Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

دیزل ژنراتور و تابلو فرمان تکلو در تهران

✳️انواع دیزل ژنراتورها

🔻دیزل ژنراتورها انواع مختلفی دارند که از جمله می توان به دیزل دوئیتز (DUITZ)، دیزل ژنراتور ولوو (Volvo)، دیزل پرکینس (Perkins)، کومینس (Cummins)، دیزل لووُل (Lovol)، دیزل موتورسازان، ژنراتور استامفورد (Stamford)، و ژنراتور مکالته (Meccalte) اشاره کرد.

🔻اگرچه بسیاری از افراد ممکن است که ولوو را به دلیل خودروهای سبک و سنگین این شرکت مشهور و بنام اروپایی بشناسند که خودروهای سواری آن در خیابان ها چشم نواز هستند و خودروهای سنگین ولوو نیز با امکانات رفاهی قابل توجه در جاده ها چرخ صنعت حمل و نقل را به خوبی می چرخانند، اما دیزل ژنراتورهای ولوو نیز پای ثابت صنایع بزرگی هستند که تداوم فعالیت خود را به واقع مدیون این ژنراتورها هستند.

🔻در واقع، دیزل ژنراتورهایی که توسط ولوو ساخته می شوند، تولید کارخانه ای به نام ولوو پنتا (Volvo Penta) هستند که از سال 1907 میلادی تأسیس شده و پس از 28 سال فعالیت توسط شرکت ولوو خریداری شد و اکنون با بیش از یک قرن سابقه از جمله شرکت هایی است که تولیداتی از جمله انواع موتور برای شناورهای دریایی، دیزل ژنراتورها، و موتورهای دیزلی با کاربرد صنعتی را در کارنامه خود دارد.

✳️مزایای استفاده دیزل ژنراتور

🔸🔹موتورهای دیزلی در مقایسه با موتورهای بنزینی مصرف سوخت کمتری دارند؛ به این معنا که در مدت زمان یکسان مصرف سوخت موتورهای دیزلی کمتر است.

🔸🔹سوخت های دیزلی ارزان تر از سوخت های بنزینی هستند و این یعنی استفاده از موتورهای دیزلی از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است.

🔸🔹از آنجاییکه موتورهای دیزلی کاربراتور ندارند، نسبت به انواع دیگر موتورها استهلاک کمتری دارند چرا که نیاز به تعویض شمع ندارند.

🔸🔹عمر مفید دیزل ژنراتورها به طور متوسط سه برابر بیشتر از موتورهای بنزینی است.

 

به مدیریت:مجتبی تکلو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید و فروش و تعمیر دیزل ژنراتور و تابلو فرمان تکلو در تهران , تعمیر دیزل ژنراتور تکلو در تهران , خرید دیزل ژنراتور تکلو در تهران , فروش دیزل ژنراتور تکلو در تهران , خرید تابلو فرمان تکلو در تهران , فروش تابلو فرمان تکلو در تهران , تعمیر تابلو فرمان تکلو در تهران ,