Address & Contact

Our Address

تبریز ، جاده آذرشهر ، زیرگذر ، اول کوی باهنر ، پلاک 60

تعمیر و راه اندازی اورهال صفر تا صد ماشین آلات صنعتی

🔶کیفیت مشتری مداری شعار ماست ✅
🔶فقط با یک تماس مشتری دائمی ما خواهید شد
🔶همراه:09363031696
🔶واتس اپ:09144060746
🔶آدرس:تبریز،جاده آذرشهر،زیرگذر،اول کوی باهنر،پلاک 60

⚡️دستگاه فرز سی ان سی چگونه کار میکند؟

?دستگاه فرز سی ان سی به عنوان محبوب ترین دستگاه سی ان سی در حوزه طراحی و معماری قطعه است. در اغلب منابع از این لفظ برای همه دستگاه ها استفاده می شود. در این دستگاه، ابتدا قطعه کار روی میز دستگاه قرار داده می شود و با استفاده از ابزارهای برشی چرخشی و دوار برداشته می شود. اما اگر بخواهیم روند کار فرزکاری سی ان سی را به صورت مرحله به مرحله بیاوریم، مطابق روند زیر است:

?مرحله اول طرح برش کاری که به صورت CAD و در نرم افزار اتوکد در تری دی مکس آماده سازی شده، باید به زبان برنامه نویسی G-Code تغییر داده شود که برای دستگاه قابل تفسیر باشد. این کار معمولاً بر مبنای نقشه های فنی ارائه شده به تکنسین دستگاه انجام می شود.

?در گام دوم قطعه کار مورد نظر باید به اندازه هدف نهایی بریده شده و بر روی سکوی اختصاصی قرار گیرد. در میز دستگاه سی ان سی محل مخصوصی برای قرارگیری قطعه کار وجود دارد که موقعیت دقیق و همچنین تراز بودن آن را تضمین می کند. همچنین این قطعه غالباً برای اندازه‌گیری هم قابل استفاده بوده و می توان ابعاد قطعه کار را به کمک آن تعیین کرد.

?در گام سوم، قطعه کار مورد نظر با استفاده از ابزار برشی مخصوص که با سرعت بسیار زیادی می چرخد و تراشیده می شود. در این مرحله تغییرات مختلفی با توجه به نوع طراحی باید صورت گیرد تا با دستگاه فرز سی ان سی بتواند قطعه کار را خیلی سریع و با دقت بالایی برش دهد. در نهایت و پس از اتمام برش، قطعه کار از لحاظ فنی مورد بازبینی قرار می گیرد و برای بسته بندی از خط تولید خارج می شود.

⚡️ماشین دریل رادیال و یا ماشین مته رادیال چیست و چه کاربردی دارد ؟

?ماشین های دریل رادیال ماشین هایی از نوع دریل میباشند که کالاسکه ( گیربکس ) به منظور حرکت شعاعی بر روی بازویی که حول ستون خود میچرخد ، حرکت میکند . این نوع مکانیزم حرکتی ، به منظور سوراخکاری نقطه به نقطه بر روی قطعات بزرگی که امکان سوراخکاری با دریل ستونی و یا دریل های مگنت پرتابل نیست ، بکار میرود.

?این نوع ماشین ها از مدل های بسیار ابتدایی در بخش ماشین ابزار ولی درعین حالی ضروری در تولیدات صنعتی به حساب می آیند.در ماشین های دریل رادیال می توان گیربکس را در جهات مختلف به حرکت در آورد و بر اساس محل سوراخکاری مورد نظر عملیات ماشینکاری را انجام داد. این نوع عملکرد زمان سوراخکاری و دقت را به مراتب در مقایسه با ماشین آلات دیگر کاهش خواهد داد. دریل های رادیال در انواع و سایز های مختلفی ساخته میگردد.

⚡️منظور از اورهال تجهیزات صنعتی چیست؟

?بنا به یک تعریف عمومی می توان گفت اورهال عبارتست از احیاء همه جانبه و کامل یک دارایی برای رساندن آن به شرایط قابل قبول از طریق بازسازی و یا تعویض قطعات و زیرمجموعه‌های آن. هدف اجرای اورهال در واقع بازیابی عملکرد بهینه تجهیز در عین تضمین قابلیت اطمینان آن است. فرآیند اورهال تجهیزات صنعتی عموماً شامل مراحل زیر می شود:

?جدا سازی
?باز کردن قطعات
?تمیزکاری
?بازرسی
?تعمیر (یا تعویض)
?تست

?چه زمانی برای اورهال تجهیزات صنعتی مناسب است؟

?این عملیات می تواند به صورت اضطراری و در پی یک شکست غیر منتظره و یا در قالب یک برنامه از پیش تعیین شده و در زمان خارج از بهره‌برداری بودن تجهیز صورت پذیرد. بصورت کلی اجرای فرآیند تعمیرات اساسی دو نوع هزینه را به سازمان تحمیل می کند، یکی هزینه های مستقیم اجرای فرآیند اورهال و دیگری هزینه‌های مرتبط با از دسترس خارج بودن تجهیز در زمان تعمیرات اساسی. برنامه ریزی صحیح و بر مبنای وضعیت سلامت تجهیز در طی چرخه عمر آن می تواند زمانبندی اجرای عملیات تعمیر اساسی را به گونه ای تنظیم کند که هر دو نوع هزینه به حداقل برسد.

به مدیریت : مهدی یوسفی و یونس نوری و رضا شریفی

 

 

 

 

خرید و فروش و نصب ماشین آلات صنعتی تراش فرز رادیال سی ان سی منظومه مبتکران آذربایجان در تبریز , ماشین آلات صنعتی  , تراش فرز , رادیال , سی ان سی , اورهال صفر تا صد ماشین آلات صنعتی ,