ساخت و فروش خطوط ماشین آلات بازیافت طهماسبی 

♻️ خطوط ماشین آلات بازیافت طهماسبی  به صورت تخصصی اقدام به طراحی و ساخت انواع خط بازیافت زباله جهت جداسازی و بازیافت با سرعت بالا نموده است.

♻️ اگر زباله ها را به روش قدیمی دفن شوند باعث می شود تا موادی که میتوانند مفید باشند دفن شوند. در روش جدید ما از خط بازیافت استفاده و موادی که قابلیت بازیافت را دارا می باشند جدا می کنیم. از این تجهیزات جهت کاهش استفاده از نیروی انسانی و بالابردن میزان بهره وری استفاده می شود.

♻️ خطوط ماشین آلات بازیافت طهماسبی  با طراحی تخصصی این تجهیزات باعث شده به کمترین میزان تعمیر و نگه داری نیاز داشته باشند. همچنین بر روی این دستگاه امکان نصب جداکننده مغناطیسی یا جدا کردن به روش گرانشی نیز استفاده نمود. که بر طبق نیاز مشتری بر روی این دستگاه ها قرار می گیرند. در این خط میتوان موادی مانند شیشه پلاستیک و تمامی موادی که قابلیت بازیافت را دارند بازیافت کرد. با استفاده از خطوط بازیافت میتوان در استفاده از زباله ها بسیار بهینه عمل کرد.

♻️ طراحی و ساخت خط بازیافت انواع ضایعات پلاستیک

راه حلی عملی و ساده برای فرهنگ سازی، استفاده مجدد از ضایعات پلاستیکی و داشتن محیط زیستی سالمتر

مناسب برای ادارات و سازمانها، بیمارستانها، اماکن سیاحتی و زیارتی، دانشگاهها و مدارس

مدیریت : طهماسبی

09032579156

 

 

 

 

خط تولید بازیافت زباله , فروش خط بازیافت نایلون , قیمت خط تولید بازیافت پلاستیک , خط تولید بازیافت لاستیک , خط بازیافت پت , سازنده خط بازیافت پت , خط شستشو بازیافت پلاستیک ,