ساخت و راه اندازی خطوط تولید ترشی جات و کنسرو انصار استیل نقش جهان 

💠 مشاوره و نصب خطوط تولید خیارشور و مرباجات و کنسرو گوشتی و غیر گوشتی و رب و سس💠

✨ ماشین سازی انصار استیل نقش جهان سازنده ماشین الات صنایع مواد غذایی

✨ مشاوره ، ساخت و نصب و راه اندازی خط تولید ترشیجات و شوریجات ، انواع مربا جات ، انواع کنسرو های غیر گوشتی و گوشتی ، رب ، انواع سس های سرد وگرم (مایونز-کچاب ) و انواع نوشیدنی های غیر گازدار بر پایه اب

خطوط تولید ترشی جات و کنسرو انصار استیل نقش جهان

💠 ماشین آلات خط خیار شور
💠 دستگاه سورتینگ از نوع دواری
💠 دستگاه شستشو برای خیار ، هویج و بادمجان و فلفل
💠 دستگاه محلول ریز و محلول ساز
💠 دستگاه تونل پاستوریزاتور در ابعاد مختلف ماشین آلات خط رب گوجه
💠 دستگاه هسته گیر آلبالو و زرد آلو
💠 دستگاه خرد کن و رنده کن هویج
💠 دستگاه شستشوی هویج،آلبالو و زرد آلو
💠 ماشین آلات خط مربا
💠 دستگاه پرکن رب گوجه از 2 نازله الی 8 نازله طرح روتاری
💠 دستگاه پر کن مربا
💠 دستگاه محلول ساز و محلول ریز ( شربت ساز)
💠 پرکن رب گوجه فرنگی، پرکن ترش

💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠

💠 برای تهیه ترشی به چه دستگاه هایی نیاز می شود؟

برای راه اندازی خط تولید ترشی با توجه به ظرفیت تولید به دستگاه های مختلفی نیاز دارید. در این قسمت اساسی ترین دستگاه های مورد نیاز برای تولید ترشی را معرفی می شود. با توجه نوع محصول، نوع بسته بندی و روش تهیه ترشی ممکن است دستگاه های دیگری نیز نیاز باشد.

تمامی تولید کنندگان ترشی در حد خانگی، کارگاهی و کارخانه ای جهت ارائه محصول خود نیازمند دستگاه بسته بندی ترشی هستند و از طرفی افراد جامعه حساسیت خاصی به بسته بندی محصول دارند. از این رو بسته بندی محصولات به صورت بهداشتی و دارای لیبل از اهمیت خاصی برخوردار است.

💠 دستگاه شستشو

برای تهیه ترشی ابتدا سبزیجات و میوه های مورد نظر را داخل وان یا مخزن مناسب شسته می شوند. شستشو می تواند به صورت تک مرحله یا چند مرحله انجام شود. گل و لای از محصول جدا شده و ضد عفونی شوند. برای این کار به دستگاه های شستشوی اتومات نیاز دارید.

💠 دستگاه اسلایسر (خردکن) و دستگاه پوست کن

در خط تولید ترشی پس از شستشو با توجه به نوع محصول عملیاتی مانند پوست گیری و خرد کردن انجام می شود. دستگاه های پوست کن و دستگاه های اسلایسر در مدل ها و با ظرفیت های مختلف برای این کار مناسب هستند.

با توجه به نوع ترشی مواد اولیه درسته، نگینی یا پوره شده و پس از آن فرایند های دیگر روی آن انجام می شود.

💠 دستگاه پرکن و دربند

پس از انجام مراحل بالا جهت بسته بندی یک محصول واحد یا ترکیبی از چند محصول ریخته می شوند. با توجه به نوع ترشی محلولی با ترکیب آب، نمک، سرکه و… به آن اضافه می شود. این کار با استفاده از دستگاه پرکن انجام می شود.

در نهایت با استفاده از دستگاه دربند که در مدل های اتوماتیک و دستی وجود دارند درب ظروف به صورت کاملا بهداشتی، بسته می شود.

💠 دستگاه سیل ترشی

از نمونه دستگاه های بسته بندی می توان به دستگاه سیل اشاره کرد که در ظرفیت ها و مدل های مختلف ( حرارتی و القایی) طراحی و تولید شده اند.

دستگاه سیل وکیوم به جهت پرس کردن درب ظروف پلاستیکی با استفاده از لایه ای سلفون یا فویل آلومینیوم به کار گرفته می شوند. جهت بسته بندی و پلمپ کردن دبه های ترشی و خیار شور معمولا از دستگاه سیل القایی استفاده می شود.

💠 بسته بندی ترشی تک نفره

از ترشی در رستوران ها، هتل ها، مجالس و … به صورت تک نفره استفاده می شود. دستگاه های سیل حراتی که با مکانیزم های کشویی، روتاری و خطی تولید می شوند جهت بسته بندی محصولات مختلف در ظروف پلاستیکی بسیار مناسب هستند. تیراژ تولید و اندازه ظرفتان در انتخاب دستگاه سیل بسیار اهمیت دارد.

بسته بندی ترشی به صورت تک نفره و فروش آن یک پیشنهاد عالی برای راه اندازی کسب و کار های خانگی، کارگاهی و یا صنعتی است.

مدیریت : فرهادی

 

خط تولید ترشی , خط تولید ترشی مخلوط , قیمت دستگاه ترشی سازی , کارگاه تولید ترشی و خیارشور , خطوط تولید خیارشور , خطوط تولید مرباجات , خطوط تولید کنسرو گوشتی و غیر گوشتی ,