسوم ذوب، ریخته گری و بازیابی سوپر آلیاژها توسط سه کوره ذوب القایی تحت خلا (vim)، ذوب مجدد با قوس الکتریکی تحت خلا (var) و ذوب مجدد به وسیله سرباره الکتریکی(esr) انجام می شود.

?آلیاژ مونل چیست؟

?مونل یک آلیاژ نیکل-مس محلول جامد است که تنها از طریق کار سرد سخت می‌شود. این آلیاژ، استحکام و چقرمگی بالایی در طیف وسیعی از دما از خود نشان می‌دهد و مقاومت عالی در بسیاری از محیط‌های خورنده دارد. آلیاژ مونل 400 به طور گسترده در بسیاری از زمینه‌ها به ویژه پردازش‌های دریایی و شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

?کاربردهای متداول آلیاژ مونل، سوپاپ‌ها و پمپ‌ها هستند. آلیاژ مونل توسط رابرت کروکس استنلی کشف شد که در سال 1901 برای شرکت بین المللی نیکل کار می‌کرد. این آلیاژ جدید به افتخار رئیس شرکت، Ambrose Monell نام‌گذاری شد. به دلیل استحکام و همچنین مقاومت در برابر خوردگی عالی آلیاژ مونل، این آلیاژ در صنعت نفت و گاز به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

?لوله کاپر نیکل 

?لوله ها یکی از پر استفاده ترین محصولات بوده که برای انتقال یا نگهداری سایر مواد و یا میعانات در سایزها ی مختلف همچنین متریال های گوناگون از جمله , فولاد , پلیمر , آهن و….ساخته و مورد استفاده قرار می گیرند از انواع لوله های ساخته شده لوله کاپر نیکل می باشد.

?کاپر نیکل و یا نیکل مس , آلیاژ مس میباشد که برخوردار از نیکل , آهن , منگنز و….بوده میزان مس موجود در آن نیز حدود 60 و یا 90 درصد است همین میزان بالابودن مس در آن باعث شده که این آلیاژ در برابر خوردگی از مقاومت بالایی به خصوص در برابر آب های شور برخوردار باشد .

?مهم ترین ویژگی های لوله کاپرنیکل 

?مستحکم بودن 
?مقاومت بالا در برابر خوردگی حبابی , سایشی و قابل استفاده در آب های شور و آلوده 
?مقاوم در مقابل خوردگی های تنشی SCC
?دارای خاصیت آنتی فولینگ 
?مدت عمر و دوام بالا 

?مصارف لوله های کاپرنیکل 

?به دلیل ویژگی هایی که ذکر شد لوله کاپرنیکل در صنعت کاربرد های مختلفی به خصوص در آب های شور دارد که مهم ترین این کاربردها استفاده در بدنه کشتی ها , استفاده در مبدل های حرارتی , استفاده در خطوط هیدرلیک , استفاده در تصفیه کننده های آب دریا , برای تعویض لوله های چیلر جذبی و ساخت کندانسور آب شور , ساخت تأسیسات آب شیرین کن , ایستگاه های برق که کاربرد آنها با جزرو مد آب است از این لوله ها استفاده می شود .

?انواع میلگرد

?نواع میلگرد به دو گروه اصلی ساده و آجدار تقسیم می‌شود.میلگرد آجدار نیز بر اساس شکل آجی که بر روی بدنه حک می‌شود، انواع مختلفی دارد. به طور کلی میلگردها براساس استاندارد تولید به شرح زیر است:

?میلگرد ساده یا A1
?میلگرد آجدار مارپیچ یا A2
?میلگرد آجدار جناغی یا A3
?میلگرد آجدار مرکب یا A4

به مدیریت:مرتضی خدابنده لو

 

مخازن استیل , دستگاه لبنی , فروش انواع دستگاه مخازن استیل , قراضه , منگنزی و کرمدار , پرکروم , تامین مواد اولیه ریخته گری , کارن استیل در تهران , کارن استیل , خرید ضایعات استیل در تهران , فروش ضایعات استیل در تهران , میلگرد , سوپر آلیاژ قراضه , میلگرد , ورق لوله میلگرد , اینکونل , مونل , کاپرنیکل ,