فروش ورق لیزری و اجرای دیزاین شهری،باغ ویلایی وحید در شبستر تبریز

درب آهنی وحید

✔️فروش قوطی کنگره وساده
✔️همکاری با بهترین برندها و کارخانجات معتبر
✔️فروش درب های پیش ساخته شرکت ثامن

 

مدیریت: وحید کهیازاده

شماره تماس:
09141700735
واتساپ:
09365442665

 

 

✳️ بررسی ویژگی های درب آهنی  

💠درب آهنی را می توان یکی از مهمترین بخش هایی از خانه دانست که در هنگام ساخت بی شک مورد استفاده قرار خواهد گرفت. باید بدانید که درب های آهنی را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به خود را داشته و برای مصارف مختلفی قابل استفاده خواهند بود.

🔶برخی از این درب ها برای درب حیاط استفاده می شود که این در ها معمولا از دو بخش تشکیل شده و بزرگ تر از درب هایی خواهند بود که برای خانه های ورود به خانه مورد نیاز است.

💠کیفیت یک محصول یکی از مهمترین مواردی است که باید حتما به آن توجه شود. باید بدانید که دلیل انتخاب درب آهنی امنیتی است که ایجاد خواهد کرد. به همین دلیل باید در کیفیت فلزی که برای تولید استفاده می شود نیز دقت داشته باشید.

🔶این درب ها معمولا از یک ورقه فلزی تهیه می شوند که این ورقه به چارچوب کشیده شده و پس از اتصال آنها به یکدیگر مراحل اولیه ساخت پشت سر گذاشته خواهد شد.

💠کیفیت یک درب آهنی به اندازه و وزن آن بستگی خواهد داشت. به گونه ای که ورقه ای که جهت ساخت از آن استفاده می شود در صورتی که ضخامت بیشتری داشته باشد بی شک با دوام تر نیز خواهد شد اما باید این مورد را نیز لحاظ نمایید که وزن درب بالاتر رفته و باز و بسته کردن آن دشوار تر خواهد شد.

🔶بهترین درب آهنی, دربی است که در عین با دوام بودن وزن کمترین نیز داشته باشد که این مورد نیازمند یک طراحی مناسب خواهد بود که به همین دلیل در هنگام ساخت درب باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید.

✳️موارد مصرف و کاربرد درب پیش ساخته 

💠اجرای سریع خرید و نصب درب در ساختمان سازی ها و همچنین قیمت نـسبتا مناسـب ایـن درب هـا بواسطه تولید سریع و انبوه آنها ، مطلوبیت بالائی را در بازار در جهت اسـتفاده از ایـن درب هـا بوجـود آورده است .

✳️درب فرفورژه چیست؟ درب آهنی وحید

💠مدت هاست که از درب های فلزی به عنوان درب های ورودی ساختمان مانند پارکینگ، درب ماشین رو و نفر رو استفاده می شود اما امروزه از درب های مدرن تری از این مدل محصولات به نام درب های فرفورژه استفاده می شود. درب فرفورژه دارای استحکام بالایی است و در سبک های مختلف مدرن و سنتی طراحی و تولید می شود.

💠فرفورژه یک واژه فرانسوی به معنای حالت دادن به آهن های انعطاف پذیر است. در گذشته برای حالت دادن آهن آن را در کوره های آتش داغ قرار می دادند اما امروزه از روش های پیشرفته تری برای فرم دهی به آهن استفاده می شود. آهن را در قالب های مخصوص ریخته و فرم می دهند. بعد از قالب گیری و اتصال قطعات به هم نوبت به درزگیری و رنگ آمیزی می رسد. تمامی درزها بتونه کاری شده و رنگ آمیزی اولیه انجام می شود و بعد از آن به داخل کوره انتقال داده می شود. بعد از خشک شدن رنگ آهن، مرحله پتینه کاری توسط افراد ماهر انجام میگیرد.

💠شکل های مختلف گل و پرندگان در قالب ها شکل گرفته می شود و درب هایی با قطعات جذاب و برجسته در انواع اندازه ها تولید می شود. درب فرفورژه دارای طرفداران زیادی است و دست خریداران برای انتخاب طرح این درب ها کاملا باز است.

انواع محصولات فرفورژه درب آهنی وحید

🌀درب های فرفورژه در مدل ها و طرح های مختلف به بازار عرضه می شوند. این درب ها را می توان به دسته بندی های کلی به صورت زیر فهرست کرد:

🔻درب های باغ و ویلا
🔻درب های پارکینگ
🔻درب‌های آپارتمان یا ساختمان
🔻درب های تزیینی

✳️نرده فلزی 

💫نرده یا حفاظ فلزی دیوار حیاط  یکی از بهترین راه های ایمن سازی و مشخص کردن محدوده اطراف خانه است. در بین فنس های دیواری مدل های آهنی بیشترین طرفدار را دارند. شاید این محبوبیت زیاد آهن بخاطر استحکام و دوام زیاد این عنصر باشد.

✳️مزایای نرده فلزی :

🔸🔹بسیار مستحکم و طول عمر بالا

🔸🔹قابلیت انتخاب رنگ توسط مشتری

🔸🔹در برابر رطوبت و ضربه مقاوم بوده

🔸🔹بیشترین امنیت در برابر سایر نرده ها

🔸🔹از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشند

 

 

 

 

انواع نرده تبریز فلز , تولید درب لیزری تبریز , فلز حفاظ پنجره درب,  درب آپارتمان , درب آکاردئونی , درب اتوماتیک اسلایدی , درب استیل , درب الیزه درب تک لنگه , درب حیاط , درب ریلی درب ضد سرقت دو لنگه , درب فرانسوی , درب فرفورژه , درب فرفورژه با کیفیت , درب فلزی , درب فلزی با کیفیت , درب فلزی فرفوژه , درب فلزی پارکینگ درب لیزری , درب مصری ,درب پارکینگ نرده , درب پیش ساخته قطعات فرفورژه وحید ,