خانه پیانو مرکزی در تهران

  

🔹🔸 خرید و فروش ، کوک و رگلاژ پیانو

🔹🔸 انجام کلیه خدمات پیانو

🔹🔸 ارسال به سراسر کشور

🔹🔸 برندهای کره ای و ژاپنی

🔶 رگلاژ پیانو در واقع میزان کردن وزن کلاویه ها یا همان کلیدها، تنظیم لت آف، تنظیم فاصله چکش ها و زمان رفت و برگشت آن ها و بک چک ها است که باعث می شود که پیانو به حالت استاندارد و یکسان تنظیم شود. به میزان کردن اکشن پیانو به حالت کارخانه یا استاندارد اصطلاحا رگلاژ پیانو می گویند.

✳️ چه زمانی پیانو نیاز به رگلاژ دارد؟

🔺 برای سرویس کردن رگلاژ پیانو به شکل دوره ای هیچ قاعده و زمان مشخصی وجود ندارد و بستگی به نوع کیفیت و مقدار استفاده شما از پیانو دارد. اما نشانه هایی وجود دارد که بر اساس آنها می توانیم تشخیص دهیم که پیانو نیاز به رگلاژ دارد.

🔺 زیر کلاویه ها نمدی وجود دارد که ممکن است توسط موش یا حشرات خورده شده باشد و مستهلک شوند که باعث شود کلاویه ها به اندازه کافی پایین نروند و یا بیش از حد پایین روند همچنین می تواند منجر به کج شدن کلاویه ها شود که تمام این مشکلات با رگلاژ پیانو در زمان مناسب و به شکل صحیح رفع می شود. در کل زمانی رگلاژ انجام می شود که قطعات از محور خود که توسط کارخانه تنظیم شده اند خارج شوند.

🔺 با گذشت زمان و استفاده از پیانو اثر فرسایش بر اکشن و چکش های پیانو تاثیر می گذارد و با اینکه پیانو می نوازد ولی بر روی صدا و دامنه دینامیکی آن کنترل قابل قبولی ندارید و ممکن نت ها است توانایی سریع تکرار شدن را نداشته باشند. عملکرد نادرست پدال ها، صداهای اضافی موقع نواختن پیانو، بالا نیامدن کلیدها، کم شدن جوابگویی پیانو نسبت به تغییرات دینامیک همه نشان دهنده رگلاژ پیانو می باشد که در همه پیانوهای آکوستیک امری طبیعی و متداول است.

✳️ویژگی های یک پیانوی خوب چیست؟

💠آیا شستی های پیانو از نوع چکشی است؟

⚡️شستی های پیانو به اهرمهایی گفته میشود که چکشی را بلند کرده و بر روی تارهای پیانو می کوبند. همین موضوع حالت خاصی به شستی پیانو می دهد که یک کیبورد هایی که گاها بجای پیانو استفاده میشود، نمیتواند مانند آن عمل کنند.

🔶میزان چند صدایی (پلی فونی) دستگاه چقدر است؟

⚡️یکی از مزیت های پیانوی دیجیتال این است که میتواند چندین صدا را بصورت همزمان تولید کند. تقریبا همه پیانوهای امروزی قادرند تا 64 صدا بصورت همزمان تولید نمایند؛ ولی برخی از مدلهای پیشرفته قادرند 128 و حتی 256 یا 512 صدای را بصورت همزمان تولید کنند. هرچقدر میزان پولیفونی پیانو دستگاه بیشتر باشد کیفیت کلی صدای آن بالاتر خواهد بود.

💠آیا پیانو دارای مترونوم داخلی است؟

⚡️مترونوم یکی از وسایل تقریبا ضروری برای هنرجویان پیانو محسوب میشود. مترونوم نام دستگاهی است با آن سرعت پیانو را تنظیم میکنیم تا زمان دقیق نت ها و سرعت موسیقی را رعایت شود. انتخاب و خرید پیانویی که دارای مترونوم باشد، شما را از خرید یک مترونوم اضافی معاف خواهد کرد.

🔶آیا پیانو انتخابی قادر به اتصال به کامپیوتر از طریق پورت USB است؟

⚡️اغلب دستگاههای موسیقی الکترونیکی به پورتهای استانداردی به نام MIDI مجهز هستند که از طریق همین پورت می توان مثلا یک پیانوی یا کیبورد را به کامپیوتر متصل نموده و اقدام به پخش یا ذخیره موسیقی از طریق کامپیوتر کرد. اتصال MIDI معمولا از طریق کابل خاصی صورت می گیرد و نیازمند ورودی MIDI در روی کارت صوتی است.

💠آیا پیانو قادر به ضبط نت های نواخته شده است؟

⚡️کیبوردها و پیانوهای دیجیتال معمولا حافظه های مشخصی برای ضبط زنده موسیقی دارند. ضبط کردن اجرای زنده، اعتماد به نفس هنرجو را بالاتر برده و هنرجو با پخش مجدد آن می تواند به دقت عملکرد خود مطمئن میشود. بسته به نوع مدل ساز، امکانات بخش ضبط کننده ی آن نیز با هم فرق می کند.

مدیریت : مهندس محمد شایان

شماره های تماس:
09102016344 
09352211975
09196844998

 

 

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

بازسازی و احیا

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

خرید و فروش پیانو

 

 

 

کوک و رگلاژ پیانو , قیمت کوک پیانو , انواع کوک پیانو , کوک پیانو دیجیتال , خرید و فروش پیانو ,