Address & Contact

Our Address

شیراز

Telephone

ضایعات کامپوزیت نواری کوروشی

✨ضایعات کامپوزیت چیست؟

?كامپوزیت ها به علت ویژگی های منحصر به فردشان دوام محیطی زیادی دارند و در طبیعت باقی می مانند.صنایع كامپوزیت ضایعات مختلفی تولید می كنند كه در صورت عدم توجه، می توانند به مشكلی اساسی تبدیل شوند.

✨ضایعات كامپوزیتی به روش های گوناگون ایجاد می شوند. از جمله:

?تكه كامپوزیت های ناشی از برش لبه قطعات كامپوزیت قالبگیری شده

?پودر ناشی از ماشین كاری قطعات و كامپوزیت های *پیش آغشته* پخت شده در صنعت هوافضا

?قالب ها و قطعات فایبرگلاس ساخته شده که از نظر فنی قابل قبول نبوده و ریجکت و بلا استفاده هستند

?قطعاتی که برای مدت زمانی بکار گرفته و بعد از گذشت زمان بلا استفاده و دور انداخته می شوند

✨چگونگی بازیافت کامپوزیت ها

♻️بازیابی محصول به شكل اولیه آن

♻️تبدیل قطعات مصرف شده به محصولات جدیدی كه ویژگی های فیزیكی و شیمیایی متفاوتی دارند.

♻️روش هایی از قبیل پیرولیز و هیدرولیز كه ضایعات را به سوخت یا مواد شیمیایی پایه تبدیل می كنند.

♻️تبدیل ضایعات به انرژی از طریق سوزاندن

❇️یكی از روش های تبدیل ضایعات به محصولات جدید، آسیاب كردن و به كار گیری آن ها در محصولات جدید است.به كارگیری مواد كامپوزیتی آسیاب شده به عنوان افزودنی در تولید سایر مواد می تواند با دو هدف انجام شود:

⭐️نخستین كاربرد به عنوان پر كننده است. (چون مواد كامپوزیتی پخت شده نسبتاً خنثی هستند، مواد آسیاب شده به عنوان جایگزینی برای پر كننده های معمولی همانند كربنات كلسیم یا سیلیس به كار گرفته شوند.چون این پر كننده ها بهای كمی دارند. این هزینه فرآوری كامپوزیت است. كه رقم بالایی را تشكیل می دهد، پودر كردن مواد كامپوزیتی برای كاربرد به عنوان پركننده از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست.)

⭐️ افزودن مواد كامپوزیتی آسیاب شده به عنوان تقویت كننده است. (كارایی مواد كامپوزیتی بازیافتی به عنوان تقویت كننده در افزایش استحكام اجزای قالب گیری شده از اپوكسی در یك طرح پژوهشی مورد توجه قرار گرفته است.)

?از آنجایی كه قیمت تقویت كننده های معمولی به نوعی مانع به كارگیری آنهاست. گسترش كاربرد مواد كامپوزیتی بازیافتی به عنوان تقویت كننده ی رزین های پلاستیكی كه در حال حاضر از تقویت كننده استفاده نمی كنند (همانند افزودنی های تیسكوتروپ برای چسب ها و درزگیرها)،ضایعات كامپوزیت را به ماده ای خام با ارزش افزوده تبدیل می كند.

به مدیریت:کوروشی

 

 

 

ضایعات , انواع ضایعات , ضایعات کامپوزیت نواری در شیراز , خرید و فروش ضایعات کامپوزیت نواری کوروشی در شیراز , خرید و فروش ضایعات کامپوزیت در شیراز , کاربرد ضایعات کامپوزیت , چگونگی بازیافت کامپوزیت ها ,