Address & Contact

Our Address

کرج ، هشتگرد

Telephone

خودروبر کرج خودرو سوار توفیقی در کرج

✔️ حمل خودرو ، تعمیرگاه سیار

✔️ جرثقیل شبانه روزی سیار در کرج

✔️  ارائه ی خدمات در سراسر کرج

 در کوتاه ترین زمان آماده ی امداد رسانی هستیم

انجام کلیه خدمات امدادی در سراسر استان و حومه بصورت شبانه روزی

 هرکجا به ما نیاز داشتید فقط کافیست یک تماس بگیرید.ما برای انجام وظیفه آماده ایم.

09125615816

خودروبر و خودرو سوار توفیقی در کرج

✔️ سعی ما بر اینست که هزینه دریافت شده از مشتری متناسب با خدمت انجام شده توسط امدادگر باشد.

✔️در صورت هرگونه مشکل با شماره تماس بگیرید تا پیگیری درخواست شما را تا رسیدن به رضایت کامل بر عهده بگیریم و از سوء استفاده‌‌‌های احتمالی جلوگیری بعمل بیاوریم.

خودروبر و خودرو سوار توفیقی در کرج

 

✔️ امداد گران ما با سابقه طولانی در امر امداد به هموطنان عزیز در استان مفتخر است ک به درخواست امداد از طرف شما عزیزان برای انجام وظیفه در کمترین زمان خدمت شما حاضر شود و به اعتماد شما خوبان شرکت امداد خودرو اتوفیقی پاسخ در شان هم استانی‌‌‌های عزیز بدهد.

✔️حمل و نقل انواع خودروهای ایرانی و خارجی معیوب و تصادفی به تعمیرگاه و مراکز بیمه ها

خودرو بر توفیقی با افتخار آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز و محترم استان البرز می‌باشد

 

 

 

خودروبر و خودرو سوار توفیقی در کرج

✔️ امداد خودرو یکی از خدماتی است که شرکت‌‌‌های خودروسازی و برخی از شرکت‌‌‌های خدمات امداد رسانی خودروها با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات برای رفاه حال رانندگان و خودروسواران ارائه می‌گردد

خودروبر ارزان در کرج

⚡️خودروبر ارزان در کرج، علاوه بر ایمن بودن خودروبر در حمل و نقل حرفه ای خودرو، هزینه‌‌‌های مناسب و کمی‌را برای مشتریان و متقاضیان در نظر می‌گیرد. از مزایای استفاده از خودروبر ارزان در کرج، سرعت بالای اعزام نیروی متخصص به محل، ارائه خدمات تخصصی به متقاضیان، امنیت بالای انتقال خودرو، استفاده از تجهیزات مدرن خودروبر و هزینه مناسب انتقال خودرو می‌باشد. حمل خودروبر ارزان در کرج برای ماشین‌‌‌های سبک شامل وانت نیسان، وانت پراید و وانت می‌باشد. در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات خودروبر ارزان در کرج دارید، با شماره‌‌‌های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.


امداد خودرو کرج

⚡️امداد خودرو در کرج، با ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای به مشتریان، در زمینه انتقال خودروها با استفاده از ماشین‌‌‌های سبک، نیمه سنگین و سنگین فعالیت می‌نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات امداد خودرو در کرج و اعزام نیرو به محل در کوتاه ترین زمان، با شماره‌‌‌های قرار داده شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

مدیریت : آقای علی توفیقی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شماره امداد خودرو در کرج , امداد خودرو تهران , شماره امداد خودرو سیار , جرثقیل در کرج , خودروبر در کرج , یدک کش در کرج , تعمیرکار سیار در کرج , مکانیک سیار در کرج , خودروبر در کرج , خودروسوار کرج , امداد خودرو سیار در کرج , حمل خودرو در کرج , هزینه امداد خودرو در کرج , شماره امداد خودرو کرج , شماره امداد خودرو سایپا کرج , امداد خودرو ام وی ام کرج , امداد خودرو ایران خودرو کرج , امداد خودرو سیار کرج , امداد خودرو کرج عظیمیه , امداد خودرو کرج گلشهر , جرثقیل امداد خودرو کرج , امداد خودرو ارزان در کرج , خودربر ارزان در کرج , خودرو سوار ارزان در کرج , شماره خودروبر در کرج , امداد خودرو توفیقی در کرج ,