Address & Contact

Our Address

فارس،مرودشت

Telephone

خواننده واجرای سبک های لری وترکی وبندری مرودشت موزیک زارع نژاد

🟪 زيبايي هنر در گستره هستي ،هميشه پديده هاي آفرينش را تحت تاثير قرارداده است ؛ نقاش با جادوي رنگ وطرح ،پيكرتراش با آفرينش وزيبايي ،شاعر با افسون واژه ها ،زيبايي مي آفرينند وآنجا كه كلام به پايان مي رسد ،موسيقي آغازمي شود . اهورامزدا دركتاب مقدس ايرانيان ‹ اوستا › كلمه ‹ زيبايي › را درعالي ترين بخشش ها ،بارها به كاربرده است .

🟩 موسيقي در هر ديار و عصري بيان دردها و سوزها، غم‌ها و شادی‌ها است. در مروج الذهب آمده است: موسيقي، ذهن را لطيف و اخلاق را ملايم، جان را شاد و قلب را دلير و بخيل را بخشنده می‌کند و فضيلتِ موسيقي بر تن، چون فضيلت سخن بر گنگي يا شفا بر مرض است .

🟧 مسلماً موسيقي پدیده‌ای فرهنگي و جهاني است كه همواره در بين فرهنگ‌های ديگر مردمان مورد توجه و جست‌وجو و شناخت قرار می‌گیرد. اين زبانِ گوياي بشري در هر توده‌ای به شدّت تحت تأثير فرهنگ قرار دارد، به طوری كه خود را با حالات آنان هم درد می‌کند.

🟦موسيقي براي كساني كه به سوي یادگیری‌اش جذب می‌شوند، مخصوصاً جوانان، گذشته از يادگيري، هنري جالب و سرگرمي‌ای مفید است. بايد به موسيقي احترام گذاشت؛ چرا كه موسيقي بيانگر بسياري از خاطرات قومي و سنتی ملّت‌هاست كه نگاه‌دارنده¬ی فولكلور و آداب و رسوم ديرين و پرقدمت است.

مدیریت: حمید رضا زارع نژاد

موسیقی لری قدیمی , موسیقی لری خرم آبادی , تحقیق در مورد موسیقی لرستان , موسیقی لری لرستان , موسیقی لری بختیاری , موسیقی لری بویراحمدی , کانال موسیقی محلی لرستان , موسیقی لری شاد ,